Ne 9.50x5kpl eivät istu nautilukseen, nautiluksen atot ovat kalliimpia...katos tarkemmin :)
E: http://www.elektrosavu.fi/product_in...id=1145{29}130
Printable View
Ne 9.50x5kpl eivät istu nautilukseen, nautiluksen atot ovat kalliimpia...katos tarkemmin :)
E: http://www.elektrosavu.fi/product_in...id=1145{29}130
Katos perkl!
Katoin ite:
Aspire BVC vaihtovastus
Meikäläisen aivoissa 'Aspire BVC' tarkoitti suoraan Nautilusta.. Vaikka siellä pohjalla sanotaankin ettei käy nautilukseen. xD
Mun moka, ja kiitos ja kumarrus morkhat:ille asian ojennuksesta. :hatsoff:
Hei,
Kyselinkin jo tuon yhteydenottolomakkeen kautta tätä mutta taisin sen kanssa ryssiä tai olen vain liian malttamaton.
Eli, onkohan tulossa missään vaiheessa tuota uutta Innokinin iTaste SVD 2.0 vehjettä?
Hyvä verkkokauppa! Nopeat toimitukset! Kiitokset kauppiaalle!:)
Hyvät ja selkeät nettisivut sekä äärettömän nopea toimitus.
Mihin on alennuskoodi hävinnyt?
Oiskohan valvira ollu asialla? Puffilta kans kadonnu koodi. Esmoke lopettaa ja nikotiiniton muuttaa viroon. Veikkaan siis, että asioilla on yhteys :D
Mistäs tällainen uutinen on tullut että Esmoke lopettaa?
Esmoken omassa ketjussa on siitä keskustelua.
Eli puffi on vain ottanut koodin pois omasta ketjustaa ja tuolla kaupan esittely sivuillakin lukee näin:
Kanta-asiakasohjelma : Ei ole
Alennuskoodi: Ei ole
Ja pahoittelen, on väärä lanka tästäkin puhua.
Nähtävästi kun tarpeeksi aikaisin laittaa tilausta sisään niin tavarat saa seuraavaksi päiväksi :D Ti-aamuna siinä aamuviiden-kuuden välillä laitettu tilaus löytyi tänään lootasta, kiitoksia!
Kolmas paketti joka tuli viikon sisään totutusti samasta puljusta, tattista taasen. Jäi vaan ihmetyttämään että miksi ette ole voineet nettisivuilla kertoa että Arominesteet (Aromitiiviste) ovat Inaweraa? Itse tiivisteessä ei mitään vikaa mutta mielelläni tietäisin mitä olen ostamassa ja nyt tulikin otettua kolme pulloa "sika säkissä"-periaatteella.
Onko mitään varovaista arviota eleafin Lemo tankeista, että jos tulee ja milloin tulee? :) :rolleyes:
Tuleeko eleaf lemon pikku versiota?
Järkyttävän nopeaa toimintaa taas eilen kauppiaalta. IPV2S ja akku tilaukseen verkkokaupasta. Tilausvahvistus tuli mailiin ja tasan 19min myöhemmin: tilaus noudettavissa myymälästä! Morjes! Näin hommia hoidetaan! Kiitos jälleen kerran!
Pidä boksis kun ei avata liikettä ajallaan...