Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä
Ei tietenkään lytätä :D Kauhean moni on noissa ihan alkutekijöissään ja mielenkiintoa löytyy. En oikein hahmota miksi tuossa käytettiin kaksinkertaista Nichromea, tod näk ideana oli saada kestävä LR lanka. Neula oli tosiaan .8mm ja noissahan on se että neulat on yleensä 316LVM terästä joka on sieltä parhaiten elimistölle sopivasta päästä :D Tuntuu että nykyään kikkailaan kauheasti jotta päästään eroon silicasta mutta itse ainakin ihan luottavaisesti ja tuloksellisesti käytän silicaa ja meshi settejä.
Nyt on toinen päivä atomaisterin testailua takana päin. Nestettä on mennyt n. 4ml. Kulutus on kyllä huomattavasti suurempaa kun drippailemalla. Toi 3/4 kierroksen coili asettui tuonne 2.4-2.5ohmiin ja näin iltapuhteena otin siitä sitten yhden kierroksen pois ja nyt näyttäisi 2/3 kierroksen coili olevan 1.7-1.8 ohmia jota höyryttelen 3.8 voltilla.
Mitä enemmän tuota käyttää niin sitä paremmin se toimii, hotspotteja ei ole ollut käytännössä lainkaan ja dry-hittejäkään ei tule niin kauan kun muistaa pitää laitteen suunnilleen vaakatasossa. Myöskään kurlutusta ei ole tänään esiintynyt eli wiggi ei ole toiminut liian tehokkaasti.
Jatketaan taas testailua ja pitää vertailla tätä sitten DID:iin kunhan sen ensi viikolla saan.
Tällä hetkellä miinuksena voidaan sanoa että tankin koko on turhan pieni (2ml) johtuen siitä että tuo laitos höyryttää nestettä todella paljon verrattua magnumiin. Höyryn määrässä tätä eroa ei ainakaan tällä hetkellä vielä näe. TH on myös huomattavasti vähäisempi kuin magnumilla, pitää imeä useita sekunteja putkeen mikäli haluaa kunnon kurkkutuntuman, tätä siis kun verrataan samaa nestettä magnumilla käytettäessä.
Pitänee koittaa tota kikkaa varmaan seuraavaks. Mulla on jotain 200-300 arkkia sätkäpapereita tupakointiajoista niin voi rauhassa harjotella niillä :D
Huomasin muuten, et vanhan coilin saa elvytettyä aika hyvin kunnon kuivapoltolla. Alko jo höyryn määrä heikkenemään ja vastus kanssa. Kuivapoltolla palas taas entisekseen.
Vetäsin tossa 0,28 langan meshin ympärille (6 rundia), luulin saaneeni jo hyvät höyryt 0,20 langallakin. Olin väärässä...
Siis OMG, ihan uusi ulottuvuus... :D :esmoke:
Täähän maistuukin ihan erilailla!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hanus
Vetäsin tossa 0,28 langan meshin ympärille (6 rundia), luulin saaneeni jo hyvät höyryt 0,20 langallakin. Olin väärässä...
Siis OMG, ihan uusi ulottuvuus... :D :esmoke:
Täähän maistuukin ihan erilailla!
Paljonko ohmit tuolla setupilla?
Nyt on testattu Orionilla mesh wick ilman oksidointia ja sehän perhana toimi! Piti kuitenkin purkaa viritys päivän käytön jälkeen, kun huomasin tehneeni sen väärästä meshinstä. Piti tehdä 400:sta, mutta teinkin vahingossa 325:sta. :-[
Pitihän sitä sitten seuraavaksi testata sätkäpaperi kikka ja nyt taisi löytyä minulle paras tapa tehdä Orioniin mesh wick! Ei enää hot spottien metsästämistä! :esmoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikaMM
Nyt on testattu Orionilla mesh wick ilman oksidointia ja sehän perhana toimi! Piti kuitenkin purkaa viritys päivän käytön jälkeen, kun huomasin tehneeni sen väärästä meshinstä. Piti tehdä 400:sta, mutta teinkin vahingossa 325:sta. :-[
Pitihän sitä sitten seuraavaksi testata sätkäpaperi kikka ja nyt taisi löytyä minulle paras tapa tehdä Orioniin mesh wick! Ei enää hot spottien metsästämistä! :esmoke:
Sätköpaperilla toimii.. nyt olen jo kahdet wickit tehnyt ja hemmetti että toimii. Ennen oli ongelmia koko ajan ja olin lähellä pistää DID myntiin koska alkoi mennä hermot wickien ja coilien kanssa :)
Tuolta saa valmiiksi käärittyjä Mesh wickejä: http://www.vapeon.co.uk/damperen/pro...id_product=173
Kuvan perusteella on jo hapetettukin valmiiksi.
Tänään tuli postissa The DID ja on aivan perkeleesti parempi kuin Atomaister vaikka ei sekään huono ole. Tein tuossa videon siitä jonka editointi on nyt käynnissä ja heitän linkin tuonne videot ketjuun kunhan se on nähtävillä youtubessa.
Re: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä
Tuuri käyny setupin kanssa :D Samalla tavalla ne varmaan muuten toimii.
Postista tuli 0.20 kanthalia niin oli pakko vääntää uus setuppi ja kokeilin tota sätkäpaperikikkaa, aivan mahtava. Helpottaa setupin tekemistä helvetisti, eikä tarvii räpeltää hot spottien kanssa ollenkaan. Kiitos trolli linkistä!
Pitäs itsekkin tuohon atomaisteriin kokeilla tuota rizla-kikkaa jos sillä sais vaikka kunnon pöhinät ulos siitä.
DID:n videoeditointi on vieläkin käynnissä kun ei tahdo onnistua oikein millään. Macilla kun tekee niin kuva bugaa jossain kohtaa ja ääni vaan jatkaa kulkuaan ja windows-puolella eräällä softalla taas ääntä ja videota ei saa mitenkään syncciin.
Palataan siis takaisin helpoimpaan mahdolliseen vaihtoehtoon eli Windows Live elokuvatyökaluun, katsotaan jos sillä saisi tuon editoitua toimivaksi.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
gixxxer
Pitäs itsekkin tuohon atomaisteriin kokeilla tuota rizla-kikkaa jos sillä sais vaikka kunnon pöhinät ulos siitä.
Jossei Rizloja löydy hyllystä, niin teepussi ajaa saman asian. Tuli kokeiltua joskus aikanaan ku meni hermot hot spotteihin...
Sen verran on tullu kumpaakin kokeiltua, teepussista tulee väkisinkin paskan maku mukaan kun taas rizlaa käyttäessä en huomannu maussa mitään kakan makua muutaman eka vedon jälkeen.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jepa
Tattis! Tällä kertaa ei mennyt ohi :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
psymbiote
Tattis! Tällä kertaa ei mennyt ohi :D
Siis.. toihan on .32mm lankaa?
Mulla ennestään 0.3mm ja viel en ole keksinyt sen toimivan missään, ainakin mulle ihan liian paksua.
Eip, .2 on. Toi AWG32 on american wire gauge32 eli .22 kanthalia.
Tosin noin paljoa tarvi.
Tuo on kylläkin 0.20 (awg 32)
Silmät käteen ::)