Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap
Itse asiassa luovuin juuri kaikista Odyista ja Penelopestakin. On ne vaan varmoja ja hyviä mutta juuri nyt iskee eniten toi Z-atty-G, on vaan niin kätsy tossa GGTS:n nokassa. Toinen joka on uusi luottopelaaja on ehdottomasti tuo Genensis LV, kauhee rottelo mutta toimii kuin junan vessa ja höyry on täyteläisyydessään ihan omaa luokkaansa. Nyt sitten odotellaan koska BliSS ja Cobra tulis. Putkista nyt ykös vempeleitä on ehdottomasti nuo piiput (eli ei edes putket) ja GG tolla Zagilla. Empire on ihalu kohteena ja välillä koti henkosten tarjoaja. Kohta alkaa olemaan aika että molemmat Shockwavet saapuu ja myös Silver Dog ja Zenesis BAM pitäs pian olla tulossa. Nyt ihailen vielä hetken miten komeaa työtä on veli venäläinen tehnyt tuossa Svoemesto ES 3:n suunnittelussa ja sitten tuloo video pläjäystä enkuksi ja suomeksi, kiitos siitä mahdollisuudesta Kiiltokuvalle. Olen muuten eri yllättynyt miten hieno laite tuo on.
Mites toi LV eroaa Taloksesta? Nopsaan selaten noita ei taida pahemmin tarjolla olla, InTaste ja EP myy eioota.
Tossa LV:ssä on ilmareikä sivussa ihan normaalisti ja pullot tankkeina.
Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap
Minkäs kokonen se korvalehden reikä on, mahtuuko Kick? Senhän vois istuttaa semmosen renkaan sisälle? Olis toimimaton tarjolla;) Pitäs treffata, niin saisin pudotettua jotain sinulle korvamerkittyä :)
Tippuu Kick suorilta läpi. GGTS sopii mukavasti korvaan :D Juuh, kauhia kiirus ny kun on duunit ja keikoilla viikonloput, korvamerkit kyl kiinnostaa :D
Se on hyvä, että on kiireitä :) Itekki pääsen taas radalle huomenna, laittelen kusoja luurilla että missäs se herra oikein höyryää :)
Kattelin sun (LSvap) jatko videon tuosta Zatty-G:stä... Hyviä pointteja, mielessäni olin miettinyt juuri kuinka herkästi mahtaa korkki irrota. Ja itsellä suunnattomasti ahistaa DID:in kuuskoloavaimen tarve. Ja tuossa niitä tarvitaan vielä kaksi. Pistää miettimään onko enää toivelistalla. Itse haluaisin, että kaikki laitteet on mukava ja "huoleton" ottaa mukaan. Mutta jos tarttee kantaa työkaluja mukana niin ei kiva.
Nuo zattyt on kyllä ihan kotivehkeitä. Eivät ole myöskään mitään riisitautisia, sen verran on painoa :) Kieltämättä sangen mukavan oloinen paketti ggts:n kanssa tuo z-atty-g, ainakin hyvännäköinen. Onhan siinä muutakin hyvää, eli natiivi kiinnitys ggtessiin. Katsotaan muutaman päivän päästä, kuka niitä myy euroopassa ja mihin hintaan?
Ihmettelen suuresti jos Zen ihan oikeasti saa nuo euroopan myyjät hoidettua tämän kuun aikana....
Meinasitko tehdä vastaavaa videota G-Tank US härpättimestä?
Juu kyllä meinasin. Kunhan ehdin :D
Hyvä hyvä! Jospa joku muukin innostuisi haastavasta, mutta niin palkitsevasta vehkeestä!
Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap
Täytyykin putsata 12ml putelli valmiiksi :D
:D juu, eiköhän sille tule tarvetta :D
Hyviä videoita varsin mielenkiintoisista laitteista! :) Mini did tulossa itsellekin ja hyvä tietää, että ei nähtävästi huono ostos ollenkaan. ::) Tykkäsin didistä kovasti, eikai tuossa muuta eroa kuin hiukan pienempi meshin reikä ja nestetilavuus? Niin ja nuo sormiruuvit iso +, ne vissiin on tuossa uudemmassa normaalikokoisessakin.
No kaikki on vähän pienempää tossa minissä mutta kaikki on pidetty samalla tavalla toimivana ja oikean kokoisena kuin aina näissä. Helkkarin hyviä ja aliarvostettuja genesis tyylisiä atoja ovat.
Jep.
Todennäköisesti toi arvostus johtuu optisesta harhasta, eli koska suht hyvin saatavilla ihan järkevällä hinnalla se ei vain voi olla hyvä.
Tätä miekin olen miettinyt. Miksi Hellfiret on muka niin hyviä, koska niitä on vaikea saada kun taas just DID on huono kun on niin helppo tilata. Bullscheissea sanon minä.