Liite 29448
Liityn tuohon kaartiin jos alkaa jytiseen.
Printable View
Liite 29448
Liityn tuohon kaartiin jos alkaa jytiseen.
:lol::lol::lol:
.
.
Ajelin tuolla silloin demo vaiheessa ja hauskaa oli vuosi sitten. Poikani kiroilu juuri kun ajoi ajokkinsa rasvamonttuun ja oli unohtanut tallentaa. Tosin meillä päin saa ajaa samassa kunnossa ihan ilmankii jos ei aja asfalttitiellä.
Siehen aikaan Kymen Neekeri pataljoona oli Haminassa. Olen maistellut ruokaa Haminassa, Vekaranjärvellä, Utissa ja muilla tantereilla ja silti en pakkipussia heitä ennen kuin on vapaa suomen kansa. Ittestä ei ole niin väliä juu. Liput kanarialle. Kiitos.
Menisköhän tuossa vajaa pari tuntia, jos käyttää apuja, eli listaa missä on kiintoavaimien koot, ja järjestys. Ilman niitä meni huomattavasti enemmän :D Mutta on siinä jo loka-auto, paku ja traktori valmiiksi ajokunnossa. :) Permadeath kannattaa ottaa pois päältä alussa, niin ei niin pahasti mee hermot jos sattuu kuolemaan :D Ja aina backup kun käy tallentamassa :P
Tuittu pakeni vankilasta
Juotavaa riittää vielä eli pakko on jonkin aikaa valvoa
Mä en juo ees limsaa :confused: Jouluks/uudeks vuodeks pitää kyl Alkosta noutaa pullo Baileysia.
Kyllähän mahtuu pupu pienestä kolosta menemään. :o
Eikös toi Baileys ole sitä kermalikööriä? Joskus aikanaan oli ihan suunmakuista, ei tuota tosin viitsi urakalla kitata. Muutama huikka satunnaisesti, niin ei ala maistumaan liian ällölle - sama kuin muidenkin liköörien kanssa.
Lähtikö Antti jo linjoilta?
Kun enempi tuolla rajan takana käyt, niin vieläkö siellä miliisi harrastaa sakottamista ylinopeudesta vaikka ei sitä ajaisi?
Vai käytkö vaan siinä rajan tuntuman kaupoissa ostoksilla?
2006 kävin siellä. Viikon reissu, 3 auton porukka ja 4 sakkoa. Kaikki ajettiin rajoituksien mukaan ja paikalliset ajoivat meidän ohi mutta meidät nappasivat. Ulkomaan kilpi katos. En muista sakon suuruutta mutta alle 30e kuitenkin kerta.
Leipää kait lisää hankkivat pöytään tällä menetelmällä. Luottamusta ainakaan poliisiin siellä ei ole.
Pupuihin ja jyrsijöihin pätee sääntö että mistä pää menee, menee siitä loputkin vaikka se näyttäis miten talipallolta. :teaching:
Juu, Baileys on ihanan karamellinen kermalikööri. :drool: Mutta mä oon niin prinsessa että sekin on turhan väkevää, joten lorautan lasiin maitoa sekaan ja jäitä :D
Aikanaan kun asuin Kouvolassa, niin tuli tuolla itänaapurissa käytyä useastikin päivän reissuilla. Oli aikamoista rahastusta jo rajalta alkaen, eikä auttanut paljon pullikoida vastaan jos halusi takaisin tulla. Kymppi jos toinenkin on maksettu sikäläisille "virkamiehille", milloin minkäkin syyn takia.
Vaikka siellä halpaa onkin, niin ei jaksanut pitkän päälle sitä tuntien venailua mennen tullen rajalla. Vieläköhän on samanlaista jonottamista ja syynäämistä sekä lippujen ja plankettien täyttämistä rajan ylitys?
Eikö ryssän puolelle nykyäänkään voi vaan ajella rajan yli mennessä ja tullessa niinku Ruotsiin voi :confused:
Eikös ne Helsingin herrat pyyhkäse junalla Venäjälle?
Se ois sitte äitimuorin Carina pakkeloitu ja omat vapokamat huollettu. Lienee syytä painua nukkumaan kun ei ole mitään ryypättävääkään.