Voih, voin jo kuvitella tuittua hieromassa mun kuonoa umpeen. Onnistuu tai ei.
Printable View
Mä kuvittelin että 2mg on vähän, mutta onko se nykylaitteilla :thinking: Havahduin sitä miettimään kun oltiin justiinsa Sallan reissulla. Siellä yhtenä varhaisena aamuna kun oli napakka pakkanen ja kirkas tähtitaivas, jouduin nostalgian viemäksi ja harhauduin aamuröökille yhden langenneen enkelin seuraksi. :D Jostain syystä siis mun hyvät tupakkamuistot liittyy talveen ja pakkasiin, joskus vieläkin pakkasella kauempaa rööki saattaa tuoksua hyvältä. Tuo aamurööki taivasta ja tunturilla tallaavia rinnekoneita katsellen maistui itse asiassa just niin hyvälle mitä tupakka voi parhaimmillaan maistua, se oli tupakoinnin lopettamisen jälkeen eka kerta että se oli mukava kokemus. Mutta jaarittelun päätteeksi se pointti, odotin että se aamutupakka nousis hattuun, niinku joskus aikoinaan kun sai suunnilleen hoiperrella sisälle. Mutta ei se sitä tehnyt. :thinking:
Onnistuu onnistuu, tiäks ku Kippari Kallella on pinaatti. Nii mulla on porkkanat.
http://stream1.gifsoup.com/view7/357...el-bunny-o.gif
Oliski jenkkejä :) Nyt joutuu tyytymään Datsuniin :D Mutta i kän drink pier vail apsaid doun.
https://www.youtube.com/watch?v=XBitEX-8IcM
MITÄ. MÄÄ. JUST. NÄIN. :eek: HUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA :lol::lol::lol:
Hejsan! Soon mää vain, älkää säikähtäkö.
Olenhan kuitenkin juuri oikeaan aikaan paikalla.
No ehkei se aivan näin kuitenkaan mene. Mä imen 2mg lientä, ja huomaan kyllä jos jää vähän höyryämättä. Ei niin paha ku tupakassa, mut kuitenkin. Tiputin jo kerran 1mg mut jouduin kuukauden jälkeen palata kahteen. Pitääs yrittää uudestaan tässä lähiaikoina, ihan jo senkin takia että huomasin talven tultua nestekulutuksen tippuneen puoleen. Kesällä meni 20-30ml, nyt noin 10ml. Mut tästä ku heittää suoraan nollaan niksat niin hulluus iskee huomenna :unsure:
Siitähän se. My Summer Car on nimi. Early access menossa, eli ei vielä valmis peli, mutta pelattavissa kyllä jo nyt. Tiuhaan tahtiin tulee päivityksiä joissa tulee lisää sisältöä, ja bugikorjauksia yms...
On samaan aikaan ehkä yks hermoja raastavimmista, ja parhaista peleistä mitä on tullu pelattua. :) Menee muuten hetki, että saa tuon datsunin kasaan, ja toimimaan. :D
Tuntuu että ainaki paljon imettynä se 2mg jollain reippaalla 30 watilla vastaa niksoiltaan ihan sinistä röökiä, koska se ei tosiaan humahtanu päähän ku röökin hiljattain vedin :thinking: Olin höyrytelly vähän alle, mut silti luulis että olis tunnu vähän voimakkaampi efekti rökistä aamulla. Semmonen mukava pieni kohina tuli, mutta se oli se häkähomma varmaan.
.
Mä aloitin kesällä nollaniksat eikä tuntunut missään..välillä mietin miks edes enää höyryttelen, kun ei todella oo tarvetta.Täytyy myöntää, että, kun jasso on meillä niin tulee höyryteltyä enempi ja töitten jälkeen on mukava istahtaa hetki höyrytellen[emoji2]
Alkaa meneen tosi tv-ohjelmat hieman liian pitkälle, mut kai tuotakin pitää vilkaista.
Hyytävä tosi-tv-ohjelma alkaa Siperiassa - "Kaikki on sallittua: tappelut, murhat, raiskaukset, kaikki"