Meiän muksu oli kyllä just tollanen. Mutta nyt se on jo kuusi ja temperamentti on nostanut päätänsä. "Sinä olet munapää urpo". Isäänsä tullut.
Printable View
.
Toihan on hyvä idea, kiitos! :) Vois eka kattoo että paljoks sitä mehuu menee päivässä. Ei se kuitenkaan yli 20ml ole, mutta varmasti yli 10ml. Eli ei ees lopulta paha kun miettii niitä aikoja kun drippaili... :rolleyes:
Minäkö muka niin ärsyttävä :angel: :whistle:
Idea hyvä, mutta ei ainakaan itellä toimisi, vähän sama kuin "jos vaan muutaman kaljan juon"... :D
Normisti menen 1 mg niksoilla, töihin tehnyt 3 mg soossit. Potkii kyllä niin pirusti, että väkisinkin jää höyrytauot lyhyiksi. Täytyy testata joskus samoja liemiä kotosallakin. :thinking:
.
:blink: :lol: :lol: :lol: No mut joo, tiiän että mulla on munaa enemmän kun monella ukolla! Mä oon joutunu tappaan jopa hämähäkkejä miesten puolesta. :crazy:
Mä vedän 2mg.
Alle 3mg höyryttelijät voi mun käsittääkseni lopettaa vallan, ilman vieroitusoireita. Laitat 6mg niin ei tarvi olla tutti suussa koko ajan.
.
Stalkkasin sun profiilia @Twisted ja silmiin pisti Tychon viimeinen tapahtuma lokakuulta...hrrr:thinking:???
Sen jälkeen mieleen tuli VapeTrix ja tämän jälkeen se Macgyveri tyyppi, onko näkynyt vähään aikaan? Tuli oikein pohdittua ihmeellisiä asioita.
Juu ja yx melkeen naapuri... 3x kotiinpaketti, ei tavoitettu ja naamakirjassa pyörii....
Menny jo yli postit mitä vihdoin kyselyjen jälkeen makso....
Guru vielä vittu soikoon....
.