mulla kuivuu kurkku ihan järjettömästi pumpulilla. aamut aika perseestä ku kurkkua pisti kuivuuttaan. meshillä ei kuivata samalla tavalla o:
Printable View
mulla kuivuu kurkku ihan järjettömästi pumpulilla. aamut aika perseestä ku kurkkua pisti kuivuuttaan. meshillä ei kuivata samalla tavalla o:
Jännä kun nää vehkeet vaati erilaisia toimenpiteitä käyttäjästä riippuen. Itsellä on Herrat versiot 1 ja 3. Täytön jälkeen avaan ihan surutta nestesyöttöä imuputken ylinpään viivaan asti, enkä mitään muutakaan kikkaile, kuten kääntele vehjettä ylös alasin. Eipä ole kertaakaan ruiskinut nesteitä pihalle ja toimii muutenkin kuin junan vessa.
On hyvinkin setuppiriippuvainen juttu. :D
Miten porukalla menee hävikit 650 rst putkella ? Ohmin kuormaan droppaa 0,40 v ja taas alu 500 droppaa vaan 0,2 v.
Siitä yöiset ihmettelyt, onko materiaalin ominaisuus vai kehno 650 putkin kun sisäpinta kokonaan täynnä sorvin uurteita.
Jännä juttu oon huomannu että alu putkes olis enemmän hävikkii ku noihin kierteisii muodostuu jotain töhnää.
En oo ikinä mittaillu ku ei oo ollu tarvista.
Voi muute ihan vaa riippuu akuista
Aw:n akuilla mittailtu jotka on ainakin samaan aikaan ostettu pari kk sitten.
Mites se kirkastankkicase muuten päättyi näiden kolmosversioisten osalta? En nyt hetkeen ole omaani kokeillut, koska sillon heti oston jälkeen jäi kuva, että ei wickais niin hyvin kuin rst. Oliko niistä laajennuskokeiluista hyötyä? Alutankki vois olla myöskin kova sana.
alutankki voi olla terveysriski o:
Toi et alutankki voi olla terveysriski niin siitä on monta juttua puolesta ja vastaan. Kyllähän siitä kai liukenee jotain nesteeseen? Mutta määrät on niin pieniä että ei välttis tarvi huolestua.
Riippunee myöskin alumiinin laadusta..
Atomaisterissa ei ainakaan mitään makuja tms. tullut, vaikka täysalumiinivekotin onkin, mutta meshin kanssa alko vissiin oksidoitumaan jos oli turhan pitkään käyttämättömänä setuppi paikallaan..
^en tiedä, enkä oo varma tietääkö kukaan muukaan, ku en oo jaksanu niin tarkkaan asiaa tutkia. helpommalla on tähän mennessä päässy sillä et pitää alut (ja kuparit) irti kaikesta suuhun menevästä :F kunhan mainitsin, että jokanen voi ottaa sen huomioon omaa päätöstään tehdessä.
Yksi misteri tulossa tänne (mitäs versiota finnvape myy atm?). Mainospuheen perusteella juuri se mitä olen etsinyt, saa pyöriä taskussa kun puolukka pinpissä eikä vuoda tai rikkoudu (vrt genesis style meshileluihin). Odotukset ovat korkealla.
Itse kysymys: Kestääkö tuo muovitankki ilkeitä nesteitä ja kovaa käyttöä?
Kolmos misteriä taitanevat myydä.
Jos kovalla käytöllä ja ilkeillä nesteillä haluut misteriä kurittaa niin laita suosiolla rosteritankki. Sen muovin saa hajalle mut ei terästä
Liite 10956
Standart curious jorge ja muovitankki