Eksyin vahingossa louis vuittonin sivuille.. Hinnat oli kyl jäätäviä jostain hiton laukusta.
Printable View
Eksyin vahingossa louis vuittonin sivuille.. Hinnat oli kyl jäätäviä jostain hiton laukusta.
Voihan se olla, että toi sana möyhy on vaan vahingossa tullut kirjoitusvirhe? :rolleyes:
Esimerkkinä vastaavasta vaikka strupöia... :D
Mä kuulin ekaa kertaa "möyhyää" sanan jossain vapottajien "Hegen" videossa. Nautilusta imeskeli ja sanoi "hyvin möyhyää" :)
En edes ole ajatellut et se sana tarkoittaakin jotain?
Mutta:
Substantiivi
möyhy (1)[1]
- hienojakoiseksi saatettu aine, möyhentämisen tulos Kuivikkeena käytetty turvepehku on varsinaista möyhyä.Uunikukossa kalan ruodot pehmenevät aivän möyhyksi.
- meuhu, meteli, hälinä Puukkomies sai häävieraiden joukossa aikaan aika möyhyn.Siitä asiasta on kylillä pidetty möyhyä jo parin viikon ajan.
- (huumeslangia) hasis
Vuittonilla on kyllä hinnat kohdillaan. Joku kolme ja puol tonttua ihan normaali hinta laukusta, jonkun mummon kauppakassilta näyttävän nylon monogrammihirvityksen voi saada alle tonnilla. :D Onneks mä tykkään ihan DKNY:n/Michael Korsin/Ralph Laurenin veskoista :D
Luulisin kyllä että suunnilleen kaikille tulee möyhystä mieleen tuo kohta kolme välittömästi :thinking:
Sain muuten just älyn väläyksen miten vois tienata väliaikaisesti rahaa ja saada ilmaisen tatuoinnin: Ottaa kuvan kädestä facebookkiin ja pistää et myydään mainostilaa ja hinta perään. :D
Oishan se kiva selittää sit et miks on esim. jonkun parturikampaamon nimi ja aukiolo-ajat lyöty käteen. :D
Mun mielestä joku joskus oli myynyt mainostilaa otsastaan??
Ja aika paljon muuallekin :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Forehead_advertising
Mulle tulee möyhystä heti mieleen huumeet[emoji41]
Tauski = persereikä[emoji90]
Eikös se Tauski muuttanut Epsanjaan ja osti ravintolan. Kerto rakastuneensa maahan.
No, sen verran siellä pyörinyt että alko-rapajuoppoja ei paljoa näy. Syyn voitte arvata.
Kerran metrossa viereen istu kaveri joka rupes kääriin sellaista tööttiä ettei tosikaan, sellainen puolen tusinan pikkujoulusakille mökölandiassa riittävä. Sytytti siinä kesken matkan. Kysyin maistiaisia mutta kaverilla oli kello niin eri ajassa kuin mulla että ei mennyt pyyntö jakeluun.
Twistedin kalenteri päivittynyt taas oikeaksi [emoji106]
.
.
Ikinä kuullutkaan tuollaisista ViP-nesteistä, mainoskuva ei ainakaan hassumpi. :whistle:
.