.
Printable View
.
No äläpä. Noiden itkuintiaanien pitäis oikeesti asua maalla jonkun aikaa, mihin saa odottaa poliisia parhaassakin tapauksessa niin kauan että hiippareilla on ruhtinaallisesti aikaa rauhassa nuuskia nurkkia ja kerätä arvokasta kamaa kyytiin. :laugh: Ihmiset on nykyään hirveitä paskahousuja, ihan oikeesti kirjotetaan johonkin vitun facebookkiin että joku kävi kokeilemassa takaovea KAKSI KERTAA, mutta onneksi ovi ja sälekaihtimet oli kiinni! :facepalm: Ei uskalleta edes katsoa ikkunasta "mörköä" :facepalm:
Nyt twisted vaihtaa kalenteriluukun heti. Oon nyt pettynyt
.
Voi kaataa
JEEEEE :wheee:
Tarvii ite ettiä kuva että saa unen [emoji23] vai miten se oli
.
En kyllä tunnista, vaikka tosi tutun näköinen jostain :thinking:
Eikä sitä laskettu jossa oli kaks :teaching:
.
Mut sen kuvan jätkä ei ollu niin hyvännäkönen ku tämän päivänen ja sit sen muijan tissit häiritti mua :lol:
... jätkät laskee pizzasliceja ja nänninnipukoita että varmasti tulee tasajako.:)
Täähän on kuin jaettas kakkua työmaalla.
Miksi Max mikäsenytoli? Edustaako Max Twistedin miesihannetta :thinking:
Mitä helvettiä näin kuvan Tauskista kera höyrykkeen Vapottajissa! Tätäkö joku meinas ku puhu täällä pari päivää sit että Tauski on möyhymiehiä? MÖYHY?! Mitä vitun möyhyä se höyry muka on, siitä vaan huuteleen kadulle höyryttimen kans kuinka NYT MÖYHYTÄÄN
fuqin möyhy. :D
Möyhy. :blink:
Aika huono sana kuvaamaan höyryttelyä, ei jatkoon... :thumbdn:
Joo, mä vastasin sillon täällä siihen kysymykseen niinku kyse olis möyhystä niinku se käsitetään. Sit vaan aloin miettimään että ei kai vaan... :facepalm: kun näin 10. päivä tehdyn julkaisun Vapottajissa Tauskista höyryymässä. Ja kun oon joskus ennenkin kuullut kuinka joku jostain käsittämättömästä syystä puhuu möyhystä näissä kuvioissa. :D