Halvimpien akkujen todellisella kapasiteetilla ei ole välttämättä hirveästi tekemistä ilmoitetun kapasiteetin kanssa.
Tuolta voi katsella mitattuja virranantokykyjä ja kapasiteetteja: AkkuDB
Printable View
Halvimpien akkujen todellisella kapasiteetilla ei ole välttämättä hirveästi tekemistä ilmoitetun kapasiteetin kanssa.
Tuolta voi katsella mitattuja virranantokykyjä ja kapasiteetteja: AkkuDB
Jeesbox, kiitos vastauksista. Pistin tulemaan sittenkin 2x AW IMR 18350 ja 2x AW IMR 18650, sekä näillä kaveriksi Intellicharger i4 laturin. Nämä tulevat mekaaniseen.
Tämä akku,Panasonic NCR18650B 3400 mAh Li-Ion - Akkulasta!
Eikös pitäisi jaksaa ihan hyvin ajaa 1ohmin setuppia? 3,7V/1,0ohm =3,7A oikein?
Kuitenkaan ei anna voltteja ulos lähellekkään tarpeeksi mekaanisessa.
Selvennän vielä huomenna...
Törmäsin tähän foorumiin kesällä ja olin varmaan niin pihalla kuin olla voi. Muutaman viikon seurailun jälkeen alkoi toi murre tulla tutuksi ja pikkuvinkit aukes kokeilemalla.
Pohjimmiltaan tämä on simppeliä hommaa, pistetään litkua johonkin metallikuppiin jossa on härveli joka alkaa hehkua kun se kytketään patterin +ja- napaan. Jos halutaan enemmän variaatioita, laitetaan patteri boksiin tai putkeen sekä lisätään elektroniikkaa jotta pääsee säätämään voltteja/watteja jne. :unsure:
Mulla oli alussa fiilis että täällä kaikki on elektroniikkainsinöörejä ja kun olen huono kyselemään niin vapottelin vaan. Parin kuukauden jälkeen huomasin että, perhana sehän tässä tarkoitus onkin ja tää on mukavaa. :eek:
Tuohon naisille/miehille suunnattujen vapokamojen keskusteluun sen verran että, se tyyli ja fiilis merkkaa ainakin mulle enemmän kuin se millä höyryttelee.
Täysi akku on 4.2V (tai 4.1V riippuen akkukemiasta), joten 4.2A pitäs saada ulos, jos 1 ohmin kuormaa ajelee, eli kyllä tuo sen puolesta riittäs, mutta ite en kyllä mekaaniseen suosittelis, koska toi ei ole suojattu, eikä turvakemian akku, kuten tuossa akkulan sivullakin lukee:
Jota mekaaninen siis ei sisällä. ;)Lainaus:
Sähkötupakkakäytössä huolehdi, että itse laite sisältää jonkunlaisen ylivirtasuojan.
Jos haluu vartavasten tehtyä, hinnasta en tiedä mutta Busardon videolla näkyi tuolta Vape Gear Organizer - Home
Mä oon noita telineitå tehny puusta jos kiinnostaa.
Toimiiko nämä hyvin i-chybridin kanssa vai kannattaako hommata melkein puolta kalliimmat aw imr-akut? Akku EFest IMR 18350 3,7V 800mAh Li-Mn Uusi malli
Ja passaako tämä laturiksi? Akkulaturi TR-001 Trustfire 2 akulle 14500/16340/18350/18500/18650
Passaa kummatkin.
mikä kusee kun pesin just vivi novan kokonaan atopään mukaanlukien ja kuivapolttelin ja iskin uuet nesteet sisään ja höyryä ei tule kuin ihan pieni hönkäys?
vettä jäänyt vielä lankoihin ja vastukselle. Lutkuta tovi menemään niin pitäis ruveta hiljalleen normalisoitumaan.
Miten noita hopeoituja kontakteja kannattaa alkaa putsailemaan, hiekkapaperilla tuskin ainakaan..?
Silver polish
Eikö liotus suolavedessä ole hyvä? Näin ainakin joskus hopejuttuja putsannut.
Itse olen pyyhkäsy kevyesti meshinpalasella ja hyvin on alkanu kiiltämään. :)