Jos sitä vielä pari olutta lisää tänään
Printable View
Jos sitä vielä pari olutta lisää tänään
YleX Parasta ennen - historian viimeinen biisi soi nyt :crying: Mitäs jatkossa perjantaisin kuunnellaan...
Nyt sä olet kyllä pahasti erehtynyt. :teaching:
Mä olen nyt asian ytimessä
Saavuin juuri mökille käymään vain parhaassa seurassa,itseni kanssa. Oma rauha. Helvetin kylmä. Lunta jokapaikassa v***sti. Tönö ei meinaa lämmetä millään. Olut maistuu hyvältä, mut mieleni pahoitin kun pienen pienen kikkareen hiiren paskaa sängystäni löysin.
Aaah perjantai/lauantai ja töit ohi. Olutta ja musaa, nyt tuntuu hyvältä. Hiljasta täällä nykyään kun vika sivulla viestejä kahelta päivältä :o
Saunaillasta kotiuduttu ja mikään ei piristä niinkuin twistedin spoileri....Kiitos!
Onks nyt tosiaan niin et täälä ei o ketään? Just ku mä en oo ihan raivona ja vieläpä ennen neljää paikalla.
Missä sä sit olet, jos siellä ei ole ketään?
Oli vain aamulla töihin lähtiessä pakkanen paneskellut auton tuulilasiin kaunihit kukkaset, joutu oikeen räpätä kuvan ennen ku raapi pois.
Liite 29388
Sinulla on joko ongelma, tai sitten hyvä työ. Minä keksisin 349 652 asiaa mitä tekisin ennemmin kuin työtäni. Joka päivä tulee mieleen että miksi hitossa minä aikani täällä tuhlaan, kun sen voisi käyttää hyödyksikin. Vaan toistaiseksi sen rahankin on jostain tultava.
Noo, harva vuorotyötä kehuu. Mut jos joka päivä ei vituta sinne mennessä, ei se paha ole. Musta tuntuu tällä hetkellä et ennemmin ajaisin sataa seinään ku menisin töihin. Eli jopa tyhmempikin tutkija saattaisi ymmärtää että kaik ei o ihan kunnossa työpaikalla :laugh: Tosin, ainahan löytyy näitäkin tutkijoita jotka kehuvat radiomainoskampanjoissaan että sähkötupakan nikotiinista tulee keuhkosyöpä.
Ei ollut pahakaan aasinsilta :laugh: