Rosteri Eki :(
No parin viikon päästä nähdään taas [emoji106]
Printable View
Rosteri Eki :(
No parin viikon päästä nähdään taas [emoji106]
Tuitun kanssa niillä hiukan jotain Porkkananjämiä, hampaankolossa vieläkin.:thinking:
Miten se sanonta menee "virheistä oppii" ja vitut sanon minä :)
Tämä uusi maku jopa voi toimia [emoji106]
onk Kaffeen makuista ehkä.:confused:
RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH MÄ HALUUN RÄHISTÄ PITKÄSTÄ AIKAA!!! Lauantain kunniaksi!
Ei ne oo tullu vielä
Alkavalla viikolla pitäisi jokapäivä kolista postari [emoji106]
Tämä on "Tobacco Menthol" inan halpaa paskaa ja yllättävän hyvää [emoji106]
Inan nesteillä mä kokkailun olen aloittanut.:) Suhteessa aika halpoja nesteitä. Jokuset ihan ok makuisiakin.:thumbup:
Mulla on jääkaapissa jemmassa breezereitä. Pörri ei ole nähnyt mua vielä koskaan hönössä. :evil:
Jos oot selvänäkin noin öö mitenköhän tämän nätisti sanoisi :thinking: :lol: Niin minkälainen sä sitten oot kännissä?
Varo vaan jos käy niin, et näkee 3 kertaa ekalla. Ensimmäisen, Ainoan ja Viimeisen kerran.:rolleyes:
Niin sano vaan rohkeesti että millainen, kerron sitten millainen oon kännissä :laugh:
Mä tainnut olla varsinaisesti humalassa viimeksi viime vuoden toukokuussa? Enkä silloinkaan missään konttauskännissä. Eli tuntuu aina ensimmäiseltä ja viimeiseltä kerralta :laugh:
Ei se aina ole helppoa olla Kani.:laugh:
Herkkä ihminen voi ottaa kovin pienistä, joskus ison Herneen nenään.:)
Onkos joku kokeillut Fiber Freaksin 1 ja 2 eroja? onko 2 Karkeampaa vai mitenkä?
Eihän liiallisuuksiin menevä perseily hauskaa ole, mutta ei sitä liikaakaan pidä suitsia koska lopputuloksena on huopatossutehdas. :D
Tuokin ihan totta . Mutta kun rupesi taas menemään henkilökohtaisuuksiin. Niistä ei tule ikinä muuta kuin ongelmia.:laugh: