http://img.tapatalk.com/d/13/10/25/agusajy4.jpg
Printable View
Meikästä tulee tänään Vamo V3:n omistaja. Liityn siis modien omistajien joukkoon. :)
Ilahduttaa myös se, ettei tee ollenkaan mieli tavallista röökiä. Ajattelin että tulisi olemaan vaikeampaa, mutta helpostihan tämä on mennyt.
Avokki viikonlopun lastenleirillä joten vapaa vkloppu! :wheee:
Postipäivä: niksaa, tiivisteitä, nesteitä, akkuja ja kick
kyl tuo kick (sigelei) oli hyvä ostos jo näin parin tunnin perusteella
sai smokin telescope uuden elämän protankin kaverina
Wingnutsin RY4-A. :wheee: Tätä yhden pullon tilasin joskus kesällä ja jäi käyttämättä kun oli niin saatanan ylimakeaa siirappista ripulia. Terokum:lle pullon lähetin testiin mutta ilmeisesti itellan pojat ja tytöt hoiti työnsä kuten pitää ja ko. pottu hävisi lajittelussa tjsp.
No, kaverilla oli tätä kanssa pullo ja ei maistunut niin otin vielä testiin. Tää on vissiin eri erää tai eri reseptillä ja kyllä vaan maistuu! Kaikki sellanen ällömakeus mitä edellisessä oli on paljon lievempänä tässä (silti oli pakko hitusen pelkällä vg:llä lantrata) ja oikein mukava neste kahvin kanssa.
Liite 9666
:yeah:
Tänään Rytmikselle katsoon Kilt:iä ja Nicolee. Onhan siä vanha reenikämppä naapuriki Ground Frame :)
Saa nähdä törmääkö sitä muihin höyrypäihin...
Mä en vieläkään oo keksiny että mikä helvetin karkki mulla tulee siitä kylmän ilman nallesta mieleen.. joku ihan selkee tuttu karkki muttako ei yhdistä. :facepalm: Todella hyvää se kyllä oli! :thumbsup:
Sitä Ground Framen episodia mä en ihan tajunnu, jamppa otti ja päätti hypätä lavalta parin metrin loikan betonilattialle, olikohan ekan vai toisen biisin jälkeen? Lanssiin vaan ja levyt soimaan, great success :yeah: noh tekevälle sattuu. :D Kompastukohan se johonki?
Wartis näky pari muutaku höyryttelijää meidän lisäksi, toinen ainaki sano lukevansa foorumia mut ei oo kuulemma postaillu.
Olis kiva tietää paljon tällä foorumilla on lukijoita. Itekin luin vaan pitkään ennenku registeröidyin.
Istuskeltiin sit päälle neljään videochätissä ja hauskaa oli (ainakin meikäläisellä) :D
Esmoke. :thumbsup:
Olisko tämä se mitä funtsit. :thinking:
http://www.e-savuke.com/vb/online.ph...e&pp=30&page=1
Huh, pakko humuttaa... Just kotiuduin J.Karjalaisen keikiltä... Onhan se vaan kova ukko... Suosittelen...:thumbsup:
Hyvä jos maistui :) Eipä ollu Blu-Bacco myöskään sen hassumpaa ja vielä etenkin Squapesta. Oli muutes meikan eka kokemus kummastakin ;) Olispa mulla ollu vielä se mun pareet versio tuosta "Cthulhu's Cold Air Candysta" mukana niin olisit tod. näk. tykästynyt siihenkin.
Kyllähän wartissa säätää valoja tuo Mind Mirrorin jätkä jolla on se riva-piippu, mut kyllä sä varmaan sen tiesit kun paikallisia oot. Muuten en itse törmännyt muihin kun hyppään mieluummin pihalla höyryämässä.
Joo itse missasin sen koko GF:n keikan kun tultiin synttäreiltä sinne jatkoileen mut sain kuulla kaverilta sit siitä.