Mä oon muutaman nyt tilannu kirjaamattomana kun en postiin jaksa aina lähteä.
Paris viikossa tuli kaikki.
Printable View
Caravela-klooni kaikilla putkikoilla ja Trident V2 klooni tilattu. 26e ja vähän päälle. Ei varmaan pitäisi jäädä tulliin?
no ei pitäis kun hinnaksi paketissa lukee jotain 3.68$ :D
Ei tuolla pakettiin merkityllä hinnalla edelleenkään ole tulliin päätymisen kannalta mitään merkitystä. Kyllä tulli heille päätyvät paketit valitsee muilla perusteilla, kuin tuon pakettiin merkityn arvon perusteella. Kinukit lähettää suuren osan paketeista "lahjoina", tai sitten joku nimellinen summa merkattuna pakettiin.
Ja jottei rönsyile liikaa, niin lupasivat Fasttechista lähettää mulle uuden lasitankin Domeen, kun oli valmiiksi rikki. Kuvan rikkouteesta laitoin toditusaineeksi tikettiin.
Näköjään on edelleen liikkeellä tätä "returned to sender" -paskaa Singapore postin kanssa. :facepalm: Messinki-Nemmy ja kick olivat tulossa, eli ei mitään laittomaan viittaavaakaan. Hohhoijaa. Ei muuta kun tikettiä kehiin.
Onkos kukaan kokeillut tuota kiina atty v2 rda:a? Näyttää pohja jäävän inhottavasti esille hatun alta, ainakin messinkisessä ja mustassa häiritsee jos yksiväristä settiä hakee. Väittävät myös halkaisijaksi hieman vajaata 22milliä, notta 22mm modit jäisivät hieman irvistämään (tosin nyt kun tarkemmin miettii, 0.3milliä on varmaankin täysin merkityksetön heitto).
Nyt olis värilliset hana cloonit rantautuneet nopeeseen tekniikkaa :)
Hanaa monissa eri väreissä. Kuitenkin kannattaa miettiä tätä vielä hetken koska saattaa olla että vamo pukkaa enempi watteja kuin tämä. Ja parempia klooneja tulossa kuulemma.
$52.00 HANA MODZ Pack DNA 20 Style Mod - 1*18650 / 7W-20W at FastTech - Worldwide Free Shipping
$10.87 Tobh Atty V2 Rebuildable Dripping Atomizer - brass / polished / 29.5mm dia. at FastTech - Worldwide Free Shipping
$8.79 Brass Monkey Style Rebuildable Atomizer - stainless steel / PVD coating at FastTech - Worldwide Free Shipping
$15.66 Kraken Style Rebuildable Atomizer Kit (2.5mL) - 22mm Dia. at FastTech - Worldwide Free Shipping
$26.79 King II Style Mechanical Mod - brass / 18350/18500/18650 mod at FastTech - Worldwide Free Shipping
$11.68 Acrylic 24-Hole Display Stand for E-Cigarette - hole diameter: 32mm / 27mm / 17.5mm at FastTech - Worldwide Free Shipping
Pitäskin tilata uus akryyliteline koska aiemmin tilaama ollu matkalla jo pari kuukautta eikä oo varmaan tulossa muutaku refundi.
Itse tilasin mustan Hana Modz:n. Jos tuo pukkaa 10 W niin riittää mulle. Tuossa pitää huomioida myös hinta millä sen saa. 40 € tyylikkäästä kohtuu hyvin toimivasta Box Modista on kyllä kohtuullinen hinta :thumbup:
Se kyllä pukkaa jo sen 20w ne bugit on korjattu uuteen erään.
No mistäpä tuonkin tietää paljonko se antaa tehoa ennenkuin sen joku mittaa, itse ajattelin kyllä odotella sen kolmekymppisen, tuskin menee kovin kauaa että saavat sen listoille. Myyvät vain nuo hätäisimmille alta pois ;)
Onhan niitä jo ihmisillä siis 20ja 30 wattisia :D