Aika nihkeätä olla töissä, kun rommia pullo huhhahhei odottaa kotona:thinking:Jospa sitä kohta hipsis huitin vidduun täältä leikkimästä!
Printable View
Aika nihkeätä olla töissä, kun rommia pullo huhhahhei odottaa kotona:thinking:Jospa sitä kohta hipsis huitin vidduun täältä leikkimästä!
Lucky boy.
Meillä mamma jo ihmetteli et miten mulla kunto kestää ku yöllä join jallupullon, kossut ja melkein kaikki punkut.
Totesin että tässähän vaan vähä maistellaan olutta :D
Missä kaikki juopot? yksinkö tässä pitää tissutella :D
Vergiä appiukon kanssa, piti asennella vanhalle koneelle winukka uusiks ja tässähän kerkes päihtyä :D
Kotona
Tsih.......niinkuin ahma aivastaa ja piisami pieraisee, pari ölkkyä ennenkuin vedenkeitin napsahtaa ja tuottaa sokerin sulatukseen tarvittavan kuumanveden, sitten totiiiii
Sekasin ku seinäkello ja huominen pelottaa toden teolla. Voi perse sitä krapulaa :/
Kannattaa välttää krapulaa, sinänsä helppo myrkytystila jotta lähtee sillä millä se on hankittukin:laugh:
Yksi valkovenäläinen vielä!:cheers:
http://i1284.photobucket.com/albums/...ps211d564f.jpg
Kai sulla on bad motherfucker lompakko? Minulla on ollut jo monta vuotta käytössä:laugh:
Ei valitettavasti :D Oishan tuo hienoa omistaa sellanen, nykyinen lompakko kusee kolikot lattialle, jos ottaa väärässä kulmassa taskusta. Ja eipähän tuo myöskään kovin seksikkyydelläkään häikäise.
Kaadoin klassisesti kaljaa näppikselle, jes.
^Toi on arkilompakko ja Misfitsin niittilompakko toimii festareilla kun saa hyvin ketjun päähän kiinnitettyä..:punk:
Mustana toimis itselle helvetin hyvin! Ja sellaisena versiona, josta ei kolikot vuoda lattialle. Mulla kulkee aina lompakko takataskussa, eikä koskaan oo pöllitty. Avaimet on aina viritetty kahden ketjun nokkaan.
Tässähän päihtyy ihmeellisen voimakkaasti :wheee:
Rommi on kyllä vitun hyvää ainetta. Tuossa kesällä tilasin satsin rommia saksasta, 8€ litran puteli ja kympin postit.
Liite 11372
Joo, lompakko aina perstaskussa paitsi duunissa kun ei viitsi istua koko duunipäivää möykyn päällä..:D Ja avaimet kulkeneet jo varmaan 20 vuotta tollasen 30 cm kettingin päässä, eipä ole tarvinnut soitella kiinteistöhuoltofirmaan että avaimet on sisälle unohtuneet..:)
Oli hitusen perseestä kesällä Qstock -festareilla, kun ei päässy ketjujen kanssa sisälle. Ihan periaatteesta en alkanu narikkaa maksamaan siitä, että saan viedä ketjut sinne roikkumaan. Päätin jättää ne siihen portille järkkärin hellään huomaan ja painotin niille, että ne on sitte myös pysyttävä tallessa. Illalla kun olin lähdössä alueelta pois ja menin kyselemään ketjuja takasin, ne osoitti mulle että ne on tuolla ämpärissä. Jep, siellähän ne ämpärissä olivat, 200 muun ketjun joukossa. Oli mukava haroa koko saatanan tynnyri läpi ja etsiä omat ketjut sieltä. Ikinä ei oo missään tullu mitään ongelmia jostain avainketjuista, mutta tähän suuntaan ollaan näköjään menossa. Saatanan Suomi.