Mikä tuheroketju tästä tuli.
Spoileri!
Printable View
Mikä tuheroketju tästä tuli.
Spoileri!
Piti kirjautua sisään katsomaan teidän spoilerit. Oishan se pitänyt arvata.
Ai saatana, mulla on varmaan joku mahahaava. Aamukahvien jälkeen ei ole päässyt pystyasentoon kun kuvottaa ja koskee. Luonnollisesti piti googlata syitä ja nyt vasta kipeä olenkin.
Huomenta :) Onpas mukavaa aloittaa päivä, kun on nukkunut nollan tunnin sijaan viisitoista.
Joku meni sit ajamaan autolla junan eteen tässä lähistöllä :(
Aikamoinen pamaus kuului... Juna sen verran lähellä parkissa et "oman" tasoristeyksen kellot kilkattaa ja puomit alhaalla.
Jaahas, nyt tuli medihelikin paikalle, ei hyvältä näytä :(
http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset...sivat+Maskussa
Ei ole Tanilantien tasoristeys vaan jonkkusten..
^ No mitä tossa kävi? Inhoan noiden ambulanssihelikopterien ääntä. Aika lähellä sairaalaa asuvana sitä kuulee, ja tietää, että ei ole mistään kivasta kyse.
E. No kun osaan linkin avata niin a vot :facepalm:
Meilläpäinhän oli semmoinen onnettomuus tässä viikolla, että autoilija rysäytti Kalpan toimiston oveen. Oli saanut sairauskohtauksen mutta onneksi muuten ei kukaan loukkaantunut. Menin siitä sattumoisin ohi, kun hinausauto tuli paikalle, ja ihmettelin, kun auton vieressä seisoi Pekka Virran (Kalpan valmentaja) näköinen mies. Ajattelin jo, että tätäkö Sami Kapasen nimityksestä seurasi. Mutta todennäköisesti hän ei ollut Pekka, vaan joku jamppa.
Lainaus turun sanomista "Mies joutui olemaan puristuksissa puoli tuntia, ennen kuin hänet saatiin autosta ulos. Hän oli tajuissaan ja toimitettiin ensiavun jälkeen jatkohoitoon."
Jossain sanottiin et olis vakavasti loukkaantunut. Yksin oli autossa...
Mun mökkikin oli päässy turun sanomien kuvaan. Kyllä kuva valehtelee, näyttää et mun mökki olis ihan lähellä, vaikka törmäyspaikkaan on 900m matkaa??
Sä saitkin linkin auki :p
Aika hurjaan kuntoon mennyt auto, tosin mikään ihmekään kun juna on vastapelurina. Onneksi ilmeisesti kuski säilyi hengissä.
Onko toi sininen torppa sun arskaxx? Jos, niin sähän oot sit melkein julkkis... :)
Minä luulen että se kivitorppa joka tuuppaa linkin alkuun pop-uppina on arskan mökki.
Kai tänäänki saa muutaman oluen ottaa?
Tai siis muutaman lisää ku tullu alotettua kyllä jo alku illasta
Tottakai saa ottaa. Mä ainakin otan. Olutta ja lonkkua vuorotellen ;)
Ed: Pirkkaa molemmat näköjään.
Aina on hyvä juoda ku pystyy ja tekee mieli
Kyllä juotavaa tarvii aina hommata vähintään riittävästi
Missä vaiheessa tuo Twistedin spoilerin näpyttäminen hiipii normaaliuden ulottumattomiin?:rolleyes: Oon tässä pitkin päivää naputellut ja tarkistanut ettei se vaan oo kadonnut sieltä...
Mistä kuvista te nyt puhutte?
Terkkuja Lapin tuntureilta! Pari päivää takana mökkeilyä hyvällä porukalla kelkkakauden avajaisten merkeissä. :cheers:
http://i.imgur.com/4YfFIXz.jpg
Sininen hetki <3