Voittaja oli kuka kiskoi eniten viime hetkellä niin että selvisi juuri ilmoittautumisesta tolpillaan ennenkun meni kunnolla nuppiin, ja taju pois kun pääsi tupaan. Hullua touhua...:)
Printable View
samaa se oli Dinosaurusten aikaan. Silloin oksennettiin sentään Lihapiirakka, eikä pitzaa.:laugh:
Jamosta tullut kauhee urakalla kirjoittelija. Kohta 2000 viestiä täynnä :thumbup:
Mut meinattiin kerran intin aikana viedä putkaan lomilla paluun jälkeen [emoji20] . Spollet tuli jo paikalle ja puhallutti ja sanoi jos vähänkin aiheutan häiriötä ni hakee pois ja kerran jouduin iltavapaiden jälkeen esaan ja sitä kautta ylimääräiseen palvelukseen [emoji20]
Muut ku lähti siviiliin ni hyppäsin 2 vrk häkkiin. Lipes alikessu mereen vahingossa.:angel:
Puhallutti lomaltapalaajan ? Voi jeesus mihin armeijakin mennyt nykyisin.
Joskus kun oli hiukan selvempi lomilta palatessa tajus että puolet yksikön kantaukoista oli aina kattelemassa ilmoittautumisia, ihan huumorin kannalta, kuka nuorisosta oli kauheimmassa kunnossa. :)
Seuraavaksi kerrot varmaan ettei päivystäjä saa enää polttaa tupakkia sisällä palveluksessa...
Se oli vuos 99 ku mää siellä aikaani vietin. Mieleen jäi varsin mainiosti viimeisiltä lomilta paluu. Olin itse selvinpäin, tupakaverini ei. Olimme tulossa tupakka paikalta sisään kun kusipäinen kessu käveli vastaan. Kaverilta paistoi lomapuvun alta punainen t-paita. Kessuhan tarttui tähän häröön aika kovastikkin ja vaati korjaamaan virheen välittömästi. Kaveri hetkeäkään ihmettelemättä pamautti kessulle päin naamaa aivan tyynesti: Kuule, jos mulla olis ny mora tässä, mä laittaisin sen tonne sun keuhkoon! Kessu vetäs aivan valkoseks, mies juoksi sisälle ja puhelimeen. Me menimme rauhassa tupaan. Tuvassa emme kovin kauaa kerenneet viettämään ennen kuin spollet hakivat kaverin pois.. Ei muuten jalat maahan koskeneet kun vietiin :D
Mä ilmottauduin kontaten. Ei vaan pysynyt pystyssä. Ja hyvä oli, kun itte konttasi punkkaan.:laugh:
Tuvista postumiskielto oli ja vedin röökiä ikkunasta. jäin kiinni ku Luti hyökkäs tupaan ja olin kusemassa roskikseen. Sain anteeks röökaamisen, ku kusin roskikseen enkä poistunut tuvasta.:)
Mun aikana tuvissa ei saanut edes höyrytä vaikka sillon ite viellä vedinki analogista [emoji20]
Nyt on aika mennä elpymään huomista varten.
Öitä :)
Eiks näille inttijutuille vois jotain omaa lankaa miettiä? Ihme kullin venyttelyä, jonka joku aina nokittaa leikkaamalla vuosikertaa viidellä. "TOISTA SE VITTU OLI SILLOIN". Samaa vitun ryömimistä se on ollut vuodesta toiseen, johon idiootit lähti mukaan. Intellektuellit meni sivariin.
Onhan meillä inttiketju. http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...5-armeija.html
Sivariin menee ne joita ei kiinnosta vaikka vuoden päästä puhuttaski venäjää ;)
Jos Venäjä päättäis Suomen vallata, ei paljon olis väliä onko täällä kaikki naiset ja lapsetkin käyneet armeijan :D näillä puolustusvoimilla pärjätään ehkä Islannille ja Vatikaanivaltiolle.