.
Printable View
.
Eihän siitä talmasta (mistä tää "talma" tulee?) kokonaan eroon pääse, mutta lähinnä sitä mähmää on vain siinä suosikkihöyryttelypaikan ympäristössä eikä koko torpassa lattiasta kattoon... :D
Ja kyllä niitä pällisteleviä vajakkeja aina riittää, mutta ei ainakaan kerää huomiota enää kilsan säteellä kun ei ole niin massiivisia pilviä. :D Vaikka AIOsta oon nyt vähän innostunutkin niin enimmäkseen menen Supertank minillä ja 33W siitä irtoaa vielä ihan tarpeeksi että kyyläreitä riittää. :D AIO on jo aika näkymätön, vaikka yllättikin mut höyryntuotollaan ainakin Cubiksen atopäällä.
Kylmällä kelillä pikkutehoillakin saa sellaiset pilvet että on vartijat tsekkaamassa "missä palaa" vähän väliä, ja mummot hyppimään karkuun 20 metrin päässä.
Tuon 15-20W alle on vaan vaikeampi päästä kun DTL tai vähintään sidewinderilla pitää ilmat saada. Suusta keuhkoon en edes osaa enää vetää. :D
Minua on viimeaikoina ruvennut kiinnostamaan tuollaiset sentin tai alle pituiset ja paksut tipit, kun olen nähnyt niitä niin paljon netissä. Melkein voisin vedellä ilman drip tippiäkin, mutta mieli sanoo että semmonen on oltava.
Ollut vanhassa kämpässä 2 ilmanputsaria. Joita joutunut muutaman kerran putsaan vähän pidempään kun laite tehnyt VG lätäkön alleen. Uudessa kämpässä parempi tuuletus, saa ilmat vaihtuun läpivedolla parissa sekunnissa. 1 putsari pitäs laittaa puhiseen kuitenkin, ja hälyttimet saatu huutaan jo moneen kertaan täälläkin.
Ei sitä 100W tehoja tarvi huuruihin siis.
Tosimies pystyy kyl ottaan 22mm suuhun ja imailla siitä. Kuumempaa vähän toki. :D
Isot tytöt sanoo että no problem, edes yli 30mm, ja onhan sulla nyt isommat leuat kuin naisella. :P
Katos oot taas paikalla. Nukuitko oikeesti viime yönä kun ei näkynyt ? Yleensä jos jonkun voi luottaa olevan pikkutunneilla paikalla niin Ajax. Ite päikkärit tänään ja menin kello 19 nukkuun eli univelat kuitattu.
.
Nuo 3 akun tikutkin näyttää jo hirveän isoilta, viimeaikoina mennyt ihan sinkku meksuilla pääosin, huomenna tuleekin 1kk täyteen tätä akkurallia. :p
Miten täällä porukkaa vielä hereillä? Tarvis mennä kyllä kohta ite nukkumaan että aamulla jaksaa herätä
.
.
Se kahdessa minuutissa myyty Vicious Antin My little pony henkinen Primo korventaa mua vieläkin. Mutta onhan mulla CLZ, ja toinen tulossa. :yeah:
Meilläkin ilmanputsari nro 1 laski kauhusta alleen aina kuukaudessa parissa suodattimen pesun jälkeen. Ja se oli suht iso putsari. Sitten ostettiin Verkkokaupasta järein putsari mitä on markkinoilla ja se on pärjäillyt paremmin. Siinä on pestävä suodatin joka pitäisi vaihtaa kokonaan uuteen, koska nyt on taas ruvennut kertymään tahmaa ikkunoihin vaikka pesusta ei ole kauaa.
Pitäsköhän nää "sivukulut" (putsarit/suodattimet/hemmetisti ikkunanpesuainetta/talouspaperia), joihin kuuluu mulla myös 2 tietokonetta, laskea höyryttelyn kustannuksiin ?
.. naah. Parempi unohtaa niin ei tuu paha mieli.