Mitä? Antti? [emoji51] ei kysyvä tieltä eksy.
Printable View
Mitä? Antti? [emoji51] ei kysyvä tieltä eksy.
Kappelin varjossa.Vai miten se ny oli?
Mä en nyt millään ymmärrä sua [emoji38] meniskö väsymyksen piikkiin?
Mulla on toistepäin. Nukahdan yleensä hyvin mutta stressaantuneena heräilen keskellä yötä enkä välttämättä saa enää unta. Jossain sanottiin joskus, että masentuneet ei saa unta ja ahdistuneet ei saa nukuttua. Taipuvainen jälkimmäiseen ryhmään.
"Jopa"? Mitäs ne isot wattimäärät sitten on?
Taas yksi päivä lusittu, ja olihan tuo aika kiharainen.
Mikäs tämä arvontajuttu on? S hyvää hyvyyttään jakelee tavaraa?
Saahan naisetkin osallistua. Pitää vaan olla joku klooni tuhottavaksi antaa jos voittaa.
Tottakai saa
He saavat vielä extra pisteitä arvontaan :)
Kumpi hakusessa valkoinen vai musta ?
Höpö höpö
Tossa pari Suomimörköä
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06...ded66f7bb4.jpg
.
En ole mustaa kokeillu [emoji51] mulla on vaan tää sininen istick [emoji173] ja ässä..en oo kade [emoji57]
Eli 31-33 w on ihan normisettiä. Mää jo aattelin että tässäkö sen 100 watin käyttäjä. Olen vähän ihmetellyt, tarviaako semmoisia wattimääriä johonkin, ja mitä sillä sitten saavuttaa.
Kunhan saan ekan subohmisetin kai sitä pitää niitä isompia tehoja kokeilla.
PS Eikö nyt kukaan tunnistanut Rivo-Reetan ilmaisua "minä teille xx näytän"?
SVK revittelee [emoji38] noi ukot mitään tajua...mä laitan nyt sumpit pihisee hih hih...on huono huumori mulla tänään [emoji51]
.
ihan yksin kahvia keittelen! ja voin laittaa sumpit pihisee ihan itekseenkin [emoji38] no niin sorry!! mä lopetan taas..mikä lie levottomuus taas menossa [emoji57]
Huomasimpas just et kytällä paukkuu kohta 10 000 viestiä täyteen. Tuon kunniaksi kyttähän keksii meille muille jotain kivaa, eikö vaan?:D
Jonku sortin KrabJuices-arvonta voitais vaikka järjestää :thinking:
Kannatan kannatan!!!!! hyvä ehdotus reiviltä [emoji3]