Legginsille makoisat krapulat tiedossa :thumbsup: Ite nautiskelllu muutaman tässä illan ratoksi ja huomenn kaverin synttärit ja sillon lähtee :D
Printable View
Legginsille makoisat krapulat tiedossa :thumbsup: Ite nautiskelllu muutaman tässä illan ratoksi ja huomenn kaverin synttärit ja sillon lähtee :D
Vedettiin broidin (heavenpastin) kans kisa 3.3cl tuoppi karhua per pää. Voitin ajalla 5.56 :punk:
piti avata muutama pottu mythossia (8)plo että voi tulla tänne ketjulle lueskeleen:cheers:
Gini lonkkua tässä pikkuhiljaa lipitetään. Jospa minttusnapsia pakastimesta vielä ottais.
Huomenna asentaan niin sai jäädä yhteen mietoon ja yhteen ronskiin jägeriin. Yömyssy tjsp. :teaching:
Kaveri on ihan hullu. Se tempasee puolen litran tuopin 2.3sekunttiin. :laugh:
3,4s piti kokeilla näin pikku hiprakassa :DD
pitäs tehä reikä tölkin pohjaa nii menis nopeemmin :D
Haha voi mennä vähä myöhään huomenna nukkuessa :D
Ei täs jouda nukkuu ku kinkku uunissa. Sit voi huilata ku se on valmis.
Nyt käyn kyllä hakee 3 koria kaljaa, kauhee jano tulee ootellessa kinkkua.
Toinen kalja menos, vaimo kodintukussa ja minä jäin suosiolla autoon "odottelemaan":)
rommitotia päänsärkyyn. Toivottavasti ei lopu päänsärky heti :)
Joutuu lähtee ajamaan bussia kollegan kanssa pubiin.:laugh:
AI sä oot myyrä:laugh:
Pienet nousut päällä alkaa olla jo, töistä onneks puolpekkanen !
Emäntä lähti baariin ja minä jäin yksin kotia :crying:
Tiiän tasan tarkkaan miten tää ilta vietetään, vitusti olutta ja Django Unchained, jota oon niin kovasti koettanut säästellä oikealle hetkelle. Ja se hetki on nyt! Suurena Tarantino -fanina odotukset on aika perkeleen korkealla tään leffan suhteen! :worship: