Tais olla aika vaihtaa fordsoniin peräölpät...
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...f28e150586.jpg
Printable View
Tais olla aika vaihtaa fordsoniin peräölpät...
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...f28e150586.jpg
Huomenta onpas hiljainen aamu
Huomenta päivää. Tänään juhlitaan pojan 1v synttäreitä :love:
Tämän foorumin "parhaita" puolia on se, että löytää lukiessa mainintoja laitteista, joita ei edes tiennyt tarvitsevansa. :blink:
Ja lompakko kevenee... :D
Ei osaa yhtään sanoa millä menis jos tänne ei ois aikoinaan löytäny
Luultavasti huomattavasti halvemmalla ois selvinny. Mutta en kadu mitään
Ei mitään maata mullistavaa. Kaikenlaista "kivaa", mm:
Joku haukkui yhtä laatikkoa legopalikan näköiseksi, niin pitihän sellainen hommata, kun penskana tykkäsin legojen kanssa touhuilla. :)
Kartoihin olisi meikäläisenkin pitänyt jämähtää, mutta kun mikään ei riitä... :whistle:
Mä en oo hetkiin ostanu oikeestaan mitään kai
Jos en ois tänne eksyny niin vetäisin varmaan röökiä, tai käyttäisin vieläkin just kartoja. Käyttääköhän kukaan muuten enää bogeja tms?
Nykyisin kyllä foorumilla ei pahemmin ole vaikutusta ees ostopäätöksiin mulla
Tuntuu että kun tätä tarpeeks kauan harrastaa niin käy vielä niin päätyykö sitä lopulta takaisin "juurille"? Aloitin kolmisen vuotta sitten Joyetechin eRollilla, sitten hommasin violetin Sidin ja sen nokassa keikkui Protank 3 tai Aerotank. Ai että tykkäsin siitä valomiekasta silloin. :D Jossain vaiheessa Pave lähetti mulle violetin dripperin :3 Oli misterivaihe ja sitten hullaannuin pelkästään drippereihin ja mekaaniset oli ainoita oikeita, kunnes jossain vaiheessa tuli mentyä sopulien mukana boksimodien ja uuden ajan lierojen maailmaan. Mistä ei ole ollut paluuta koska vitutti pestä ikkunat joka viikko.
Pari vuotta sitten massiiviset pilvet oli pääasia, mutta nyt viime aikoina oon löytänyt itseni höyryttelemässä AIO:lla, joka jollain oudolla tavalla alkoi mua kiehtoa sirolla olemuksellaan, yhteiskuntakelpoisilla pilvillään ja sillä ettei se muodosta pinnoille "vapotahmaa". :blink: Sulkeutuuko ympyrä lopulta?
Aina välillä on kiva muistella menneitä ja kaivaa Boge esille ja väkertää Arctic Puncherilla reiät kylkeen DCT-tankkia varten. Sekin mallia Arctic.