Skippaa suosiolla.
Alkavat olla oman aikansa reliikkejä T3-tuotesarjan korvattua imo ne täysin.
Printable View
Skippaa suosiolla.
Alkavat olla oman aikansa reliikkejä T3-tuotesarjan korvattua imo ne täysin.
Jos nyt tuo asian vien pomolle niin ensimmäisenä tulee se "No mutta jos sitä häiritsee niin voithan sie pihalle asti mennä" ja niineespäin. Paras anti olla.
Vittu ostin jopon vahingossa. Tai no huusin huutonetistä.
Raah!! Ota nyt naisista sitten selvää.. Emäntä on patistanut myymään näitä laitteita, kun vissiin pyörii liikaa nurkissa. Sitten kun sen menen tekemään, että pari laitetta saan kaupaksi, niin vedetään herneet nenään siitä kun "olen salaa mennyt myymään ne" ja "piilottanut rahat", kun olen pitänyt niitä tililläni yllättääkseni emännän esim. viemällä ulos syömään tms..
Terveisiä vaan, kun luultavasti tämänkin viestin käyt täältä stalkkaamassa.
Ehkä sillä on vaan se aika kuukaudesta? Tosin mun exällä se oli joka päivä.
jaa että south parkkia ahkerasti katseltu
Bleeds for five days and doesn't die. - YouTube
oma Garrison-suosikkini on edelleen
"there are no stupid questions, only stupid people"
AI sieltäkö tuo tuli?!
Miten mulla oli se mielikuva, että tuota heiteltiin jo VHS-ajalla.
Kiitos teidän, mä katoin T & P Uncle Fuckerin ja nauroin taas oikein huolella. Nyt vituttaa kun tajusin että mua edelleen viehättää järjetön pieruhuumori.
Olipa taas reissu. Silmälasit paskana ja ihan kännissä vieläkin. Muuten olis kiva olotila mut kun pitäis lähtee prätkällä mökille... joutuu varmaan menee emännän kyydissä autolla ja alkaa tasottelen ennen kun rapula tulee. Jos joku tietää edullisia silmälaseja jossain voi laittaa viestiä:cool:
1: Flunssa. Nappasin moisen jostain KESÄLLÄ.
2: Kahdelta suunnalta kyselevät milloin on häät ja mukulat tulossa. Häät muutaman vuoden sisällä, muksuja ei milloinkaan kun kumpikaan ei halua moisia. Lisäksi pätkityt letkut on sellainen juttu ettei muksuista tarvitse huolehtia.
3: "Mikä pelle sä oot? Ota tosta rööki" vinkujat. Vesuri pitäisi ostaa, tuttavapiiristä täytyy rapsia muutama pelle.
4: Kahvia tekisi mieli mutta maito on loppu.
Vaihda kytkin, hajota koko modi keskeltä kahtia. Hienoa materiaali tämä vaneri. Ennemmin halkeaa puu ympäriltä kuin liimasauma.
hetipiti-liimalla tästäkin selviää, mutta turhaa työtä taas kerran.
Ptn04050-piirin modi ujeltaa käytössä?? Mikähän helvetin vika tuossa nyt on? Akkua heiluttaa niin ääni muuttuu?
Mikä saa ihmisen juomaan lärvipakkauksen punaviiniä ja sixpackin kaljaa pohjiks? Däm.
Humalahakuisuus?
Toista päivää ja kuus mesh setuppia takan eikä yhtään onnistunutta. Minä perkele kun otin sen täydellisen setupin pois kun huvitti testata vähän pienempää vastusta...
Vedin kans tänään RSST:stä pois hyvin toimineen ~ohmisen setupin.
Kokeilunhaluisena sit yks kieppi vähemmän ja langat muutenkin alemmas ja tiiviimpään pakettiin.
Nyt sit tuloksena 0.5ohm ja Blackcurrantin maku ei kestä tällasta lämpöä olleskaan, marja muuttui just sukkahiki-efektiksi. Hyvä että wickaus edes pysyy perässä jotenkuten, nyt puolella tankilla vaatii kyllä aikamoista kallistelua.
Miks pitää aina tavoitella sitä maksimaalista tehoa :) "Huomenna" herättyäni pistän kyllä langat uusiksi.
Perjantaina Oulussa ystäväparin häissä kuvaajana ja loppuillasta päissään ku piru. Hämmästyttävää kuinka hukassa ihminen voi olla.. =D Helvetin kiva reissu, aikoihin ei ole ollu yhtä hauskaa! Päivällä loiventavia hääparin kämpilla, illalla kotimatkalla kolmessa tunnissa muutama olunen takapenkillä.
Ja sitten. Ehti paikalliseenkin parille, siellä tulee vanha kaveri avautumaan kun ei itsari onnistunu taaskaan. Muutama muu siihen sympatisoimaan, ja kun itellä olis hyvä meno päällä ja ois niinq silleen kiva ja ihq pitää kivaa tiätsä, niin jauhetaanpas kuolemasta. Keskustaan ei passaa lähteä ettei tili tyhjene ihan täysin. Kotia siis, täällä yksi karjalatölkki ja sitten kai sitä joutas nukkumaan.
Siis joutas, vaan arvaa nukuttaako... >:(
Huulet on niin ruvella, lieneekö liiasta tipin imailusta, mutta joo. Sattuu kun imailee. Tuskalla eletään. :D
Meni pahemman kerran hänekseen asiakkaan sähköpostiin vastaaminen ku piti kirjottaa että "cabin with dishes" jnejne ja menin siihen sitte kirjottamaan että "cabin with disease"
ja tämä tarina on totta ja aivan vitun perseestä, ala ny siihen sitte lähettämään uutta viestiä että "Sorry harry I meant dishes HE HE HE"
PS. Kukaan ei halua tautista mökkiä :D
Sairraan hyvä mökki ;)
Ja siihen päälle vielä joku joka urputtaa siitä miten täällä vastaanotossa ei anneta ilmasia kirjekuoria, ja siitä miten tämä LEIRINTÄALUE ei vastaa käsitystänsä hotellista.
Jokapäivää aspa hommissa.
Vituttaa tää suomalaisten sähkötupakki kauppojen driptip valikoimat.. helvetin surkeat. Aina pitää tilailla jostai huitsin vitun perseestä asti ja maksaa vitusti posteista.. mFlux ois nyt hakusessa tai joku muu fatdriptip mut ei jostai saatanan toiselta puolen maailmaa pitää tilailla.. ja toinen on tää modi valikoima.. niin mikä modi valikoima?? Suomalaisilla sivuilla muutama kappale jotai modia jotka aina loppuun myyty. Miksi nää ei näit kalliimpia modeja ota useimmilta tekiöiltä myytiin.. pirkkaa kyllä löytyy mut ei perse ja hermot kestä joka viikko uutta ostaa..mieluummin satsaa vähän enemmän ja ostaa sellaisen joka kestää...
Tonic: Jep, nuo on valitettavia (toisaalta hyvin ymmärrettäviä) puutteita suomi-kaupoissa. Lisätään tuohon vielä laadukkaammat atot. Ehkä me vapottajatkin voitaisiin asiassa auttaa, jos törmätään ulkomaalaisilla foorumeilla modaajiin jotka etsivät jälleenmyyjiä... mutta yleensä tuokin on kauppiaan aktiivisuudesta kiinni, ne kyselyt mahdollisuudesta jälleenmyyntiin lähtee yleensä kauppiaalta modaajalle. Esim filippiinien suunnalta olisi varmasti kaipuuta EU-myyjille, ja onpa tuo bargainvapour ottanutkin noita putkia useita myyntiin. Pink Mule myy Nimbusta (filippiinit) yms... näköjään myös sinne on tulossa Ba Guaa (korea) ja Atmistiquen (kreikka) tuotteita myyntiin, kuten Diver. Modaajien ja tuotteiden määrä on sen verran suuressa kasvussa - putkea ja atoa tulee joka notkosta - että pikkuhiljaa näitä pitäisi alkaa enemmän näkyä myös kotimaan tarjonnassa.
Mutta niitä tippejä tosiaan. Jotain shortyjä olis kiva saada, ja mingiä en suuhuni enää laita! :crying:
Menin vissiin paskomaan nt:ni painttireeneissä.. Ei sitte voinu vetää varakulmalla kun satoi. :banghead:
Karsiutuminen Diablon arvonnasta vähäisen viestimäärän ansiosta...
Edelleenkin, ne on mukana jotka rekisteröi ENNEN HEINÄKUUTA vaikka oiski alle 5 viestiä.
No siinä tapauksessa ärsyttää oma sekoilu ja hätäily :thinking:
Soneran saatana....kaapeli motukka veti ittensä hirteen perjantaina ja rupes harrastaan omaa kivaa boottiloopin muodossa. vikaselostuksen jälkeen mitä kyseleepi soneran tekninen asiakasvittuilija..oletko varma että teillä on koneessanne internet asetukset kunnossa,oletteko testanneet muilla koneilla.täh vittu läppärit digboksit pelikonsoli ja tabletti und puhelin päässy verkkoon näillä asetuksilla siitä hetkestä kun piuhanne tänne kytkitte ja nyt kun kaapelimopo kaatuu ennen ku pääsee linjalle niin vika ois mun asetuksissa:banghead:.
Tjaa ettei toimi ollenkaan, olekko ottanut sieltä modeemin hallista ip flood detectionin pois..ottaishan senkin jos sinne pääsis..modeemi kun ei pysy pystyssä kuin hetken ja ennenkuin modeemi saa linjan auki niin noi firewall yms asetukset eivät edes näy hallinnassa..loistavaa toi niitten teknisten aspojen asiantuntemus saatana..äijä näkee ruudultaan että mun motukka ei oo moneen tuntiin saanu ip tä verkosta ja tää saatana rupee sönköttään mun läppärin Wlan asetuksista(olin jo kertonut ettei toimi piuhallakaan)..ja heidän linjoissahan ei mitään häiriötä nyt ole..laittoi jopa päivityksenkin mun modeemiin latautumaan..kyselin että milläs karvahatulla se sinne latautuu jollei modeemi saa linjaa auki..no lupas sentään lähettää uudeen modeemin ja unohti ukkospuheet modeemin rikkojina ku kerkesin sanomaan ettei sitten ollenkaan vedä mitään ukkoskorttia esiin ku lähimainkaan ollut mitään sellasta.
La iltana kas kummaa modeemi pääsikin takaisin linjoille ja aikanaan se luvattu modeemin firmispäivityskin löysi perille.Nyt on taas reilun vuorokauden toiminut ihan jees.
Ja sitten ei kiitos mitään vittuilua kaapelimodeemin järkevyydestä..taloyhtiön enemmistö suuressa viisaudessaan halusi kaikille internetin..hallitus ei ees vaivautunu selvittään hintaeroa kaapeli ja kuidun välillä...tuskin ois olllu paljoa ku molempiin taloyhtiöihin tossa ympärillä tulee kuitu.....
Että voi syödä miestä rotan lailla höyryttely touhuissa jo melkein vakioksi muuttunut F5 kisa, ei tullut sitten ostettua nemesistä kun myöhästyin noin nanosekunnin myyjäisistä. Vit...saata....prkl!!!!!! :banghead:
vikakoodia vilkutteli auto, piuha kiinni ja lukemaan
voi vittuLainaus:
00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference
00522 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Break in wiring / short circuit to positive
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
Surinalla on normipäivä syyttää asiakasta. Itse tappelin monta kuukautta määräaikaisen purkamisen kanssa, aina oli vastaus surinalta että tutkittu on ja asiakkaan laitteissa vika. "Helpsoniin soittamalla saa apua", joopajoo vuodesta -85 oltu näiden kanssa tekemisissä ja kaksi alan tutkintoa taskussa eli ei ollut omasta osaamisesta kiinni, sen voin sanoa vaikka oikeudessa.
Vasta tekemällä asiasta julkinen lähti homma etenemään ja soppari katkesi. Tosin eipä säätö loppunut vieläkään, laskuhan sieltä tuli kuukaudelle jolloin sopimus ei ollut enää voimassa. Niin ja osoitetta johon tuon thomsonin matolaatikon voisi lähettää odotellaan vieläkin, tulkoot hakemaan jos takaisin haluavat.
Soneralle vihjeenä: on harvinaisen huono idea vittuilla asiakkaalle joka tietää omat oikeutensa, firmojen oikeudet ja on tietoliikennealalla. Paskamyrsky tulee olemaan uskomaton.
En jotenkin usko, että kaapelimodeemissa itsessään olis hirveesti huonompi vaihtoehto kuin muutkaan; itse olen ollut Welhon letkun päässä reilut 10 vuotta, mutta mitään ongelmia ei ollut (tai vaikka joku katkos ois tullutkin, niin aspaan soittamalla selvis yleensä hyvin nopeesti) ennen kuin DNA meni sen haalimaan itselleen.. :banghead:
Väittäsin, että se ISP vaikuttaa enemmän kuin yhteysmuoto.
Ehdottomasti ISP vaikuttaa eniten. Oon ite ollu lähes kaikkien putkien asiakas ja Surina on tähän mennessä ollu ehdottomasti vakain palveluntarjoaja. Mulla ainakin on liikennettä kaistassa niin paljon, että sen eron noiden välillä todellakin huomaa.