Vittukun pitäis kesäks auto hommata, mut jotain 1-2K rutkuu ei saa luultavasti uudestaa kesän jälkeen kunnolla myytyä? Pitääkö paikkaansa?
Printable View
Vittukun pitäis kesäks auto hommata, mut jotain 1-2K rutkuu ei saa luultavasti uudestaa kesän jälkeen kunnolla myytyä? Pitääkö paikkaansa?
Jos valitsee auton oikein niin saa kyllä myytyä esim takaa vetävä kesäksi ja talvea vasten saa varmasti 18v pojan isältä rahansa takaisin :D helpompi se 1k auto on 900 myyä ku 10k auto 9k:llä.
Vaikka suomalaiset ovatkin niin kateellista kansaa, niin silläkin uhalla kerron, että räjähdän onnellisuudesta löydettyäni netistä kauan kaivatun (netti)ystävän, jonka kanssa saan jakaa iloni ja suruni :yeah:
Heh heh! Osu ja uppos! :laugh: Heti jos kertoo omasta ilosta ni kukaan ei reagoi, sit jos kertoo kuinka kuume nousi 39:ään tai että ei ole saanut unta tai lapsi valvottaa tai Itella ei ole tuonu lähetystä tai tyyny ei ole hyvin, niin heti tulee peukkua! :cheer: Mikä teitä oikeen vaivaa?
Ohohups, äsken sain soffalla misterillä pukattua niin sakean kumpupilvistön, että herra Darcy joutui huitomaan itselleen näköyhteyden telkussa pyörivään dvdhen.
On noi ulkomaan elävät ihan hulluja siinä mitä maksavat näistä vehkeistä. No toisaalta kysyntä määrittelee hinnan..
Tiedän saavani paskamyrskyn niskaani, mutta silti; Sulla ei taida olla käsitystäkään siitä mistä puhut? Riippuvuus minkään suhteen ei ole "itseaiheutettu tila", vaan tila johon saavutaan kun tukea ulkopuolelta ei saada.
Kaikilla ei ole kaveri/lähimmäisverkostoa josta saada tukea ongelmiinsa, vaan monet (melkeinpä kaikki ongelmien kanssa kärsivistä) jäävät yksinään ongelmiensa kanssa. Ja kun tätä verkostoa ei ole niin mitä jää jäljelle? Mistä hakea tukea? Arvasit oikein, alkoholista/huumeista, oli mistä milloinkin kyse.
Tekisi mieli saarnata enemmänkin, mutta ehkä on parempi etten tässä vihaisuuden puuskeessa enempi kirjoittele.
Mulla kanssa tarkoitus laskea niksat tonne 6mg kun 18mg on ihan liikaa ketjuhöyryämiseen, ja 12mg on kanssa vähän liikaa... Huvittavintahan on se että vaikka oon lopettanut tupakoinnin niin veren nikotiinipitoisuus on nää kuukaudet varmaan ollu kovempi kuin ikinä tupakointiaikoina! :laugh:
Eihän tuossa ollut mitään järkeä?
seo oma päätös hakea tukea tukea alkoholista/huumeista. tyhmä päätös sinänsä ku ei ihan sherlock tarvi olla että osaa päätellä ettei viina ja subu tuu ratkasemaan ainottakaan sen ongelmista. paitsi jos ongelma on selvä pää. selvällä päällä on helppo tehä tyhmiä ratkasuja.
Miten saan poistettua itseni foorumilta? Luuponen?
Otat itsestäsi niskaperse otteen ja poistut, eikai se nyt niin vaikeaa ole?
Tuossa mitä kirjoitit, vai onkos nämä nyt niitä naisten juttuja:thinking:
Lainaus:
Mulla kanssa tarkoitus laskea niksat tonne 6mg kun 18mg on ihan liikaa ketjuhöyryämiseen, ja 12mg on kanssa vähän liikaa... Huvittavintahan on se että vaikka oon lopettanut tupakoinnin niin veren nikotiinipitoisuus on nää kuukaudet varmaan ollu kovempi kuin ikinä tupakointiaikoina!
Tuuri siis kävi, ettei tuttavapiirissä ollut huumeiden käyttäjiä tai välittäjiä. Toisilla ei. Siis ihan tosissaanko sun narkkariviha perustuu siihen, että onnistuit itse katkaisemaan pikku tissuttelun joten ojan pohjalla herskaa tykittävienkin pitäisi pystyä samaan? Näin kärjistettynä.
En sitten toisaalta tiedä oliko tässä aluinperin kyse siitä nappiforumista mikä vilisi jossain täällä aikaisemmin. Kuitenkin itse ainakin miellän narkkarin tositapaukseksi enkä rikkaaksi pennuksi, jolla on tylsää ja jopa aikaa miettiä minkä pillerin ostaisi seuraavaksi.
Ette kai te ihan tosissanne väitä, että riippuvuus on ok, koska huono elämä, näin kärjistäen?
No mitä sä sitten jaksat kyllästymiseen asti hokea, että riippuvuus EI olisi itseaiheutettu?
Se, onko se jotenkin "hyväksyttävää ja ymmärrettävää", on sitten se harmaa alue.
Täällä näköjään ollu taas mehevät keskustelut.
Tarkemmin katsoen se ei ihan noin tosiaan mennyt, vaan pikemminkin kyse oli pikemminkin siitä, onko narkkari/alkoholisti oikeutettu keräämään sympatiapisteitä, koska kova elämä.
Tarviiko aina kinastella? :)
Joo, kun se on niin kivaa. :love: :popcorn:
Edit. Niin ihan meinas unohtua
En mä ainakaan tällä mun naisen logiikalla löytäny sitä virhettä mikä teki mun tekstistä järjettömän, vaikka luin sen etu- ja takaperin. Tai sitten oon niinku lääkärit, eli tajuun vaan ite mitä oon kirjottanu. :laugh:
Naiset ei kinastele, koska ne kuuluu keittiöön saatana. :crazy:
Tuli mieleen tää kuva ja taannoinen joukkotappelu... :lol:
http://global3.memecdn.com/nice-try_o_278665.jpg
Noista "nainen kuuluu keittiöön" jutuista että joo, voi mutkin pistää keittiöön kerran ja voin tehdä vaikka viiden lajin illallisen... :lol: Mutta sen makuelämyksen jälkeen mua ei enää ikinä päästetä keittiöön, siis jos sitä keittiöö enää ees on koska se on saattanu tuhoutua tulipalossa...
Onneks on nainen joka tykkää olla keittiössä ihan omasta tahdostaan ja tekee uskomattoman hyvää ruokaa. :yeah:
Jaa'a. :rolleyes: Ihan vakavasti jos puhutaan niin ei mun mielestä tarvitse osata tehdä lasagnea tai makaroonilaatikkoa kummempia ruokia, ei mulla ainakaan ole kiinnostusta edes alkaa opetella mitään hienompaa, menen ravintolaan jos haluan jotain erikoisempaa. :D Jos se ei miehelle sovi niin hiihtäköön vittuun. :D
Joo, mutta ei ihminen yksin pärjää. :) PS. en tykkää sun asenteesta.