Oon jonkun kerran kokeillu kun on metsällä tarjottu kaffikupposen ääressä. Se on yhet savut ja laatta ei oo kaukana :D Ei kurkkutuntumaa ja sama maku suussa niinkuin ois tuhkakuppia nuollu :D
Printable View
Oon jonkun kerran kokeillu kun on metsällä tarjottu kaffikupposen ääressä. Se on yhet savut ja laatta ei oo kaukana :D Ei kurkkutuntumaa ja sama maku suussa niinkuin ois tuhkakuppia nuollu :D
Tasan kuukausi, niin sit on täälläkin kaksi vuotta ilman analogista :)
Virkavalta on ystävämme eli yläkerran bileet hiljenivät. Hyvää yötä.
Mulla asu kanssa tossa naapurissa kolme(?) nuorta miestä ja senhän nyt saattaa arvata, että aika levotonta meininkiä oli. Bileitä aamuun asti vähintään pari kertaa viikossa ja muuta perseilyä. Ainakin kaks kertaa siihen joku soitti tinanapitkin paikalle ja häätöhän niille aika vauhdilla tuli. Naapuri joskus laski, että sieltä pienestä kolmiosta olis tullu yli 30 tyyppiä ulos. :thinking: Ei ole ikävä.
Edellisessä kämpässä kun asusteltiin, seinän takana asusteli veikee parivaljakko. Jatkuvasti bileitä ja poliisit siellä ramppas jatkuvasti mutta häätöä ei vaan näkyny. Perkele.
No, nyt ovat jonkun muun riesana, ne ja kaikki muut vittupäänaapurit. Haistakoot pikkusielut ja kusipäät viikon vanhan festarivitun, mä nautin nyt. :D
Jumalauta, Moonin millisen reiän kaveriksi tempaisin toisen millisen, nyt imuvastus on JUST eikä melkein ja meni heittämällä lempilaitteeksi! Kiitos Charunille vaihtareista. 8)
Eipä mitään, hyvä että meni käyttöön ja oot tyytyväinen. :)
Ite en meinaa millään päästä vieläkään sinuiks ton 18350-akkukoon kanssa Ikaruksessa.. :/
Jotenkin muistelen, että mulla ois toi Atomaisteri vähän aikaa sitten vielä ollut... :thinking:
:lol:
Vihdoinki mun prepunched dct:t tuli. Nää on kyl siitä mainioita et noista rei'istä menee mikä vaan neste läpi. :)
En minäkä jaksa ite reijittää enää. Tosin en enää juuri kartoja käytäkkään.
Kunnes ne pikku perkeleet pääsevät käsiksi sähköjohtoihin.
Kiitos ja näkemiin, laakista kypsää.
Söpöjä on, ja tarinat kertoo että imurit on niiden luonnollisia vihollisia.
Totta puhuen, emännällä on kaksi marsua enkä hamsteria ja marsua ehkä erottaisi koska rotta on rotta vaikka sen pukisi minkkiturkkiin. Tyhmempiä elukoita saa hakea, haisee zoolandialle ja pelkää omaa varjoaankin. Zuzupetsistä sa sentään patterit ulos kun alkaa tarpeeksi vituttaa :evil:
Livauta jotain jännää huomaamatonta juomaveteen, esim raaka pluid ;)
22. on aika nätti rauhoitusvehje näille rotankokoisille :D
Mistä v***sta toi p-alkuinen taas lipsahti :eek: