Kaupasta tilatessa oman osoitteen tilalle:
Oma nimi
Poste restante
00100 Helsinki
Tuolla tyylillä se ei tule muualle kuin postiin, mikä ainakin tässä kaupungissa pääposti
Printable View
Elikkäs joo, tuo poste restante taitais olla se mitä haen takaa. Ei nuo tilatut tavarat halpoja ole aina, vaikka kirjekuoreen mahtuukin. Vielä ala-aste mukavan lähellä niin prkl:n pennut muutenkin tekee mitä sattuu. Hulluin varkaus oli tuhkis etupihalta, siis peltipurkki, ikävintä siinä oli että huomasin myöhemmin sen leviteltynä erään naapurin pihalle....
Lukittu laatikko on kyllä ollut harkinnassa, sekin vielä lähtis jonkun matkaan tuosta lahosta puutelineestä:blink: Muutenhan isommat tavarat haen postista, kerran joku kuriiri toi jonkun emännän tilaaman paketin ihan ovelle.
Mjoo, no sen vähän mitä tilailen, niin pitää vissiin sitten Puff:n ja Finnvapon omiin tietoihin päivittää tuo poste restante. Ärkiska on yllättävän lähellä hakea niin ei tarvi kuumotella jakajan jakotapaa tai voroja. Nii, vasta viimekuussa sain naapurin firman postit omaan lootaani, hyvä posti. Naapurilla kun ei ole lootaa, hakee itse postista. Eipä ole tullut ikinä kysyttyä häneltä. No tuollainen lukollinen lootakin olis asiaa kyllä.
Onko se nyt silti niin että voin sanoa lopettaneeni tupakoinnin vaikka käytän nikotiinipitoista höyrykettä? Vähän tuntuu hölmöltä sanoa että olen lopettanut vaikka nikotiinia vetelen :D Niin ja paljonko tarkalleen on terveellisempää tämä sähköversio kuin normaali tupakka? Kai tästäkin jotain haittoja on vaikö...:rolleyes:
Ehei, päinvastoin tässä on paljon hyödyllisiä vitamiineja :D
Sanotko sä tupakoivasi jos pureskelet niksapurkkaa? On siinäkin nikotiinia. Minä en ainakaan tupakoi enää, nikotiinia tosin nautin höyrytellen.
Paljonko terveellisempää tarkalleen, siihen en osaa tarkkaa määritelmää sanoa, mutta joka tapauksessa huomattavasti terveellisempää tai vähemmän haitallista. Jossain muistan nähneeni posterin jossa ilmoitettiin että höyryttely on 98% vähemmän epäterveellistä kuin tupakointi.
Hmmm. Jos et polta enää tupakkaa niin olet kai lopettanut. Kai purkaa tai tablettejakin käyttävät ihmiset sanuvat lopettaneensa vaikka käyttävätkin vielä nikotiinia. Täälä foorumilla on kaikennäköistä tietoa terveellisyydestä joten ei kun lukemaan :). Itselleni terveystodistukseksi riittää se että oma oli on parempi.
Tuo väittämä, ettet olisi lopettanut tupakointia, kun höyryttelet, on vain Antinikotiinitupakkahihhuleiden (ANTZ) propagandaa saada höyryttelijät käyttämään Ison Lääkkeen tuotteita, jotta heidän rahoituksensa olisi turvattu.
Joskus olin lukenevinani jonkun tutkimuksen jossa todettiin sähköhöyrykkeen olevan 9-450 kertaa tervellisempää kuin analoginen. Eli jos tähän luottaa niin jokatapauksessa terveellisempää ja halvempaa! Haittoina on se että jokapaikassa minne kävelet leijailee höyrypilvi ympärillä ;) :D
Minkä tahansa hengittäminen on haitallista paitsi raikkään syysilman. Ja sittenkin kuolee johonkin muuhun. Ja jos se on savua niin se on helvetin haitallista. Palaminen jne.. :)
Kyseinen tutkimus on tämä. Goniewicz et al "Levels of selected carcinogens and toxicants in vapour from electronic cigarettes"
Palamisesta irtoo aina häkää ja muuta...mulla tekee tiukkaa nykyään edes haistaa tupakkia,se palavan paperin haju jo tekee pahaa,ennen sentään vedin norttiakin 2-3 putkeen ilman mitään ongelmaa...voi vain miettiä miten hajuaisti katoaa röökin myötä.
Allekirjoitan kyllä tuon että sittenkin kuolee muuhun,mutta voi sitä silti edes yrittää pelata elämänsä ns. puhtain paperein.Luonnollinen kuolema on mielestäni se luonnollisin kuitenkin...menipä mulla nyt vakavaksi aihe :crying:
Poltatko tupakkaa? Et.
Turha tuota lähteä alkamaan joka kulmasta tarkastella, koska mitään ei enää POLTA.
Hassunhauska lääkethtiöiden kollektiivin nimitys.
Lääketeollisuus eli Big Pharma. Vastaavasti tupakkateollisuudesta käytetään nimitystä Iso Tupakka eli Big Tobacco.
Tosi tyhmä kysymys: kuinka usein clearo kannattais pestä/puhdistaa? :D
sitten kun maku alkaa hävitä ja/tai höyryntuottö heiketä. Nesteestä ja käyttömäärästä riippuen tähän menee muutamasta päivästä aina kuukauteen.
Laitetaan tähän kun en parempaakaan löytänyt äkkisiltään. Nyt kun noita puteleita ja "osia" ja muita kamoja alkaa uhkaavasti kerääntyä ja kaikki näyttää olevan pöydällä levällään, niin tarttis jotain säilytyslootaa / -lokerikkoa. Mitään suosituksia?
Jotain tän tyyppistä Ompelukonekeskus Koivu :: Verkkokauppa Ompelijan maailma :thinking:
Muunneltavuus olis kova sana ja että siihen mahtuis ainakin 10ml putelit ja semmosta kaikkea sälää.
Pahoittelen jos tästä on aihe jossain :)
Kannattaa käydä läpi halpahallit, Tokmannit, Clas ohlssonit tms. Vissiin kaksi euroa maksoin omasta laatikosta jossa varaosat tms lojuu.
E: On tuo linkin laatikko ihan näppärän oloinen.
Huippukaluste.fi - Huonekalut edullisesti netistä - Tellus maapallobaari
Offiksi menee mutta mulla on tuollainen, ihan tyylikäs kaluste jossa tyylikkäästi kaikki tallessa, ja pois näkyvistä:smoke: Olkkarin pöydälle väkertelini puusta egoille sopivan telineentapaisen jossa tärkeimmät, mitä aina tarvii olla käsillä pysyy siististi paikallaan, 0€