Muokkaa viestiä --> Laajennettu muokkaus
Printable View
Moro, meikäläisellä ois tuosa lavatubesa kiinni tuo Aspire BDC tankki niin ei kestä enempää voltteja kuin 3.5 ja alkaa maistumaan palaneelle ja muutaman atonkin olen vaihtanut ja kokeillut niillä mitä sanoisi, palanuttahan se sannoo. Ennen tätä ongelmaa ei ollu mutta tankin pesun jälkeen alako tää.
Atopäät on yksilöitä. Joku kurlaa, toinen käryää, kolmas toimii. Jonkin verran asiaan tietysti vaikuttaa imutyylikin. Ja just kun löydät atolle sopivan imun ja jännitteen, niin se onkin jo vaihdon tarpeessa.:mad: Eikä ole pelkästään Aspiren ongelma. Kyllä Kangerit on tuon suhteen samanlaisia.
Terve! Semmonen kysymys että olen ostamassa ensimmäistä sähkötupakkaa. Olen nyt miettinyt tota Vamo V5:sta, mutta toisaalta se on melko iso, että meneeköhän töissä mukana. Miten te yleensä kuljetatte noita sähkötupakkejanne, ettei heti mene palasiksi? Ja sitten jos tilaan tommosen Vamo V5:sen niin mitä sen kanssa tarvitsen? Riittääkö jos tilaan siihen akun/akut, protank 2:sen ja nesteet? Ehdotuksia otan vastaan!
Riippuu tietysti toimenkuvasta töissä. Miksipä ei vamo menisi toimistonpöydällä mutta fyysisemmässä duunissa hommaisin jonkun vähän siromman laitteen esim. twist - spinner/ evod yhdistelmän.
Itse käytän töissä ainoastaan mekaanista modia ja kestävää atoa koska riittävän monta höyrykettä on rikki mennyt töissä.
Mainitsemasi vermeet riittää hyvin alkuun pääsyyn. Lisäisin protankin atopäitä paketin. Ja tosiaan akkuja on hyvä olla se vähintään kaksi ja tietysti laturi.
Olipa taas, vaihoin tuon viimesen aton mitä en ole käyttäny niin rupes toimimaan :) pääsee takas höyryttellee :esmoke:
Kiitos vastauksista. Pistin tommosen twist - spinnerin tilaukseen. Katotaan millanen vehje tulee ja pysyykö ehjänä. Hintaluokka oli sopivampi ja koko.
Minulla on pysynyt ehjänä ego akullinen clearo, evic yhdistettynä pro tankiin ja nykyinen misteri. Toimin trukkimekaanikkona joten työ on fyysinen ja työasennot mitä sattuu. Laite on aina ollut vasemmassa etutaskussa. Misteri on kyllä ainoa laite mitä en ole pelännyt että hajoaa.
Kyllä tuo valomiekka kulkee hienosti käsilaukussa ;)
Haluaisin ostaa eGo-T:n (1000mah) + clearomisaattorin jossa pyöreän imuosan sijasta tuollainen "tasainen". Mulla oli hetken viime kesänä käytössä tollanen Kranger T2 mutta jostain syystä tuo pyöreä imuosa oli hankala ja epämukava imeä. Onnistui menemään rikki koko paketti niin tässä on joutunut röökiä polttamaan taas. Vihdoin silti kiinnostus herännyt taas kokeilla sähkötupakkaa uudestaan. Tässä kuva minkänäköinen paketti ois hakusessa: http://image.dhgate.com/albu_2664054...4-e-health.jpg
Mistähän mä nyt osaisin etsiä mahd halvalla hyvän yhdistelmän? Nesteet, laturit sun muut löytyy. Toimiva itse laite vaan pitäs hoitaa enää.
Tuo littana tippi hitusen rajoittaa, äkkiseltään tulee mieleen Justfogin klearot.
Mitenkäs olet budjetin miettinyt, koska tuon tonnisen Egon tilalle olisi ihan fiksua ottaa säädettävävolttinen akku, kuten Smokin Winder.
Säädettävolttinen akku toki käynyt mielessä. Miksei. Muutaman kympin valmis maksamaan. En vaan osaa valita oikeita osia oikeasta paikasta. Kaipais vähän muiden jeesiä, että mitkä kannattaa pistää tilaukseen. Ehkä tärkein nyt ois vaan se, että on clearomisaattori + "littana tippi". Tollanen pyöreä oli jotenkin nihkee käyttää. Liian iso suuhun tjsp. Vertaan shishailuun jossa se imuttelu rennompaa kun se imuosa on "pienempi", eikä tollanen pyöreä.
Kyllähän tippejä on maailma pullollaan, otat semmosen clearon mihin voit vaihtaa tipin? En nyt osaa ehdottaa miatä sopivan tipin löydät mutta varmasti jostain löytyy.
Clearoilla on menty tähän asti, mutta kiinnostaisi joku tankki / carto systeemi. Mielessä pyörivät myös tankki + Diver V2, tai sitten eXpromizer. Suosituksia? Mekaanisilla modeilla ja kickillä höyryän.
Tuolta saat noihin CE* clearoihin sopivan tipin; eGo Vision CC/iClear -väritippi | esmoke.fi
edit: myös flat aka litteä että pyöreät
Morjesta! Tässä tällänen alottelija kysymys oikein. Olen yrittänyt selailla mutta en ole oikein saanut varmaa vastausta, kaipi se riippuu omasta kokemattomuudesta.
No mutta asiaan, hankin itsellene tollasen Ego K:n finnvapen sivuilta, nyt siinä on tää innokin iclear 16 clearo. Nytten haluisin kokeilla e-nesteitä jotka kuulemma hajottavat nämä muoviset clearot ja ihmetteln mitä hankkisin tilalle? Yritin selailla noita finnvapen sivuja mutta en löytänyt mitään jonka ymmärtäisin olevan suoraan yhteensopiva oman laitteeni kanssa.
että apua kaivattaisiin, kiitos. :)