Huh huh, tulipa sit haettua vakituista "loppuelämän"-virkaa, titteli ois pähee energia-asiantuntija jos mäihä käy:blink:. Kohtuu raastavaa oli kirjoitella pitkästä aikaa hakemusta.
Printable View
Huh huh, tulipa sit haettua vakituista "loppuelämän"-virkaa, titteli ois pähee energia-asiantuntija jos mäihä käy:blink:. Kohtuu raastavaa oli kirjoitella pitkästä aikaa hakemusta.
No perk. mä veivasin Aromasätkiä jo 1975. :laugh:
Koneellahan tulee semmosia pillejä mitä saa imeä niinku teinityttö Corollan takapenkillä (I wish), ihan käsin minä käärin
Se voipi olla siinä sitten, itse ainakin huomannut että reguloidulla kun ajelee tasan 4.2:lla voltilla niin voi tempasta huomaamattaan hotspotin kun valtaosa mekaanisista kuitenkin droppaa hiukan ja reguloitu ei sääli yhtään. Jos ohmit tuntuu olevan pienemmät kuin setupoidessa niin sitten kannattaa hiukan tutkia asiaa.
Viime viikolla väänsin malliks kaverille sätkän, edellisestä kerrasta yli 3 vuotta. Ois pitäny ottaa sätkästä kuva, sen kun on joskus oppinu niin osaa lopun elämäänsä [emoji106]
Käsin oikea tapa tehdä Sätkä. Joltain sälliltä hajos kone taskuun, kiros ja pärräs kaupan pihassa. Kysyin et voinko tehdä käsin. Hyvinhän se luonas. Pari harjoitustakin on kyllä takanapäin..:)
Rahamiehet veteli vaan valkosella paprulla
Onneksi itselle riitti piippu ja kiltatoppa [emoji8]
Kotivaran perkele meni ja pilas Venäläisen meetvurstin.
Taas pitää ettiä uus metukan tuottaja.
Itse asiassa mulla ohmit pomppii 0.8 (oikeat) ja 1.8 välillä, oon pistäny tuon kloonipiirin piikkiin. Pari kertaa kun painaa tulitusnappia ihan millisekunnin ajan niin tipahtaa takas 0.8 ohmiin. Melkein taidan seuraavaksi tehä 0.25 langasta yli ohmin setupin kun on wattisäätöinen boksi.
Mä käärin sätkiä 8 vuotta ja joka kerta ne oli niin saatanan rumia että ei niitä kehannu kenellekään esitellä :lol:
Helposti onnistuu sätkän käärintä, oma speciaali oli yhdellä kädellä sätkän vääntäminen hupparin etutaskussa samalla kun ajaa fillarilla ilman käsiä :D..en välttämättä nyt ihan heti lähtis kokeileen, mut kyl se teininä luonnistu. Toisinaan tarpeeksi tuiskeessa oleville kavereille saatan rullata joonaksen jos eivät enää itse pysty.
Minäkin ehdin sätkiä sen pari kuukautta, mutta tulin järkiini ja vaihdoin höyryn maailmaan :) Piippua tuli vedeltyä melkein vuosi, ah sitä ensimmäistä mehumaijaa :D
Kyllä minä tiedän, siksi olikin poliisi-hymiö. Kohta on Räsäsellä keppi ojossa.