Oon siitä onnekas et totun valossa nukkumiseen melko nopeasti. Työputken ollessa päällä on uniaika 7/8-14/15, on meinaa vittumaisen valonen aika tähäm aikaan vuodesta! :D
Printable View
Huomenta.
Väittävät että aikainen mato kalan nappaa.. Eiku miten se oli.. No aivan sama, mää meen ny merelle.
Leikitäänpäs kiltisti täällä sillävälin.
:eek:
Huomenta. Mä voisin käydä nappaamassa noi mun muksut taas päiväksi mun luo. Menee päivä taas nopeasti ku noiden kanssa leikkii ☺
Huomenet. Muksu viety hoitoon, kahvi juuri tippumassa ja koneelle piti tulla töitä etsimään mutta mistäs sitä itsensä taas löytääkään. :blushing:
On tämäkin hommaa, riihimäen varuskunta-alueella odottelen jotain ulkomaista kuskia, joka on tuomassa tänne työmaalle jäähdytyspalkkeja. Äijä soitti ja huonolla englannilla selitti olevansa riihimäen abc:lla. Kerroin osoitteen sille puhelimessa ja se sano että 5,7km. Nyt odottanu tunnin sitä tässä portilla auton kanssa. X-(
Ja nyt se vitun uuvatti ei vastaa puhelimeen...
Mutta palkka juoksee ja tapatalk taskussa? ;)
Apinat ruokittu nyt itse sufeeta & terassihuuruja
Urakka kusee :lol:
Edit. Luovutin 1h15min jälkeen ja ajoin takas tänne työmaan pihaan, ni kappas, täällähän toi pingviini seiso maha pystyssä odottamassa.
Kyllä alko maanantai taas hienosti. Kaiken huippu on se että toimitus piti olla klo 13 ja purkukalusto (tässä tapauksessa kurottaja) tilattu siihen. Nyt odotellaan hieman lisää :D
Huomenia kaikille[emoji3] en muista koska olisin nukkunut näin pitkään jei! tänään alkaa tatuoinnin suunnittelu yhdelle foorumilaiselle.Toivottavasti saan kelvollisen aikaiseksi [emoji4]
Tää on varmaan jokin Turkin lentokone :)
Matkustaja bongasi mekaanikon omituiset askartelut - korjasi lentokonetta jeesusteipillä!
Kyllähän nyt jesarilla yksi kaasuturbiini yhden lennon ajan kiinni pysyy. :lol: En muuten enää pelkää turkkilaisia lentoyhtiöitä, ne on btw rankattu turvallisemmiksi kuin Ryanair ja Norwegian. :rolleyes:
Nostanpa uusissa liemissä nikotiinin 4.5mg. Tiputus 6->3 taisi olla liikaa, vaikka sillä menty jo kohta puol vuotta. Ei vaan tasaannu nesteenkulutus.
Ja sitten on tää Arctic töissä joka imee nestettä kuin Päijännetunneli jopa 31-33W teholla.
Nikotiini on näköjään postitettu, joten pian pääsee kokkaileen. Ajattelin jos alkuun tiputtais niksat 18->12mg. Sit jos tilaan sen dripperin, niin vois kokeilla pienemmilläkin määrillä.