Näyttäs täällä myös löytyvän.
VaporShannon, VapeShan edampen
Printable View
Näyttäs täällä myös löytyvän.
VaporShannon, VapeShan edampen
Kertokaapa kokeneemmat. Tilailin tuossa ekan oman rakenneltavan IGO-W drippailuun. Siihen nyt väännellyt coilia yhtä ja kahta silicalla ja pumpulilla. Saanut sen myös toimimaan aika hyvin, antaa vaan liian äkäiset maut minun makuuni.
Himoiten tuossa jo silmäillyt Smok rsst ja jos kokeilisi pyöritellä messhiä...mutmut onko tuossa yhtä järisyttävä maku kokemus odotettavissa? Jos on, niin ei mun juttu.
Jos et pampulilla saa miellyttävää makua/setuppia tehtyä niin luulen että vielä heikommat mahdollisuudet siihen varmaan meshillä on.
Millaset ohmit on tullut setuppeihin?
Setupit 0,8-2,9 tuolta väliltä kokeiltu lähes kaikki. Onko mulla sitten liian maukkaat/ärhäkät nesteet. Voltit/Watit kokeiltu eri setupeilla laidasta laitaan. Kun kurkkutuntuma ok, niin höyryä tulee tosi vähän. Nesteitä kokeiltu erilaisia myös. Eli ei meshiä mulle.?
omat kokemukset ovat olleet silica/pumpuli = voimakkaampi maku, mesh = puhtaampi mutta ei niin voimakas maku. voin toki olla väärässä ja päänuppi tekee temppujaan. Käytän bottom-coil protank2, joka antaa viileämpää höyryä muutenkin. Itselläni oli VapeOnlyn Vivi Nova-S bottom dual-coil joka antoi paljon voimakkaamman makuiset höyryt mitä tämä protank. Luovuin tuosta Vivi Novasta juuri sen takia kun tuntui puskevan jo liikaa makua/kurkkutuntumaa.
edit: jaa, dripperi. ehkä olen väärä henkilö kommentoimaan tuollaisia advanced juttuja :)
Tämä on niin setupista kiinni. Mesh ja pumpuli kaipaa erilaisia setuppeja joten niitä on vähän hankala verrata ihan suoraan. Mutta mä en ole vielä keksinyt miten saisin Foggerissa pumpulista yhtä vahvan kurkkuhitin kuin mitä meshistä saan. Joku pumpulimestari taas ei ehkä meshiä handlaa ihan yhtä hyvin.
Eli makuasioita, ja pitää itse kokeilla että tietää mistä tykkää.
sanokaa miks kaikki nesteet on maistunu pari päivää ihan paskalle suoraan sanottuna PT2:ssa vaikka oon vaihtanu atoja ja pessy laitetta? onko mulla perkele makuaisti menny :D säilytetäänkö nesteet jääkaapissa vai huoneenlämmössä? tyhmiä kysymysiä satelee...
Jääkaapissa (ja etenkin talvipakkasella) VG-painotteiset nesteet jähmettyy hieman, eikä ne kulje imulankaa pitkin yhtä ripeästi kuin lämpimällä. Siksi käyttönesteet parempi pitää huoneenlämmössä.
En ole maistanut paskaa ni en osaa sanoa mikä sun PT2:n ongelma on. Ootko jo pessy koko PT2:n lämpimällä vedellä?
Tuo korostettu kohta herätti sellasen kysymyksen että oletko siirtyny kartoista/klearoista tuohon dripperiin? Olettasin vain että sulla on näin ollen korkeampi niksa pitoisuus nesteissä, joka on yleensä noissa itse rakenneltavissa laskettava jotta höyryttely on taas miellyttävää :thinking:
Kuva kertois paljon.
Ettei olisi coili sivussa reiästä?
Mie romahan! Pari päivää aikaisemmin vannoin etten tilaile mitään höyryttely kampetta vähään aikaan, miten kävikään... Smok rsst käsissä ja ekat meshit pyöritelty! En vaan mahda itselleni mitään.:crying:
Hyvin pelittää ja ei tuo liian ärhäköitä makuja anna. Lisäksi (kiitos hyvien ohjeiden)meshi rullakin onnistui hyvin ensimmäisellä kerralla. Tukkoiselta hiukan tuntuu, kuinka isoksi olette poraillut tuon imureijän???
1.7mmØ täällä, suurenna pikku hiljaa että saat itselesi sopivaksi
Mulla on 1.5mm hole ja mielestäni jo aika hulppeaa menoa.
Suunnitelmissa olisi hommata jokin boge-kartoille passeli tankki sekä aloittelijalle sopiva rebuildable, joka soveltuu pumpulisetupeille hyvin, suosituksia? Laitteina tällä hetkellä Vamot & Sid.
Ite hommasin ekaks rebuildiks IGO-W dripperin helppo tehä setuppi.:) ja mahdollisuus dualiin. Huomasin itse ainakin sen että ilma reijät joutuu poraamaan isommaksi tai ainakin minun makuun liian tiukka.
miten ihmeessä pystyy tuolla ostamyyvarasta palstalla muokkaamaan ilmoituksen otsikkoa?