Sitä vois tänään tehdä kans Pear Candy+ Bavarian Cream setin. Nyt höyryttelen pelkkää PC:ä ja pelkilleenkin ihan hyvää.
Printable View
Paten pirtelöö
Subtankista Mustard milkkiä mihin lisätty 1% TPA Raspberry (sweet), tuo kyllä mansikalle sopivan boostin. iSubista 5% TPA CDM + 3% TPA Menthol.
Teppa's Special Toki en suosittele että klikkaat linkkiä....sisältää hehkutusta (saattaa masentaa mikäli pakistasi puuttuu jokin tiivari)
Anna muhia rauhassa ainakin viikon ajan, on alkuun hiukan kitkerän parfyyminen, mutta tasoittuu ajan kanssa. Itse tein ainoastaan muutaman ilman pumppauksen parin kolmen ekan päivän aikana, ainoa kunnon ravistelukin heti sekoittelun jälkeen.
Sub Nanossa nyt Papan Spessu v.2, jossa vanilja korvattu Coco extralla. Lähes yhtä hyvä kuin eka versiokin.
Nyt testissä raakaa Supervapea: Creme Brulee ja Bonbon Arlequin. Brulee vaikuttaa hyvältä, Bonbon on aivan järkky hapan ja makea samaan aikaan. Saas nähdä kuinka coilit kärsii.
Itel kans testis raakaa Supervapea ja nimen omaan Bonbon Arlequin, tiivaria 0.8ml/30ml 97%VG pohja 2.9mg/ml niksat ja 3 tippaa makeutus ainetta, vaikuttaa ihan lupaavalta mun makuun
RY4Double.
Mitäpä muuta.
DIY Snake Bite 2 mg
Alchemist elixir, ihan ookoo maku mutta ei adv mulle.
Oho. Bonbon Arlequin tosiaankin murhaa atot. 15ml ja starren ato vaihtoon. Höyrytellään nyt sitten palanutta karkkia tää työpäivä.
Hmmm. Maistuupa Stamina Potion erillaiselta tuotannosta tulleena kuin testi samplesta. Parempaa. Nomnom. Järisyttävä kurkkutuntumakin on poissa.
TPA:n Black Currant pienellä minttuvivahteella.. Namia :thumbup:
Love potion. Oon rakastunut. Aiemmin adv ollut ryynäset blandattuna välillä mansikkeihin ja vaniljaan ja tää on täydellinen :thumbup:. Yksistään kun tekee karkkia mieli ja RY4doublen kanssa hitusen makua tuomaan vakiohöyrystelyyn.
Love potion on kyl [emoji173] nyt höyryää W#3 ja päärynä mix[emoji173] [emoji173] [emoji173] tullut jäädäkseen[emoji8] mun herkkua!
Jalippos Milk. Vähän turhan karvasta tälleen raakana, jos odottelis muutaman päivän ja kokeilis uudestaan ku on vähä pehmennyt
Tpa karkkipäärynää aamukahvin kanssa. Ommomm
Fredmaster 3 kestotestissä. On muuten hyvää. Se pelkäämäni granaattiomena loistaa poissaolollaan. :thumbup:
Löyty joku 3kk kypsyny 10% molinberry sweet strawberry + 5% TPA Bavarian cream. Täähän on hyvin kypsyneenä jopa ihan hyvää, tosin VBIC menee paremmin mansikan kanssa. Tottunu vaan siihen jo että 3mg nesteet ja toi on 6mg, hyvä humina ja aamupöhinä päässä :D
TPA RY4D on se namia :) aikasemmin tehnyt 10% ja nyt testasin 12% ja maistuu omaan suuhun paremmin.
FA:n Ozarkia, jossa pari tippaa Capellan Vanilla Custardia. Toimii.
Flavor Apprenticen Creme de menthe 5%. Tein aluksi 10% ja ei toiminut yhtään. Nyt on hyvä :)
Pienen tauon jälkeen RY4Double kera lämpösäädön ja eikun paranee.
RY4D ja kokeilussa myös capella double apple
Muatard milk
Diy Snake Oil :)
Diy Snake Bite
Mitä eroa oilissa ja bitessä?
Itsellä höyryää diy ry4 creamy peach.
Jalmarin Juissi
Diy vaniljakeksi
Miriz Hajadi n.2:sta Nautiluksesta uudella atolla. Ihan hyvää on.. ens kerralla ehkä enempi tiivaria mukaan, nyt laitoin n.13% tiivaria. En vieläkään oikeen osaa päättää onko tämä korissa seuraavaa tiivarisatsia hankittaessa, niinkuin uupuisi jotain tästä nesteestä, en tiedä.
Täällä Miriz Hajadi nro 0 ja Nautilus :)
Ei ainakaan salmiakki maistu, lähinnä Inaweran lakritsilta maistuu. Ei taida päästä jatkoon tämä.. En edes muista millä suhteella sekoitin :(