Yhdyn tähän! Aivan loistava peli :lol:
Printable View
Mites on, Harry? Oletko kohta ulkona kokonaan Jokereista?
Johan nyt on vittu, qnet valittaa että liian monta connectionia enkä pääse irkkiin. Paskaa puuhaa.
Mun mielestä taas toi on yks (niistä monista) fb:n huonoista puolista. Kuulostaa ehkä karulta mutta mua ei kiinnosta vaihdella kuulumisia vanhojen kavereiden kanssa, jos ei olla vuosiin nähty niin silloin se ihminen on vieras mulle vaikka kuinka oltais vietetty pienenä ihania kesiä kukkakedolla kirmaillen perhoshaavit kädessä.
Ihan kivoja:
http://sftimes.co/?id=39&src=share_fb_new_39
Näyttävät kyllä ihan stanan kivuliailta.
Skorpioni ja pieni hämis naisen kaulassa oli kyllä tosi hienoja. Muista en sitten niin kovin innostunut ja vauva rinnoissa olis kyllä totaalinen turn off :D
Siin on jo taitoa.. eikä se nyt sen kummosemmin kipiää tee ku toinen osaa hommansa!
Noin, yliopistoon haettu. Jokohan tällä kertaa. :thumbsup:
Ootko käyny niillä valmennuskursseilla vai miten valmistaudut niihin pääsykokeisiin? :D
Ei täysin, mutta helpottaa asioita muissakin puolissa. Esim. se kuva jää paremmin näkyviin jos on osaava tatuoija. Itse vähän yllätyin kuinka helppo projekti noi kaksi kuvaa oli. Vasta väritys oli sellainen missä rupes jo vähän tuntumaan etenkin kyynärtaipeen kohdalla. Toki tatuoija kehuikin helpoksi asiakkaaksi etenkin kun otetaan huomioon, että ne oli mun ekat kuvat. Pitäisiköhän mennä pian uudestaan ottamaan kuvaa kesää varten... :thinking::yeah:
Kemia on juuh
Googlailin paikkaa helsinki 00000, ja eteen tuli tollainenkin sivusto ... Psychoactive Vault ? View topic - Apua tullin kanssa!
Tuittu puki mun ajatukset sanoiksi. :yeah:
Riippuvuus on sairaus eikä ihmisen itsensä hallittavissa.
Melkeen väittäisin et Barolella on selkeä aikomus herättää perjantai illan keskustelu :laugh:
Kaikista riippuvuuksista pääsee eroon jos vain itse haluaa.
Nälänhätä loppuu syömällä. :wheee:
Mä pääsen kaikista paheista eroon jos haluan, että nännäsnää vaan!
Mun jääkaapin takana on tonttu, tulkaa osoittamaan väitteeni vääräksi.
Jos riippuvuus on sairaus niin se itse aiheutettu sairaus. Mun mielestä sairaus-sana on tuotu ainoastaan mittaamaan, miten hankalaa on karistaa riippuvuuksia pois. En usko riippuvuuksien suoraan periytymiseen, mutta toki voit periä riippuvuuteen johtavan käyttäytymismallin. Myös kropan ja pääkopan suhtautuminen riippuvuuteen voi olla periytyvää, mutta ensimmäisen askeleen jokainen ottaa itse. En kuitenkaan usko, että jollakin olisi valmiiksi ohjelmoitu valmis riippuvuus, koska suvussa on ollut ko. riippuvuus.
Toki voi löytyä sellainen geeni, mikä altistaa alkoholismille, mutta ei sitä viinaa kukaan salaa juota kun nukkuu :) Ensimmäiset askeleet täytyy tulla omasta takaa.
edit: jos joku kuitenkin juottaa kun nukkuu niin haluaisin pitäytyä single malt viskeissä sitten :laugh:
Ihan tosissaan ottaen niin, uskon että toiset ovat helpommin addiktoituvia kuin toiset. Olen ainakin itse järkeillyt asian näin. Uskoisin tähän geeniperimällä olevan isokin osuus. Useinhan tuo alkoholismikin tuntuu suvussa kulkevan.
Keskis Vesa eilen puki sanoiksi; tahrosta kiinni kaikki ...
Mä en jaksa väitellä tästä, se keskustelu ei johda mihinkään. Se nyt vaan on niin, että toiset koukuttaa helpommin ku toiset. Henkisesti ja/tai fyysisesti. Samoin toisilla on erilaiset edellytykset sen addiktion syntymiselle, erilaiset käyttäytymismallit jne. Mutta ei _kukaan_ oo päättäny addiktoitua jostakin. Viinan/mömmöjen/röökin kokeilu/käyttö/yms. on oma valinta, ei se addiktio. Ja se tahdonvoima ja itsekuri kantaa pitkälle, mutta harvoin maaliin asti, ja paskassa jamassa olevat ihmiset yleensä on siinä pisteessä etteivät tosissaan kumpaakaan enää omaa koska paskat kaikesta, kunhan saa seuraavan fiksin. Eikä välttämättä enää edes ymmärretä että muuta elämää on.
Kuten todettu, käyttö on oma valinta. Koukku ei. Kukaan ei valitse elämää ojanpohjalla paskanen neula kädessä. Tää on vähän sama asia kun porukka väittää että masennuksen karistat ihan tuosta vaan. Tekis mieli läiskytellä avareita, mielenterveysongelma ei koskaan oo oma valinta, omaa syytä eikä kyvyttömyys täysin omin voimin toipua siitä. En sitten tiiä miksi meikäläinen on aina täällä puolustamassa milloin mitäkin porukkaa ja ryhmää, mutta kai se on sitten ymmärrys höllemmässä syystä tai toisesta? Oli miten oli, mutta näin on.
Ainoa riippuvuus, mikä ei olisi oman ensimmäisen askeleen aiheuttama, tiedosti alttiuden tai sitten ei, on se, jos särkylääkereseptin kautta ajautuu koukkuun opiaatteihin.