Saa nähä mennäänkö aamulla samoilla silmillä töihin. Ei vaan tunnu uni tulevan millään.
Printable View
Saa nähä mennäänkö aamulla samoilla silmillä töihin. Ei vaan tunnu uni tulevan millään.
Hetki sitten vasta pääsi töistä. Vähä veny taas. Nyt kun pääsi kotiin ja söi, niin väsystä ei ole tietoakaan. Onneksi huomenna on ansaittu vapaapäivä niin saa lepäillä.
Niin, on sellanen yliväsynyt olo ja uni ei tule..jotenki ei jaksais telkkua aina töllöttää [emoji53] toki täällä menee aika hyvin jos on hyvää juttu seuraa[emoji3]
Saatana ku niska ollu jo viikon putkeen pikkasen jumissa
Ootko kokeillu tennispalloja?
Mielikuvitus ei riitä joten mites noita tennispalloja pitäs käyttää? 😒
Mä olen itse kärsinyt pahoista niska jumeista ja joutunut käymään fysioterapiassa niitten takia.Hän antoi jumppa ohjeet eli, laita 2 tennispalloa sukan sisään ja ne pitää olla vierekkäin, tee solmu sukkaan ihan pallon viereen ja asetu selinmakuulle.Pallot niskan alle niin et selkä/ niskaranka jää niitten väliin ja avaat käsiä sivuille niin se avaa jumeja.Hitto tästä tuli pitkä mut on auttanut mulle tosi hyvin[emoji3]
Vois joskus kokeilla. Tosin mulla on vaan golf palloja.. 😄
Kyllä mun sydän särkyy pahasti sinä päivänä kun Nöpöstä aika jättää. Ne meni asumaan viime syksynä iskälle, ja siitä on ollut monesti puhetta että miksei ne ole täällä Oulussa. Syy on se että viime kesän/syksyn sairasteluiden jälkeen Nöpö ei ole ihan entisensä ollut vaikka paranikin, ja se on sellainen että se stressaantuu jo puolen tunnin autoilusta niin että se nukkuu reporankana pari tuntia. 7 tunnin matkan ja uuden paikan stressaamisen oon pelännyt olevan sille kohtalokasta. :( Toivotaan parasta että saataisiin se toipumaan, parhaassa tapauksessa takaisin siihen kuntoon missä se oli vuosi sitten, jos sitten saisi mamman possut muutettua Ouluun.
Mutta koska Nöpö on urhea mimmi niin se selviää taas, pistetään sen kunniaks Nöpön "koulukuva". :love:
http://oi60.tinypic.com/2dsr59f.jpg
Täytyy käydä ostamassa sit varmaan tennispallojaki
On kyllä menny tän vklp unet nii kätee ettei mitään rajaa, heräsin tänään tossa 18:00 maissa. Arvatkaa väsyttääkö ja herätyskello soi kuudelta :--(
Toi käsien levittely sopii enempi selän jumeille..niskan alla jos pidät palloja niin varovasti liikuttelet niskaa niin todella tunnet miten pallot hieroo sitä..kannattaa hoitaa ettei käy niin kuin mulle ja tulee nikamalukko, se ei ole kivaa ja todella kivuliasta.
Nukkumaan tästä varmaan pitäs yrittää mennä jossain vaiheessa, vaikka VP onkin huomenna. Valoon tottuminen aina yhtä vaikeaa, ja herää parikin kertaa yössä. Viime yö oli poikkeus, nukuin täydet 8 tuntia, vain yhdellä pienellä heräämisellä, ihme kyllä.
Meitä univaivaisia on täällä useita, kiva että voi jossain murmuttaa yhdessä kohtalontovereiden kanssa. Nää on todella rampauttavia vaivoja jos kauan jatkuu.
No yks duuni pv menee vähän unessakin, pitää vaan toivoa ettei oo mitään kovin raskasta tai vittumaista hommaa, sillo meinaa tavarat lähtee lentoon väsyneenä :D
Mulla ei oo koskaan ollu nukkumisen kanssa ongelmia. Helposti pystyis nukkumaan vaikka 12 tuntia putkeen mut nukahtamisen kanssa ollu pidempään vaikeuksia.
No mulla vähän vaihtelee, näitä jaksoja tulee välillä ja sit nukutaan taas monta viikkoa hyvin..mut nyt meen koisii, alkaa nukkumatti tulemaan vihdoin [emoji11] öitä kaikille!