Kai tänne vielä mahtuu [emoji6] kohta pitäs saada ravintoa letkusta taas. Toiset kutsuvat päivälliseksi [emoji12]
Printable View
Kai tänne vielä mahtuu [emoji6] kohta pitäs saada ravintoa letkusta taas. Toiset kutsuvat päivälliseksi [emoji12]
Kyl mä ennemmin sen tumman hoitsun huomaan meen. Sorry :(
Saa nähdä kuolenko huomenna, ensimmäinen salikäynti takana ja viimeksi oon käyny 7-luokan alussa. :blushing:
Tänne lasarettiin vaan jos tuntuu pahalta. Täällä keijuja [emoji3]
Tämä ukko suuntaa seuraavaks petiin... Ei tuu mitään :(
No eiköhän tämä parissa kuukaudessa normalisoidu. Alkoi lenkkeily vähän maistua jo puulta tähän keskikehon muokkaukseen niin piti vähän vaihtelua keksiä. Pikkuveikat on jo sen 5-6V käynyt säännöllisesti salilla niin kai munkin pitää edes kokeilla :D Kesäksi kuntoon 2020 :laugh:
Aloin hurjastelemaan ja hommasin forkalta dripperin. Katotaan,onko se yhtään mun juttu. Jos sais noita niksamääriä tiputeltua ihan kunnolla sen avulla.
Lunta tullut taas näköjään :)
Täällä kanssa ihan mukavat kasat lunta. Keittiön ikkunan kohdalle saa kohta tehdä HS 120 hyppyrimäen.
Kyllä silti nyt sais loppua toi valkoinen tavara kyllä
Jos sais muksut maate ni voisi alkaa pakkamaan romuja ja sekotella parit nesteet
Lisää lunta ni kattoja paskaksi. Saan sit korjata [emoji102]
Mä olen kanssa vähän leikitellyt ajatuksella että mitäs jos sitä alkais käydä salilla joskus. On vaan jotenkin iso kynnys kun oon niin vähävoimainen paska kun ei oo tullu enää tehtyä tallihommia ja oli ratsastustauko ja sitä myötä jumppa ja lenkkeilykin vähän ollut niin ja näin kun suurin motivaatio mulla kehonhuoltoon on se että silloin ratsastaa paremmin. Mieleisintä mulle hevosiin liittyvien hommien lisäksi on venyttely ja voimaharjoitukset matolla tekemällä vaikka lankkuja. Astanga eli voimajooga ja muu sen tyyppinen olisi mun juttu, mutta kun sekin on kivempaa porukalla, ja nimenomaan tutulla porukalla kuten vaikka esim. vanhalla tallilla jolla kehonhuoltokin kuului fysioterapeutin johdolla "koulutusohjelmaan" jos halusi.