On toki, mutta tuo facebook-touhu on mennyt vähän liian pitkälle monilla.
Printable View
Ja se vaikuttaa omaan käyttöön miten?
Niitä "kavereita" pystyy säätämään suht kattavasti, jos joka jumalan asian raportointi ahdistaa.
Some on nykypäivää, ei sitä oikein voi kiistääkään.
Plus tässä lajissa aika paljon materiaalia liikkuu siellä.
VA:ssa joku huusi Caravelan(18650) ja 18350 akkuputken, sekä drip tipin 1200$ Mitä vit......:laugh:
Eikös toi ole aika vähän parhaisiin diileihin nähden?
Siis pelkät akkuputket + tipin. Kuitenki fasttekin klooneja :D
Koska "kaikki" on siellä ja "kaikkien" jutut on myös sitä luokkaa. Liikaa kaikkee, ja vaikka oon tehny sinne listoja ja kaikkee niin en vaan nyt jaksa. Vähän semmonen keltainen lehdistö-tyyppinen paikka tällähetkellä. Pitäs tykätä joka sivusta ja bändistä ja kotisivusta ja mainoksia koko ajan.
Ja tuntuu, että kaikki vaan valittaa siellä. Tai esittelee lapsia/kakkuja/autoja. Rupes ahistamaan. Mielenkiinnolla jään odottamaann, että kuka siitä rapiat 600 ekana huomaa etten oo enää siellä. Tai ottaa yhteyttä, esim. puhelimella.
(Sori, taisin just avautua :eek:)
Vieläkö se facebook on kuvioissa? Vois kuvitella, että kymmenessä vuodessa olis jotain parempaa jo kekattu.
Välillä tuntuu tosin, että pitäis olla siellä seuraamassa näitä höyryjuttuja, mutta pitäköön putkensa, jos ei vaivauduta muualle ilmoittelemaan.
En kyllä tajua mikä siinä FB:ssä mättää? Eiköhän se kerro sun valikoidusta kaveripiiristä enemmän kuin itse Fabosta, jos et kestä niitten urpojen päivityksiä. Kyllä FB ja some ylipäätänsä on olleet erinomainen työkalu pitämään vanhoihinkin kavereihin edes etäistä yhteyttä ja sitä kautta helppoa järkätä tapaamisia ja tapahtumia. Aikalailla kaiken pystyy piilottaa mainoksista ja peleistä lähtien jopa kaveries päivityksiin. Ihme saatanan vastarannankiiskeilyä.
Kyllä se vaan on ihan itse saatanan kehittämä koko face :sarcasm:
Ei, se oli televisio tai Windows, riippuen kysyjästä, joka oli takana.
Ai pahus, tuleekohan tänään F5-skaba?
Origen Dripperin 100 listapaikkaa voi mennä nopsaan.
Nimenomaan juurikin näin; mulle on ollut hankalaa olla yksityinen ihminen ko. paikassa. Työt tunkee joka paikkaan. Ihan oma moka, se on nimenomaan tän verkostoitumisen toinen puoli.
"Avautumiseni" vuoksi tää tapahtuma sai ehkä enemmänkin painoarvoa kuin sillä onkaan. Lähinnä tärkein pointti oli se, että lähdin ja olen kyllä myös helpottunut asiasta.
Toivottavasti voit jatkossa paremmin tämän poistumisen ansiosta. Minä en pystyisi samaan, koska tarvitsen sitä kavereiden kanssa jutteluun ja jopa koulujuttujen tekemiseen.
Intissä oppii aina uutta! Vanhemmilla kuskeilla on vissii oma höyrykerho, tarvii yrittää soluttautua!
Voit sanoa, että jos et pääse kerhoon sisään niin heitä hyljeksitään täällä sen jälkeen!
Älä ota henkilökohtaisesti mutta voi hyvä kristuksenvittu kun mua ärsyttää kun jengi valittaa tästä facebookin ja esim. gmailin kanssa. Ottakaa nyt hyvät ihmiset huomioon se, että jos sä et maksa esim. jonkun palvelun käyttämisestä niin et ole asiakas vaan tuote, jota myydään. Niin facebook kuin googlekin on (ensisijaisesti)mainostuspalveluita, ei mitään some/vast. palveluita.
Pelkästään vuonna 2013 googlen mainospalvelut kattoivat 33% koko internetin maksetuista mainoksista(38.6mrd USD).
plus on se facebook moneen asiaan oikeasti hyödyllinen. Esim. itselläkin menee kaikki koulu- ja duunihommat periaatteessa sitä kautta. Olis hiton vaikee pysyä projekteissa ajan tasalla ilman sitä.
Ja jos tyhmät "kaverit" vituttaa niin ne voi aina hiljentää ilman et poistaa niitä kaverilistalta. jne. :)
mikäs ihmeen päivä eilen oli? muija voitti ulkomaanmatkan, mä ostin 60" töllön ja 5.1sen bluerayllä kostoksi :D
Uskaltaako täältä näin '' aloittelijamaista '' kysymystä kysyä, mutta antaapi mennä nyt. Elikkä. Tilasin Kanger Evodin, ja nyt ollut ehkä 20min latauksessa ( Eka lataus siis ) ja näyttää vihreää jo tuo laturi. Voinko siis ottaa pois? Netistä luin, että pitäisi pari tuntia olla..
Ota laturista pois, ne akut on uusina melkein täynnä muutenki.
Ei näillä nykyajan akuilla ole sitä vanhaa nokian yönyli laturissa ennen käyttöön ottoa.
Kyllä mun VTC4: set oli ihan tyhjiä kun tulivat...varmaan valmistajasta kiinni toikin.
Akku akut on.varastolatauksessa n. 3.8V (riippuu merkistä) ja ego akut on ollu melkeinpä täynnä mitä joskus tuli ostettua.
Sanokaas visgootit, että mistä 22650-akkuja?
Ebay, 50A sonyja ja 30A MNKE akkuja. Tämä jos siis tarkoitit 26650 akkuja :)
stick of truth, OMG! :yeah:
Eikös akkulastakin saa noita 26650 akkuja? :)
joo 4-6amp limitillä. Sitten taas on sama ottaako 26650 4000mah vai 18650 3400mah :)
E. + ne on kaikki suojapiirillisiä :)
Äkkiäkös niistä Homer tyyliin muutaman millin vuolee pois, että menee 22xxx kokoon.
Katoin ihan huvikseen noita akkuja eBaystä, Ultrafiren 26650 7200mAh vähän haiskahtaa.. :laugh:
Jooei, taitaa toi UltraFire olla SX-220lle liian lussu.
Onko sulla millasessa laitteessa toi SX-220? Kuvia? :cool:
Ei vielä Alibaban promoja kummempia.
Oletettavasti astetta muhkumpi Sige.
Hitusen nyt hurahtanut näihin kiinalaisiin, SX-sarja kuumottaa ja eXpromizer vakuuttaa.
Toi 300/350-sarja kyllä hitusen mietityttää. Kun en cloudchaser oli, niin liekö yli 22 watin oikein enää tarvetta?
Misterin uusi versio, Hanuksen dripperi ja joku genny, ei sitä oikein taida noilla olla yli 22 tarvetta.
Katoin videon tosta SX-220:sta ja tasavirtaa antaa näköjään, jos tulkitsin oikein sitä laitetta.
Yks mikä ihmetytti, se tulitti siinä 22w ja akku näytti olevan puolillaan, mutta tulittaessa meni nollille akkupalkki.
Entiiä voiko tosta päätellä sen että akut kyykkää ajoissa vai onko se piirin ominaisuus vaan?
DING 27! jokohan sitä testamentin kirjottas o:
Mittaa kuormassa, tai ainakin SX-200 tekee niin.
En ole ihan varma hyödystä, ehkä kertoo akun kunnosta?
Ja kyllä ainakin tämä kyykkää jopa 0,7 volttia, mutta antaa silti ajaa akun 3.3 ennen vaihtoa.