Helposti mä sain Lemon wikkaamaan mutta maku siitä puuttu ihan täysin, niinku ois vaan ilmaa hengittäny :lol: Onneksi ei tarvinut vesilintua heittää ku ässälle kelpas
Printable View
Helposti mä sain Lemon wikkaamaan mutta maku siitä puuttu ihan täysin, niinku ois vaan ilmaa hengittäny :lol: Onneksi ei tarvinut vesilintua heittää ku ässälle kelpas
Ässä taiko sen kuntoon..:thumbup:
Perk. Katotaan osuko toinen kohdilleen tänään..:laugh:
olenko minä kärsimätön, vai myyjät hitaita..siitä ku yv lähtee normaalisti on rahat tilillä alle 5 min. kestää vaan perk.:lol:
Mun tarttis tota squapea pikkuisen kans jyrsiä..:yawn:
Klooni-Aqua V2 oli yllättävän hyvä laite ainakin verrattuna klooni-Aqua V1:seen, mutta ei kyllä tuostakaan ollut Misterille mitään vastusta.
Kaipa niitä loonejakin käyttää voi jos haluaa. itte tein sopimuksen etten koske.:thinking:
Tein ensimmäisen satsin 4mg... Alaspäin mennään. Onhan tos muita litkuja 5mg valmiina varmaan puol litraa :)
Mister vs Klooni aqua..hmmm parempi et olen hiljaa nyt ja mietin miten pääsen pois, sanomatta mitä ajattelen.:whistle:
Hellurei sotken teijän keskustelua hieman ja kysäsen että onkos porukalla minkään näköstä kokemusta Tibet dripperistä, meinasin että vois olla 26 mm putken päähään ihan miehekkään näkönen. :D
Mulla jo 3 osa ..ai niin mut, mä neiti poskeen vaan.:laugh: vaikea kirjottaa ku pää särkee ni ei meinaa nähdä kirjaimia:yeah:
Onk tuo tiibet malli metsästykseen vaim kalastukseen? sry..en ole kokeillut.:)
pyh ..3 mennään ja välillä nollilla sit jos palaa hihat tai kipiää tekee ni nousee 4-7
4 lähes kaiki haukkui valmiiksi..kato blogista arvostelu ahe222
Äsken vielä väsytti ihan saatanasti. Nyt ei enää yhtään [emoji20]