Pitää joskus heitellä[emoji106] ittekki melko kaikki ruokanen, housesta nyt ei mikään muu uppoo yhtä selkeästi kun future.
Printable View
Joskus oltiin jossain bileissä, jossa suurin osa esiintyjistä soitti housea. Ei vaan kyllä jaksa moista. Tulee se pirun moinen nostatus että kohta räjähtää, mutta ei. Samaksi nenänkaiveluksi se aina muuttu. Onneks sielä oli muutakin, niin ei tarvinnu ranteita avata.
.
.
:thinking: Nyt vois luulla, että Eki tms.on pöllinyt Twistedin tilin.
E. Ehkä ei kannata naljailla. Itelläni ollut 4 päivää elohiiri silmän alla. Normaalien nykimisten lisäksi silmäkin siis vipottaa.
.
Jaa Bepanthenia? Mulla on niin huono työterveys että tuskin muuta saa.
KINOLL,A EI? Ootko varma?
.
Keksisivätkin semmoisen lääkkeen, että harmaa mössö voi taatusti hyvin.
Tänään luin aivojen nuorentamisesta nuorten ihmisten verellä. Kieltämättä pikkuisen True Bloodilta kuulosti.
.
Yenat? Miksi seksikaslenteriin tulee modi? AI niin, höyrymiesten märkä päiväuni.
Miten tuntuu jotenkin viikonlopulta.
.
Ens perjantaina olis virman pikkujoulut. Illan esiintyjinä: Ressu ja Jussi, haddaway, e-type, captain jack ja dj jokumitäennymuista.
Lähetetty minun BV6000 laitteesta Tapatalkilla
.
Mulla oli jo "pikkujoulut". Ohjelmaosuutena oli pakohuone, joka oli vielä olevinaan vankila. Siellä oli helvetisti erilaisia lukittuja juttuja, joista piti saada vihjeitä, kuinka päästä ulos. Ja päästiinkin, jopa minuutti jäi aikaa. Minusta se oli ihan hauskaa. Tietysti jos olis ollut lukittuna eräiden muiden ihmisten kanssa...no, ei olisi ollut hauskaa kellään.
Mä en ole enää vuosiin käynyt pikkujouluissa, tai muissa firman kekkereissä. Tiettyjä mulkvisteja joutuu sietämään riittävästi töissä, ei nappaa enää vapaa-ajalla kuunnella sitä pullistelua.
Tai sitten olen vaan tullut vanhaksi, kun ei kiinnosta ilmaiset pippalot...