Yritin etsiä sellasta palstaa,mutten löytänä. Jos siihekki sais ohjeistusta? :D
Printable View
Tuossahan se linkki on luuposen viestissä, silmä käteen :D
Odd, kuka mun viestit söi?!?
Eikun hei, tää on ORWELL!!!
Viranomaiskoneiston toiminnan pitää olla julkista ja avointa, muuten tää on joku fakin Albania, hei!
Crimea river, eiks jeh?:D
Toi nesteiden vaihto kuulostaa aina yhtä oksettavalta. Vaihdetaanko eritteitä? Ei just nyt pysty...
Yksi touhutippa pisaraan kiimanestettä, any1?
Pistetään vaikka tähän ketjuun kun en muutakaan keksi. Dual 26650 boxmod, 0.07 ohmin vastus. Mukavat usvat.
http://youtu.be/RzEIX8pQ7ug
Niksat lähtee varmaan ihan parilla "henkosella" :lol:
Puhdasta VG:tä nuo herrat yleensä tuollaisissa vetelee.
Kovia jätkiä on jos on niksaa edes vähän litkun joukossa (testattu kumpukonetta niksalle --> :antismoke:)
Jo pelkkä tiivisteen lisääminen VG:hen pistää monen yskimään :crazy:
Kai noilla voi leikkiä jos tarkoitus on tehdä paljon höyryä. Mulle tärkeämpää on höyryn laatu kuin määrä.
Yhteishaku sitten tehty, ei muuta kun pääsykokeita odottelemaan. :whistle:
Hain IT-tradenomiksi ja MPKK: n.
Eipä siinä, noilla aloilla pyörii jopa sua pelottavamman näköisiä tuttuja.
Syvä hämmennys, tää helvetin Sigidigilei oikeasti antaa, mitä lupaa, vieläpä tasana!
Ehkäpä se Phantom Vario joutaa vartoa.
Eli siis edellisenä iltana pää täyteen ja krapulassa kokeeseen ;) Tai siis niin mä pääsin sisään, pakko oli hakea vaikkei minnekkään olis huvittanut. Nyt 5v muöhemmin miettii vieläkin samaa, mitähän sitä tekis isona. (1 välivuosi ja koulun vaihto välissä siksi 5v :))
Täälä siis selvästi valmistaudutaan eu:n päätöksiin kun vaan kostutetaan humidoreita ja maustetaan kakkuja :D
Kyllä ja ei :D Tuota ei saanut niksoilla kun se tuli New Orleansista asti. Olishan siihen voinu heittää niksaa mutta halusin huvikseni testata ja omas käytös toimi tosi hyvin. Eipä siinä hirveesti oo hittiä mutta ketjuvapotellessa suoraan keuhkoon se ei tunnu haittaavaan.
Voihan kannabisilta kun ne jaksaa vääntää TV2:lla
Kohtuullisen haluttua kamaa näyttäisi Suomalaiset boxit olevan ulkomailla. Jäiköhän yhtään W-boxia Suomeen viimeisestä listasta?
Onneksi meidän joukkueelle sattu ylipinkeen koksun pariksi kunnon gonakeisari. "Ei vittu mua kiinnosta, poterot tuolla, marsmars tai jotain." :D Ja voi vittu noita soppareita.. Ensimmäisen puoli vuotta ihan helvetin hyvä kessu, toiset puoli vuotta ihan vitun virkaintonen, ittiään täynnä oleva kusipäävänskä. Kunnon mulkero joka tajunnu mistään tuon taivaallista. :D
Mutta peukkuja, jos vaikka pääset opiskelemaan maanpuolustusta. :thumbup:
Joo, no ei se mun mikään ykköstavote kumminkaan ole. :) joo se oli huvittavaa kun puhuttiin paskaa ylikessun ja toisen skappari-kessun kanssa naapurikomppanioiden vänskistä kahvihuoneessa. :D ne oli just noita samanlaisia tapauksia kumpikin, ja (yritti) joskus vaatia jopa muakin herrottelemaan. :facepalm:
Poistin facebook-tunnarit. Kylläpä helpotti.
Miksi teit sen? :D
Mutta verkostoituminenhan on tärkeää nykypäivänä. :thinking: