Mulla taas sukuvika, en jaksa ees luetella sukulaisia jotka tekee/tehny näitä hommia. Kävin rekkakortinkin jollain kurssilla mutta olin siinä hommassa niin huono että menin takasi mettään, helpompi ajella:D
Printable View
Sukulainen ajoi rekkaa ja vain ulkomaille, oli monta vkoa pois ja tuli vain muutamaksi päiväksi kotiin ja taas sama uudestaan varmaan 10 vuotta.Saivat 3 lapsen, pikkunen ei tunnistanut isäänsä ja siihen loppui ulkomaan ajelut.
Riippuu varmaan melko pitkälti minkälainen talo on missä ajaa. Jotkut varmasti on tyytyväisiä kun ajelee sen 9h päivässä ja toiset vittuilee vaikka ajaisit sen 15h päivässä. Monissa paikoissa on myös niin, että hakkuukone pyörii kahta vuoroa ja ajomiehen pitäisi saada kaikki nippuun. Jossain vaiheessa sitten kun harvennuksella ajomatka kasvaa lanssille lähemmäs 2km niin siinä sitten saakin vähän venyttää työvuoroa :lol:
Aikalailla saa ite päättää, riippuen myös kiireestä. Jotain 8-12h päivässä ja pomot kiittää jos tekee 6 päivää viikossa, tämä pienemissä firmoissa. Isoista ei oo kokemusta, ja rospuutto ollaan yleensä lomautettuna. Rekkakortti on aina plussaa että voi siirtää koneita, ihan mielenkiintoista hommaa jossa saa tehdä itsenäisiä päätöksiä joista myös joutuu vastaamaan niin hyvässä kuin pahassakin:)
zkysillä aikalailla oikeanlainen tuntuma alalta:)
No onhan se 6cm paljonkin...tiedä vaikka joskus vielä kävis ajelemassa vaikka noitten omien muksujen kanssa [emoji3] ja säätöpalojen kanssa.
Olisko terassi huurujen aika ?
Vähä aikaa valvos ja menisi maate
Pervoranneke sanoo että hyvä äSSä oot tänään ollut aktiivinen vielä kun sanoisi että mene aikaisin maate
Unen laatuni kuulemma huonoa :(
Alkaa kyllä väsy painaa, jos saisi ensi yönä nukuttua..mitenköhän monta kertaa viime yönäkin heräsin [emoji53] kun en nuku kuin 6-7 tuntia et jos nyt meen ni herään kyllä liian aikaseen..on tääki perkele [emoji16]
Samaa vikaa
Nukahtaminen kestää ikuisuuden ja heräilen aika monta kertaa yössä
Papalla liikaa virtaa varmaankin :)
Mä vaan tarttisin jonkun miehen tähän viereen joka "paijaisi" mut uneen [emoji57]
Eikö Pave tai Twisted jo ole siellä ?
On noi nykypäivän pojat ihmeellisiä kun ei hyvän päälle tajua [emoji33]
No nyt kun sen kuvanikin laitoin niin tuskin kukaan lähestyy mut ei se haittaa, näillä mennään [emoji38] saa sitä silti haaveilla..
e.ja oon jo niin vanhaki [emoji51]
No on se ihme jos ei nuori nätti plikka kelpaa forkan kolleille
Veikkaan että pojat on niin ujoja ettei Pave , Rotax tai Luuppis anna patukkaa seksuaalisesta häirinnästä [emoji13]