Nauratti kyllä. 24 h vessan lattialla ookkella.:lol:
Printable View
Nauratti kyllä. 24 h vessan lattialla ookkella.:lol:
Oli hiukan Herkkä olo, kun sieltä nousi vihdoin pois.:whistle:
Kuka oksentaa rapuloissaan? Ei oo ikuna oksennus lentäny rapulassa. Jos se päivä joskus koittaa niin menee korkki kiinni lopullisesti. Pari kertaa ollu äkänen vatsatauti, pöntöllä istut pää ämpärissä ja molemmista päistä roiskuu kun tykillä ammuttuna... Aah sitä tunnetta :)
Minä ainakin oksennan. ja sitä riittää vuorokausi. vettä ja tuoremehua ja sitä tulee ulos nenästä ja suusta.:drool:
Punaviini kyllä jostain syystä tekee itsellä sen reaktion että jossain vaiheessa iltaa alkaa eväät pakenemaan vatsalaukusta, tämä tosin on helppo välttää olemalla juomatta sitä.....
Asiasta keppihevoseen mistähän syystä toi dna40 laskee itsekseen setupin ohmeja kun on käyttämättömänä jonkin aikaa, vaikuttaa vaan aika suoraan siihen kuinka nopeasti lämpötilan säätö astuu mukaan :thinking:
Mulle ainakin sama mitä juo, kun vaan Alkoa on. Ei tarvi seraavana päivänä koittaa vessan lattialta pois.:rtfm:
Mutta paras säikkykrapulan esitys mitä olen nähnyt, menee kanttori Piipariselle.
Ei osaa enää, edes ostaa.:laugh: Taidan viilata vanhaa Bogea pikkuisen.:thinking:
Pasila: http://youtu.be/BRiAupZHPxI
Mä oon ilmeisesti vieläkin hengissä
Huh saatana et oli julmetun paskassa kunnossa tiet, saas nähä millainen kaaos on huomenna jos tuo lumen tulo ei iltaan mennessä lopu. Plussaa oli se, että salilla ei liiemmin sakkia ollu, liekkö keli pitää väen kotosalla.
Mäkin vielä hengitän, vaikka Tohtorit kovasti toisin yrittää.:yeah:Luulen et mulla nirri aika piukassa ja sitä ei saa pois, edes paskat Lekurit..:wheee:
Mulle varmaan senkään takia oikein alkoholi maistu että mun ei tarvitse välttämättä kovinkaan paljoa juoda että oksennan. :confused: Joskus baarissa join muistaakseni kaksi siideriä ja iski yhtäkkiä tosi kamala olo ja päätin lähteä ja heti pihalla alkoikin ihan hullu laatoittaminen. Oli ilmeisesti jonkinlainen allerginen reaktio kun se yrjöily oli niin aggressiivista niin kun maha olis yrittäny hankkiutua jostain eroon, muttei se tuntunut miltään mahataudiltakaan. Enpä ole kajonnut enää päärynäsiideriin sen jälkeen. :D Marjasiidereistä ei oo ikinä tommosta tullu.
Ite teurastin Tazza-kapselin, suosittelen testaamaan vaikkei sitä konetta oliskaan :3
On mulla kapseliKAHVINkeitin, ei sillä nyt mitään kaakaota tehdä. :teaching:
Ei ole totta. Ei edes kirppiksellä mitään, mikä kiinnostais.:thinking:Pitää varata lääkäriin aika.:crazy:
TEHÄÄNPÄS! Mulla on ja Pörrillä on molemmilla Dolce Gustot, mutta niihin saa vaan Nesquik-kaakaota. :( Ja mä en juo kahvia ollenkaan. Tarttis sen Cupsolon että vois tehdä Tazzaa, vaikka onnistuu se ostamalla pelkkiä kapseleita ja käyttämällä niitä kuin tavallista kaakaojauhetta. :D