Just se. :)
Koittivat jotain bluetööt kikkaretta ensin antaa ja sanoin et höhhöh hööö, eipä laiteta. :D
Kiitoksia! Neljä ja puoli vuotta tässä on nyt mennyt lääkkeitä mussuttaessa, jospa nyt sais ainakin annoksen puolitettua. Toivottavasti toimii.
Printable View
Naamiksen luona kummittelee tälläkin hetkellä vain vanhan kusen haju :love:
Huomenta. Pikkasen väsytti
Sitä saa mitä tilaa jos leimaa automaattisesti sekoboltseiksi kaikki jotka on tehneet havaintoja henkimaailman jutuista. :rolleyes:
Minä en tykkää Hillarysta, mutta olis se ollu mun mielestä järkevämpi valinta :teaching:
Skepsis ry jäsen vuodesta 1994 taidan olla. Hetikohta on vaikia pitää luonnollisia asioita "yliluonnolisina". Vaikkapa ihmisen aivot ovat vielä pitkälti arvoitus noin kokonaisuutena.
Kari Engvist totesi joskus mielestäni mukavasti suurinpiirtein näin: Maanantaina ja tiistaina uskon rinnakkaisiin universumeihin. Keskiviikkona ja torstaina en usko. Lopun viikkoa en tiedä
mitä uskoa:)
Mainos: Skepsikseen voit liittyä vaikka et olekaa kosmologian tms. ylihilseen menevän proffa. Saapi hyvän lehden ja samalla edistää tieteellistä maailmankuvaa edullisesti.
Mä en tiedä miksi nään enneunia jotka toteutuu tai onko se edes yliluonnollista? Kerron vain mitä olen kokenut, ihan sama uskooko kukaan[emoji8]
Otan yleensäkin asiat vastaan sellaisina kuin tulevat ja jokainenhan päättää itse mihin uskoo[emoji2]
Uskon että suurimmalle osalle oudoista jutuista on luonnollinen selitys lopulta... mutta kaikille ei ;)
Kai nämä "kummitusjutuille" päätä puistelevat ihmettelevät niitä jotka uskoo jumalaan, siinä vasta hörhöjä! Jumalan olemassaolosta on vielä vähemmän havaintoja kun "kummituksista"... Mun mielipide on että suattaapi olla tai suattaapi olla että ei. Ehkä enemmän että ei. :D
Mikähän helvetti vaivaa, kun tuli tehtyä ylitöitä 3 päivää+ 1 puolikas yö päälle..väsyttänyt on koko ajan mutten saa nukuttua univelkoja pois[emoji53] tänään oli liputus ja heräsin jo viideltä, tuntuu et oon ihan koomassa[emoji20]
Nuorena teki vaikka miten pitkiä päiviä, mutta ei oikein enää sovi tämmönen, ärsyttää ihan hitosti...
Onkos kellään tietoa missä voisin myydä/ vaihtaa tiivareita, kun on tuota capellan harvestberryä kiitettävä määrä turhan panttina?
Miten olis ... https://pakkotoisto.com/threads/e-ne...oketju.105610/ ??
Muistanko oikein, eikö jossain vaiheessa pyörinyt joku yllätysboksi höyryäjältä toiselle. Taisi tosin tyssätä muutamaan otteeseen johonkin.
Joo pyöri. Lähti matkaansa pitäen sisäällään jotakin järkevää, jossain aiheessa boksi oli täynnä driptippejä ja kartoja yms. arvotonta kamaa. Paketin sisältö uusittiin ja uusi kierros ei vissiin montaa pykälää enää jatkanut eteenpäin.
Mie oon kyllä aika skeptinen noiden kummitusjuttujen suhteen, kuten kaiken ns. yliluonnollisen. Mutta paljonhan sitä on vieläkin asioita joita ei vielä täysin tunneta... Sitä paitsi en ole omin silmin nähnyt gravitaatioaaltoa tai Higgsin hiukkasta, silti uskon että ne on olemassa; huvittavaa eikö totta. :rolleyes:
Jumalan suhteen kiteyttäisin asian isoa kirjaa mukaillen: ihminen loi Jumalan omaksi kuvakseen. Uskonnot on suurinta huttua maailmassa, mutta niillä on ilmeisesti aikoinaan ollut virkansa homo sapiensin menestyksessä lajina.
Mun mielestä kuulostaa epätodennäköisemmältä se että me oikeesti tiedettäisiin jo kaikesta kaikki. :laugh: Niinhän sitä puhutaan että uskontojen avulla ihmiset on saatu pidettyä kurissa ja nuhteessa paremmin. :D Toisaalta onhan sen nimissä poltettu ja vainottu ihmisiä ja vaikka mitä sairasta kautta aikojen, mutta ihminen on niin väkivaltainen laji että olisi mahtanut lopputulos olla kuitenkin vielä pahempi ilman.
Niin kauan kuin tiede ei kykene kaikkea selittämään, hakevat ihmiset turvaa ja lohtua uskomuksistaan. On niitä myös tiedeuskovaisia ja jumalan kieltäminenkin on uskon asia. [emoji3]