2.10 vanhentunu näköjään eli mä oon siis lähes turvassa. Eli banneja tuskin tulee vai tuleeko kuitenkin? Siinäpä pulma. Mitkä kertoimet vedonlyönnissä tähän on?
Printable View
https://www.youtube.com/watch?v=dO1RLnJBQzc
Täs on kyl timanttinen sarja.
Jos nyt puretaan tuo game over palasiksi niin:
Clearoista Starre/Maganus on se game over tankki.
RTA puolella MTL-höytyistä vastaa kayfunit.
Drippailua harrastelen vain uusien nesteiden maistelua varten, ja sitäkin hyvin harvoin. Derringerin klooni hoitaa sen puolen.
DTL-RTA??? tarvitseeko sitä kun nuo Starret hoitaa tuon tankkitarpeen paremmin kuin hyvin? No ehkä Merlin pitänee vielä hommata.
Nuo modit sitten....ihan toinen juttu. Melkein jokaisesta löytyy aina jotakin sanomista, eli sitä G-O modia ei varmasti ihan heti löydy.
Kohta vois yrittää nukkumista jos pääsis ees kohtuu järkevään aikaan sit ylöski
Tiistaina oon ollut 2 vk ilman reguloitua modia, mitä veikkaatte kauanko menee ennenkö sorrun ostamaan taas vähäksi aikaa jonku reguloidun?
Kyllähän pelkillä meksuillaki pärjää
Joo, mitä minä en ole nähnyt niin sitä ei voi olla olemassa... :D Eipä mullakaan mitään omaa varsinaista kummituskokemusta ole, mutta en sen perusteella sano etteikö ne voisi olla totta. ;) Nämä samat varmaan ovat myös sitä mieltä ettei maapallon ulkopuolella ole elämää KOSKA NIIKU MEIKÄMANDOLIINI EI OO NÄHNY!!!!! :lol:
Onpahan täällä taas ollu vilskettä ja vilinää kun Sir Barole on ollu nukkumassa. Ja vieläpä ihan hyvässä hengessä. Onkohan tuo myrkyllisin osa populaatiota kadonnu jonnekin, joko mä tohorin teherä pysyvän comebackin? :D
Kaikkensa täytyy antaa ja joskus vielä vähän ylikin. Toivottavasti tuosta on apua sun selkäongelmiin! :thumbup:
Onko muuten kyse kipustimulaattori testistä?
Kyselen, koska mulla on sellainen asennettuna kylkeen, siitä menee piuhat pariin levyyn, jotka ovat selkäydinkanavan molemmin puolin. Tätä laitetta voin itse ohjailla kaukosäätimellä, lähinnä tehoja muutellen. Kyse on siis sähköisen ärsytyksen antamisesta ydinkanavaan, jolloin kipuaallot eivät pääse nupin kipukeskukseen.
Lisäys: Ja lykkyä testiin!
Hyvää isänpäivää kaikille kohtalo tovereille.:)
Hyvää isänpäivää höyrykansalle.
Naamis on pökäle[emoji90] [emoji89] [emoji88] [emoji102]