Vastahan sitä ollaan töihin menossa:).
Printable View
Isä printtaili aina töissä noita kotiin tuotaviksi ja sitten luettiin ja naurettiin. Karkas vaan Vuorisen tuotanto sellaiseksi tuotantoripuliksi että meni maku sitten aika nopeasti lopulta.
Voi vittu! Meni sitten puhdistuksen yhteydessä Rapidin lasi paskaks. Onneksi en voi ketään muuta syyttää kuin vain itseäni, joka idioottina taas totuttuun tapaan irroitti yläcäppiä driptipillä ja kun se ei päättänyt heti lähteä, niin lisättiin voimaa. Noh, uutta tilaukseen ja odottelemaan.
E: Ja sitten odotellaan viikko. Finnvapelta uusi lasi tilattu. Nyt vituttaa enää vaan se, että missä helvetissä mun vanha sotaratsu Puffin DCT on. Ei mitään hajua missä päin sen oon viimeksi nähnyt ja paha tunne, et lahjoitin sen kaverille laaitepaketin kanssa. Ei tässä muuten hätää olisikaan, jos ei pitäisi lähteä mökille remontti hommiin.
Ei oo edes rapulaa:banghead:
Jos lähtis iltapäivällä ihmisten ilmoille et pääsis kopaamaan postilaatikkoo, siellä voi olla taas jotain kivaa:cool:
Kyllä kultaseni. Olen jo pakkaamas:D
Alkoi Vermillionin KY4 huveta. Ajattelin kerrankin tilata ajoissa, runsas viikkoa ennen arvioitua loppumispäivää. Pistin tileukseen Wizardilta 2 x 10 ml 25 mg ja 10 x 10 ml 0 mg nestettä. Niistä sekoitan itselleni sopivan vahvuuden.
Tankissa on vielä pari ml ja tänään tuli paketti. Ajoitus oli siis loistava. Paketin avattuani tajusin tyrineeni tilauksen. Olinkin tilannut 12 x 10 ml 25mg nestettä.
No nyt on nestettä, mutta en pysty noin vahvaa käyttämään. Laitoin heti 0 mg tilaukseen, mutta viikko pitää sitten pärjätä kaikella mitä laatikosta löytyy.
Hiukka vituttaa...
Vituttaa ku saanu kaks tuntia nukuttua ja sen jälkeen kaks tuntia pyöriny sängyssä. Kiva mennä töihin illaksi jos unet oli tässä. Tulis jo talvi ja pakkaset, niin vois valittaa ku on kylmä.
Somnium Hybrid vituttaa ja surettaa, itseni ja oikeastaan koko suomalaisen vapoyhteisön puolesta. Vaikkakin osa on ihan tyytyväisiä laitteisiinsa. Omani pistin samana päivänä menemään takaisin kun sain sen, miten tuollaista kehdattiin edes lähettää ihmetyttää kyllä. Yhä useampi on vaatimassa täyttä refundia maailmallakin, helvetin paljon menossa osia vaihtoon kotimaassa. Itse odotan täyttä palautusta kauppasumman muodossa. Toivottavasti kauppias saa vietyä tämän painajaisen kunnialla loppuun saakka. Huolestuttaa kyllä rahojen puolesta, aika tuntuva summa kuitenkin tuo 200 euroa. Sen eteen on monta paska -ja pyykkisäkkiä lempattu, vainajia siirrelty ja ruoka -ja lääkekuljetuksia kuskattu sinne sun tänne. Saatana. En tiedä pitäisikö olla iloinen, vai surullinen että näin kävi kotimaisen kauppiaan kanssa.
End of useless rant (tähän kai tämä ketju on tarkoitettukin)
Ärsyttää kun grant's vanilla custard on out of stock. Onko tää nyt sitä länsimaalaisen ihmisen ahdinkoa?
"Miten kokkaat uuniperunat".. "Kaunista kasvosi".. "Ilme nuoremmaksi".. "Maistuvat välipalat".. "Suurin pudottaja".. "Pienin pudottaja".. "Osta catch a fish".. "Dietit kuntoon".. "Grilliherkkujen teko".. "Osta puutarhaletku".. "Hampaat uusiksi".. "Häät sukulaisten mukaan".. "Häät morsiamen mukaan".. "Häät naapurin mukaan".. "Grillaa naapurisi kanssa".. "Polta rasvaa naapurin kanssa".. "Stailaa minut".. "Stailaan sinut".. "Sisustetaan".. "Stailataan heterosta homo"..
Joka vitun kanavalta joka vitun aamu koko vitun ajan.
Tuo jatkuu koko päivän kunnes tulee ilta:
"Kokkaa minun kanssa".. "Kokkaa julkkiksen kanssa".. "Leijonan luola Kanada".. "Kokkaa tavisten kanssa".. "Osaatko kokata".. "Leijonan luola USA".. "Diettaillaan taas".. "Tosi tv-paskaa".. "Myy asunto raisan kanssa".. "Leijonan luola Kenia".. "Laula minun kanssa".. "Laula lisää".. "Tanssi edes kanssani".. "Tanssi lisää".. "Jatketaan kokkausta".. "Lisää tosi-tv paskaa".. "Vanha elokuva jonka omistat VHS- versiona"
Onneksi tehtiin veroluontoinen tuosta tv-luvasta.
Tästähän maksaa oikein iloiten nykyään.
T: Yli kuuteen vuoteen en ole tv- lupaa maksanut sillä tuota paskaa ei vain viitti kattoa.
Nyt oot Motomoto asian ytimessä. Vittu mitä totalitarista paskaa pakkoverottaa jengiä jotka ei edes suinpäin kattelis moista paskaa. "Mutta kun muut kattoo eikä maksa..."
Minä en pitäis telkkarissa edes antennijohtoa kiinni mutta kun muksu kattoo Pikku Kakkosta niin sen takia pitää olla, muuten itellä vaan leffakäytössä. Pelkkää paskaahan sieltä tulee pl. silloin tällöin tulevat futismatsit :P
Unohdit ne helmet, eli Tanssi peppu pieneksi ja Viidakon tähtöset, joita ei tosin Puna-YLEn riistoverolla tueta.
Brittisarjat ihan jees katsottavaa, HBOta ei vain jaxa, vaatii liikaa sitoutumista.
Wanha putkitöllö sano pauttiarallaa kuukausi sitten sopparin irti. Ei sillä että sitä hirveästi olis tullu katottua, lähinnä niinä krapulapäivinä kun ei kertakaikkiaan jaksanu/pystyny/kyenny koneelta oma-aloitteisesti mitään laittamaan.
Ei ole niin ikävä ohjelmatarjontaa tullu että tv:tä olisin enää ostamassa, kokkaan itseni kanssa ja silti olen sen kevyessä kunnossa ettei ainakaan tartte tanssimalla persettä pienentää.
Jos jotain asianmukaista vitutuksen aihetta keksii niin tänään oli näköjään rahapäivä. Paino sanalla oli... :p :D
-
ei pitäis valittaa mutta voi helevetti että on kuuma, pallit niin hiessä että nivuset liestyy
Älä Urdu urputa, kysellään tammi-helmikuussa uudemman kerran jotta joko kelit kelpaa... ;)
Ei sillä, ei ihan vielä ahistava ilma vaikka kuuma onkin. Vaan kosteutta keräilee hiljalleen, yötkin lämpimiä, eiköhän tässä ole viikonloppuna sen verran kypsä että äkkilähtö antarktiksen suuntaan olis kova sana!
ei nää päivälämmöt niinkään ahista mutta kun ei saa yöllä nukuttuakaan kun kierii hikilätäkössä
ja eiköhän se tammikuun tienoilla helpota
Mulle kelpais vallan mainiosti pakkaset läpi vuoden. Aina voi pistää lisää vaatetta jos on kylmä mutta mitäs sitten teet kun on helteet ja poliisit vie putkaan ku lähet munasillas kauppaan? Joku +20 ois kyllä ehdoton maksimi.
Jos valita pitäis niin talvi olis kyllä minunki valinta. Siis se oikea, isosti lunta, 10-20 pakkasta ja silleen, se mikä on about 3 kuukautta täällä... Eihän kesässä muuta valittamista kuin pistävät/purevat ötökät ja helteet. Minkä pirun takia pitää olla näitä "35 varjossa ja 29,8 yön alin seuraavat pari viikkoa"-ylilyöntejä kun toi max 20 olis just hyvä?!?! :cool:
Suomalainen valittaa aina, eikös se ollut se veikkauksenkin slogani, vai mite se meni. Talvella liian kylmä, kesällä liian kuuma, sateella liian märkää ja kuivalla liian kuiva. Hyvä ei oo ikinä, ja jos on, niin ollaan sisällä.
Sitte ku ei oo mitään mikä ärsyttää niin ärsyttää se ettei oo mitään mikä ärsyttää :p
Intissä oli ekalla leirillä -45 astetta. Sen jälkeen en oo kertaakaan valittanut että on liian kylmä.
Lisää lämpöö!! Meitsi diggaa :cool:
Mä oon jotenkin tuon tv-tarjonnan ajatellut niin, että on vähän sama asia valittaa tv-tarjonnasta kuin muuttaa asumaan viemäriin ja valittaa paskan hajusta. Eli itsestä se kiinni on mitä sieltä katsoo. Olis se varmaan siistiä, jos sieltä tulisi edes kohtuullista ohjelmaa kun siitä kumminkin joutuu nykyään väkisin maksamaan. Kyllähän tuo netti turvollaan on kaiken muailman hoobeeoota, netflixiä sun muuta.. ei mua ole enää aikoihin suomen tv:n tarjonta saanut teeveetä avaamaan. Tykki kattoon ja kovaa ajoa. :)
Netflixit, nettitarjonta ja dvd-sarjaboxit riittää mainiosti. Tässä loman aikana Breaking Bad läpiajo menossa ja onkin loistava sarja kun saa rauhassa paukuttaa jakson toisensa perään. Kertaalleen nuo töllöstä on kärsitty mainostaukojen kera mutta nyt pystyy oikeasti keskittymään. Telkkarista laitan boxille vaan pari sarjaa, siinä ne. Ei tarvi sitä käsikirjoittamatonta oksennusta katsoa ruudulta.
Ahh niin vitun ihana helle! Työmaalla tuntuu ku ois jossai perkeleen maailman isoimmassa saunassa. Koita sit siin töitä tehdä ku soijaa pukkaa nii ettei suojalaseista läpi nää.. Ja autos ku kävin höyryttelemässä nii senkin olin aurinkoo unohtanu ni ei tarvinnu ainakaa valittaa kylmistä höyryistä ku diablo oli ottanu aurinkoa ja oli saatanan kuuma..No pitänee mennä jatkaan ittensä grillaamista.
Eipä tule telkkaria täälläkään pahemmin katsottua.
Sitä on monet aina ihmetelleet et "Etteks te katso telkkaria vai?!" jos joku kaveri on kysynyt et nähtiinkö joku satavuotta vanha elokuva tv:stä lauantai-iltana.
PS3 Media Serverillä tulee kaikki uudet leffat ja sarjat katsottua, ei tarvitse alentua niiden junttien tasolle jotka lampaina ottavat vastaan vain sen mitä Suomen köyhä ohjelmatarjonta antaa kansalaisille nähtäväksi.
Sitä kehdataan ihmetellä että miksi emme seuraa tv:stä jotain 3v sitten jenkkilässä jo kaikki tuotantokaudet tullutta semihuonoa tv-sarjaa joka Suomessa vasta on alkamassa ja sitäkin pitää telkkarissa hehkuttaa/mainostaa viikkokaudet etukäteen et hei nyt on laatusarjaa tulossa.
Ja sit jos ilmaiskanavilla joku elokuva pyörii niin se tuleekin sitten seuraavat kolme viikkoa jokaisena iltana uusintana ja uusintana ja uusintana ja....
Ajattelin nauttia lämmöstä parvekkeella istuen ja Black Sabbathia stereoista soitellen.
No tien toisella puolella huoltoyhtiön kesähessut kahdella trimmerillä ja yhdellä päältä ajettavalla ruohnleikkurilla pärisee.
Kuule edes omia ajatuksia :antismoke:
Perkeleen työterveyshuolto ja tuo työpaikka.
Aattelin selvitellä mikä tuossa koivessa aina välillä kipeytyy niin eihän sitä voi tutkia, se maksaa.
Kortisonipiikki perseeseen reilu tunti sitten ja varmaan on taas jonkun ajan kuluttua jalka kipeänä. Pitää saikuttaa sit aina ku vähänki kolottaa, ehkä se joskus tutkitaan :D
Perinteinen stoori, ei tueta, koska ei työperäinen.
Itsellä suvussa ihosyöpää a lot, mutta koska luomet eivät ole työperäisiä..
Plus aikoinaan TAYSin psykologin kirjoittamaa saikkua ei hyväksytty samasta syystä.
Paitsi että toi koipi nimenomaan vaan kipeytyy töissä. Mainitsinkin asiasta.
Talven kun istuin koulunpenkillä niin eipä tuo vihoitellut.
Juu, mutta onko se mennyt RIKKI töissä ja siksi vihoittelee?
Jos ei, ei hoideta.
Tässä on selkeän yksinkertainen, mutta vittumainen logiikka.
Luultavasti ärsyyntyy tietystä työtehtävästä ja tulehtuu. Mutta syytähän ei tiedetä, voi olla vaikka eriparia jalat jne.
Noinpa, jolloin työterveyden kanta onkin, että oot syntyjäs rikki, ei koske meitä jolloin kaikki ovat tyytyväisiä.
Paitsi se piruparka, joka saa klinkata joko eläkeikään asti tahi ottaa lopputilin.:(