Mulla, köhköh, olis ehkä ylimääränen, köhköh. :D
Printable View
Mulla, köhköh, olis ehkä ylimääränen, köhköh. :D
Sain sain, se ei vaan jotenkin istu siihen. Näyttää paremmalta ilman. (:
ei taida tulla kysymys oikeaan ketjuun mutta onko kellään kokemusta tollasesta akkujen lataamisessa Voimapankki Pötkö 13000 mAh | Voimapankki.fi
Melkoinen tykki Ego-akkujen lataukseen.
Toivottavasti toi reguloi antoa, 650 mAhin Ego ei ehkes tykkää 1A latausvirrasta.
Specseistä:
Lainaus:
Ulosotto: USB 5V/1A ja 5V/0.5A
Aivan!
Jos on kaksi vaihtoehtoa manuaalivalitsimella herra Murphy tulee eräänä känni-iltana kylään.
Osaako kukaan tekniikkahirmu sanoa että vaikuttaako mekaanisen modin pintojen käsittely jollain tavalla toimivuuteen? Sähkön johtavuuden kanssa ongelmia, vaikkei nyt liitinpintoja tai edes putkien sisäpuolia vetäisikään?
EA-modin ulkopintojen + Somniumin hatun pulverimaalaus olisi aika makean näköinen, mutta tulisikohan ongelmia.
Pidä vaan kontaktipinnat puhtaina ja kiillotettuina niin ei ongelmia.
Bulgaria ja höyrystely? Parin viikon päästä ois lähtö ja Googlella löytyi kovin nihkeästi tietoa... :(
Ennen kun olen tilannut ce5 clearoja niin niissä ei ole ollut suoja ainetta sisällä.nyt kuitenkin on.langat on ihan märät:confused: mitä teen?
pitäs saada se käyttöön niiku nyt
Elämässä pitää ottaa riskejä! :p
Pese se,ja kuivapolta.. Eli ato auki ja se kumitulppa pois ja pientä lämmittelyä 5 sekan painalluksia muutamat nii et langat kuivuu,eikä kärytä.
Suoja-ainetta ??
Todennäköisesti se on ihan puhdasta pohjanestettä. PG:tä tai VG:tä.
Ainakin tähän mennessä kaikki clearot on ollu ihan kuivia mitä on osteltu..
No niin mullakin on tähän mennessä olleet kuivia.vaan nytpä ei oo
Mutta kokeillaan siis tuota pesu/kuivapolttoo.kiitos:)
Pura se ja huuhtele osat kuumalla vedellä ja kuivaa hyvin paperilla.
Ai riittääks se paperi että ei siis tarvi kuivapolttaa?