flunssan selättämistä teen,hunajan ja tumman rommin avulla. taitaa kyllä kännin puolelle mennä.
Printable View
flunssan selättämistä teen,hunajan ja tumman rommin avulla. taitaa kyllä kännin puolelle mennä.
#tsih# solli aukes
Mitähän kaikkea mä oon ostanu. hmm. no sen näkee sitten postilaakosta :D :wheee:
-
mikäs rommipäivä tänään on? ei oo flunssan alkuja, joten maistelen välimallin rommia (bacardin oakheart) colan kera. on se vaan herkkua piiitkästä aikaa
Ennaltaehkäisyyn kyllä se jossain vaiheessa sieltä kuiteskin tulee.
http://www.youtube.com/watch?v=O24AipZ-buQ
ja tähän mukaan cuba libre :yeah:
Ziisus AC/DC... -82 eka levy... Powerage... Sillä tiellä. Kulttiksen eka keikka jäi väliin :o
Sen jälkeen yx keikka suomessa jääny väliin...
Sääli et The Bon kuoli liian nuorena :mad:
Muija alko nukkuun ja mie jatkan datailua ja kaljan kittaamista.. viel viisi koffia kaapissa ja illan höyryinä kanger unitankista diy hattara x suklaa 50/50.
Vois kohta pelata starcraftia...
Olivatkin perkeleet lyöneet alkon ovet säppiin jo kuudelta , karhulla mennään sitten tämä ilta :)
Pitääkö sitä kaikki saatanan asiat kertoa/kirjottaa nettiin... Joka helevetin päivä on jonku eukolla stringit liian tiukalla ja siitä kitistään, aikuset ihmiset. Kännissä ei jaksa ymmärtää, " just 2min sitten se sano mulle että .... .... " Mää vastasin sille "Anteeksi ...." Vittu, vituttaa.
Muuten mukava ryypätä