1. Ota ensin pikku loma-känni 2. mene tietokoneellesi 3. laita hakuun e-savuke shoping 4. mene jonkun kaupan sivuille 5. ja kuis ollakkaan ongelmasi on ratkaistu :D 8)
Printable View
Kolmen kuukauden palkaton harjoittelu (ansiosidonnaisella) takana, ja palkaksi sain suoraan vakituisen työsopimuksen, eikä kesälomasijaisuutta. Ehkä kannatti tehdä jo harjoitteluaikana vähän ylitöitä.
Kerrankin arvonnassa onnistu meikäläistä. SM III ES numero 82(syntymävuoteni) on nyt korvamerkitty minulle.
300d o/
Pihakuusesta korkeus n. 25metriä, katkes latvavasta noin 8 metrin pätkä tyvipaksuus n. 20cm, tippu talon katon kautta kukkapenkkiin.
Mitään ei hajonnu, kukaan ei jäänny alle, kukkapenkkiin puolmetriä syvä kuoppa :D
Onneks ei ollu mänty, olis tullu oksat peltikatosta läpi.
Kuusi sai nyt lopullisen kaatotuomion, elonaikaa näreellä viikko :esmoke:
Jumaliste, kerrankin taisi tätä äijää onnistaa naisasioissa! Tämä kuppilasta viikonloppuna löytynyt lähes selvinpäin ollut tapaus suostui lähtemään seuraavana päivänä kahveelle allekirjoittaneen kanssa vaikka olinkin melkoisessa koomassa... Pari päivää kuljettu kuin paita ja perse, eikä ole tullut vielä ilmi mitään rasittavaa piirrettä/tapaa hänestä, ajatusmaailmakin tuntuu täsmäävän.. Käy vielä töissäkin, mikä on todella positiivista. Voi poijjaat kun on kiva kesä, nyt kun onnistuisi vielä olemaan ryssimättä tätä lupaavaa alkua.. Keukeu, kivaa leijua ::)
Mahtavaa! Mun tyttären setä haluaa viedä tytön Muumimaailmaan! Ite en uskalla lähtee niin kauas ajeleen, ihanaa ku joku viittii lähtee :) Ai että mä oon onnellinen!!
Olis moni muukin mun tilanteessa tosi onnellinen. Tässä oon joutunu olemaan yksin tuon lapsen kanssa eikä kukaan oo halunnu sitä ottaa edes hetkeks hoitoonsa. Viimeks oli muorilassa hoidossa sillon ku oli se meidän höyrymiitti... Joten, olen erittäin tyytyväinen että saan edes hetkeksi hengähtää :)
ACTA äänestettiin nurin euro parlamentissa..hohhohhoohoo hahaahhaahaa. Kyllä nyt mahtaa jättiyhtiöitä ottaa kuulaan ja joku raja niidenkin hevostelulle demokratian takakulisseissa.
Odysseus antaa puhdasta makua, kosteaa höyryä ja miellyttävän kokoisia cumuluksia! :)
Tais olla eka setuppi liian kireä, tai sit toi originelli wick on huomattavasti parempaa ku ebaysta hankittu laadukas silica.
478 vastaan , 39 puolesta. Piti oikein ruveta tonkimaan noita puolestapuhujia :
http://www.votewatch.eu/cx_vote_deta...o_tara=&vers=2
Löytyihän sieltä suomalaistakin edustusta yhden äänen verran ja muutama, jotka ei vielä olleet varmoja josko se ACTA kuitenkin olisi ihan kiva juttu :)
( kompetenssi ei riitä tekemään semmoistä _linkki_ -linkkiä :'( )
Hieno homma, oma aika tekee hyvää aina välillä KUNHAN sitä ei käytä tekemättömiin töihin jos niistä ei nyt sitten satu erityisesti tykkäämään.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Muhnu
Itsellä käynyt siinä mielessä tuuri, että muksu kyllä pääsee kylään, jos kysyn, mutta ylpeys pistää hanttiin. "Oma muksu, itse hoidan, prkle!"
Viikonlopun reissu Jyväskylään, humutuksen arvoinen, kun pääsee tekemään jotain muuta kuin arkiluvioita.
Vähän samaa vikaa, varsinkin ku perheelliset (siis 2 aikuista+lapset, jopa mun tytön isovanhemmat) muistaa mainita ettei heidän lapset oo ikinä hoidossa... No, onhan se ihan eri asia ku toinen vanhemmista voi lähtee vaikka koko yöksi (jopa viikoksi) pois ihan millon vaa... Mutta eipä niille jaksa enää väittää vastaan, niin kauan mennään näin ku mun pää kestää.
Alle 4h kesäloman alkuun, uujee!
Kesäloma alkaa heti kun saan ahterin penkistä irki, EM-futisveikkauksesta voitettu Caol Ila odottelee juojaansa malttamattomana (ei kummakaan kun 12 vuotta venaillu), 9 kuukautta tupakoimatta...
Vapaapäivä, konepuukkoon vaihdettu uus teräketju huomista varten, nyt astiallinen kaffetta ja reilusti Cool Mististä höyryä :esmoke:
Ei kellään oo sähkösikaaria myyrä? Eli Shanekin pääsi kypsässä 44 vuoden iässä viimein nauttimaan isyydestä. Terve tyttö syntyi MacGowanien perheeseen viime yönä. Fiilis on uskomattoman hieno, itkettää ja naurattaa samaan aikaan.
P.S. Tuntu "vähän" rajulta kattella semmoisia vanhoja rykiviä ukkoja ja akkoja TAYSin röökipaikalla tippapulloineen ja rollaatoreineen, sinnehän sitä kaiketi olis ittekin ollut matkalla. Jahvelle kiitos höyryistä!
Oikeen paljon onnea! 8)
Onnee täältäkin, varaa "varpajaisiin" reilusti eSikareja :esmoke:
Onneksi olkoon! (eihän tuossa tilanteessa nautittu analoginen sikari keskeytä tupakoimattomuutta, eihän?)
'Your break-even was on 5.7.2012' VIHDOIN!
Onnea Shanelle ja koko perheelle!!
Onnea tytöstä :)
onneksi olkoon ,minultakin 8)
Onnea täältäkin! :D
Onnea koko MacGowanien perheelle!
44... tässähän on toivoa sitten mullakin ;) Onnea!
Onnea täältäkin, http://www.youtube.com/watch?v=r-qQ7xXzjHo
Onnea! Itse osallistuin myös taannoin varpajaisiin, eikä tuo yksi analogisikarin vetäminen aiheuttanut kyllä minkäänlaisia poltteita siirtyä takaisin analogisiin. Ei se silti pahaakaan ollut se täytyy myöntää. Taisi olla laatusigge.
Paljon onnea vanhemmille!!!...Mun pitää suosiolla jättää noi hommat jälkikasvulle, että lapsen lapsia odotellessa höyryämisiin :D :esmoke:
2 kuusta ja 1 mänty kaadettu ja pätkitty. Kaikissa tyvihalkaisija n. 60-70cm, kohtuullisia jötkäleitä.
Mukavasti tuli pihalle valoo ja lisää ilmatilaa kopujen lennätykselle :D
Ja ranteet särkee vaan kohtuullisesti...
Ei muuta ku parhaat palat talteen ja puu-modeja rakentelemaan. :D Kuusi on kuivuessaan erittäin kovaa eli siitä saisi kestävän boxin. :esmoke:
Ja onnea tuoreelle isälle ! Ja miksei sille äidillekin :) Joko tytölle on nimi?
Onnittelut täältäkin!!!
Tuntuu aivan mahtavalta lueskella näitä teidän onnitteluja täältä! Emäntä, joka ei oo koskaan polttanut, hymyili arvoituksellista hymyä kun kerroin että koko e-savukefoorumi lähetti onnentoivotukset. Kaiketi oli mielissään.
Hese: Tyttö kulkee nimellä Tipsu MacGowan toistaiseksi, kait pitää jossain vaiheessa joku asiallisempikin nimi keksiä.
Don Sib: Tottakai on toivoa, eihän nelikymppinen vielä vanha oo (sitaatti Matti Ijäksen Katsastus -elokuvasta :D). Mullakin meni nuoruus rokkia soitellessa ja sitten kun vähän järkiintyi ja tuli tää lapsenteko ajankohtaiseks, niin sitten niitä ei saanutkaan. Kuuden vuoden lapsettomuushoitojen, keskenmenojen yms. jälkeen ollaan nyt sitten tässä. Ei tarvinne korostaa, että olen onnellisempi kuin koskaan.