Saattaa olla tietysti makuasiakin, mutta mulla ainakin kuseksi aika helpolla sormille, kun se ilmanotto on siellä pohjalla.
Printable View
Jos joku kaipaa 30mm dripperiä niin tämmönen ois tarkoitus saada valmiiksi ensi kuussa.
Ei varmasti vuoda ja voi laittaa sen 3-4ml nestettä. Toimii sekä singlenä että dualina.
http://img.tapatalk.com/d/14/07/28/reru2a5a.jpg
Jos tämä on toimiva niin myös 22mm versio olis kiva.
Valitettavasti tuota ilmankiertoa ja dekkirakennetta ei ole mahdollista tehdä alle 30mm koossa. Tuollakin halkaisijalla osasta kohtaa seinämävahvuus on vain 1mm.
Harjattu/kiillotettu on tuo pinta. Ja 26650 modi on piirretty mutta milloin sen saa tuotantoon niin sitä ei osaa sanoa.
32mm/30mm
Mitä mä teen väärin ku zenithin kylkeen ilmestyy aina pisaroita ilmareikien ympärille taskussa? Vaikka vetää niin kuivaks et meinaa maistua jo palaneelle, saatana!
Löysin kaapista tommosen vyölle laitettavan kännykkäpussin...mahtuu just laite + 30ml pullo. Eipähän vuoda ainakaan taskuun :)
Jep, bongasin Sut ja otin kuvan kun olit ohittamassa :p
Liite 16789
Haha :D
Aattelin tässä kysellä noista halpis drippereistä, joita ei tarvitse tuunailla.. Aika paljon tää keskustelu painottuu noille itse tuunatuille, mutta jos joku noista halvoista tietäisi, että mistä kannattas tilata ja mikä? :D
Puffin 306 dripperi siis nyt käytössä tokaa päivää, hyvin toimii ja hintaa sillä alle 5e.
^no mitä sitä muuta sitten tilaamaan jos 5e dripperi toimii hyvin :)
itse pistin fasttechille tilaukeen Magma, H-Atty ja Double Cross. Raportoin lisää kun saapuvat!!! maksoivat yhteensä noin 20e. Igo-W:hen olen ollut tyytyväinen muuten, mutta noi tiivisteet on aika huonot.
Niin no joo totta:laugh: aattelin vaan et jos ois jotain eri vaihtoehtoja mut kyllähän tälläkin hyvin pääsee drippailee
Nyt kannattaa olla tarkkana ettei foorumin kiihkoilijat käy kimppuun Liite 16791
:lol:
Tänään tuli tuota Toddin kiinalaista ihmebumbalia, täytyy kohta pyöräyttää dripperiin testisetuppi... Haisee ainakin helvetin pahalle :thinking:
Noniin, ninjapumpulia testattu dripperistä:
Koostumukseltaan todella irtonaista ja jäykkää, imee toki hemmetin hyvin nestettä kunhan saa sopivan määrän coilin läpi.
Dripperiin, ehkä joo. Kaiffariin en ala edes yrittämään, on sen verran haastavaa käsiteltävää.
Minäpoika jatkan bumbelssonin käyttöä.
Miten saa perus single/dual 3-postisesta dripperistä kaikista parhaiten makua irti? Kyseessä puffilan zenith v2 klooni ja kanthalit mitä löytyy on 0.25, 0.32 ja 0.4? Minkälainen coil? Dual vai single?
heiij nyt tuli ongelma: en tiedä yhtään mitä kävi, mutta dripperistä ei yhtäkkiä kuulunutkaan mitään ääntä eikä varsinkaan tullut höyryä?
Onhan se kiva kun vuorokauden toimi.... voiko tälle enää mitään tehdä? :crying:
Ei kai ongelmana voi olla se että vetelin sitä yhtä paljon ku mitä vetelisin normisti päivässä? :crying:
Vieläkin kyseessä Puffin halpis dripperi... Mulle 5€ on kuitenkin näillä tuloilla suht paljon...
Toisaalta, eihän sitä tiiä et jos oon vaa sähkötupakkaosien rikkomisen mestari.. Evodien atotkin saan hyvälläkin huolenpidolla toimimattomaks vähintään kolmessa päivässä :confused:
Ihan normi egolla täällä vielä höyryttelen:laugh:
paljon oli ohmeja dripperissä? ego akuista palaa piuhat poikki aika herkästi o: jos akku toimii vielä muuten ni +napa on saattanu painua sisään sen verran ettei ota kontaktia?
2.6ohm ja en oikein usko että jos tän +napa olis jotenkin painunu sisään, että pystyis vetää sitä ulospäin, kun tässä ei ainakaa näyttäs olevan mitää ulosvedettävää :|
Mut jos kattosit tästä että millanen tää on:
306 drip atomisaattori + drip tip 1,8ohm / 2,6ohm
Onko muita akkuja joilla kokeilla?
Mulla on vaan paulsaar ego ja puffilta tilattu 1100mAh akku :/ molemmissa sama juttu:crying:
pitäis varmaan toi iTaste vv/vw v3 tilata, mutta kun en tiedä tuleeko helposti sama ongelma:confused:
En viittis vielä mitään kunnon modeja tilata kovan hinnan vuoksi..
Siitä atosta on varmaan lanka palanu poikki.
Osta joku halpa smokin rda niin pääset pitkälle.
Kiitti vinkistä, kohta lähtee Smok UDA RDA kokeiluksi tilaukseen! :))
Eilen itkin että zenith kusee taskuun koko ajan. No tänään ei kertaakaan kun oli ilmaröörit täysin auki. Ei näköjään toimi toi säätörinkula kun kerää nestettä sinne väliin ja sitten sitä pursuaa joka puolelta kun on kyljellääm esim. taskussa.
Juu hyvin kyllä höyryää :) Eikä mua haittaa vaikka reijät isoimmalla. Ruuvit menee kyl nopeesti pyöreeks. En tiiä onks huonoja ruuveja vai avain. Ja siis mullakin tobecon klooni.