-
Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu
Jekkupommi @ 12mg
Hyvinkin höyryteltävää tällä kertaa kun ei ole kurkkuakutkuttavaa 18mg:n niksapitoisuutta kuten viimeksi
Maun takia silti hyvä TH.
Florida Citrus Explosion @ 10mg
Pitkän aikaa höyryttelin ja mietin että mistä tuttu maku. Kauppareissulla tuli ahaa-elämys ja hokasin että Spriteltähän se maistuu, perskale. Ja sehän ei ole huono asia. Harmittaa kun ei ole samanlaista hiilihappoista kutkutusta kuten VR:n Pomegranatessa. Silloin tämä olisi jo aika lähellä täydellistä.
-
Ja Chanelin makustelukeittiöstä päivää. Omituinen sekoitus mutta toimii: VR French Vanilla n. 2/3, VR Pomegranate n. 1/3 ja päälle vielä muutama tippa Black Label Classic no. 5. Törrrrrrrkeen hyvää!
Jännä juttu muuten näissä mauissa näin viikon höyryttelykokemuksella, että vaikka jokin maku maistuisi miten hyvälle niin mitään ei kuitenkaan ole jaksanut sitä paria päivää pitempään höyrytellä. Kyllästys iskee äkkiä ja pitää sitten taas vaihdella toiseen. Kesken päivänkin tekee mieli jotain ihan erilaista. Mutta sehän tässä on se hyvä puoli, että noita makuja tosiaan on mistä valita :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Chanel
Jännä juttu muuten näissä mauissa näin viikon höyryttelykokemuksella, että vaikka jokin maku maistuisi miten hyvälle niin mitään ei kuitenkaan ole jaksanut sitä paria päivää pitempään höyrytellä. Kyllästys iskee äkkiä ja pitää sitten taas vaihdella toiseen. Kesken päivänkin tekee mieli jotain ihan erilaista. Mutta sehän tässä on se hyvä puoli, että noita makuja tosiaan on mistä valita :)
Tämä on niin totta. Ihmettelen(ja vähän kadehdin) näitä herroja ja rouvia jotka ovat löytäneet sen yhden litkun jota vedetään all-day-vapena. VR:n Pomegranate on tähän mennessä ollut ehkäpä ainoa litku jonka loppuessa on tullut fiilis "äh, olisipa tajunnut tuota tilailla lisää". Muiden kanssa on lähinnä ollut mieto tyytyväisyys :D
Lisättäköön vielä aiempaan kommenttiin Florida Citrus Explosionista.. Todella outo sivukutkutus tullut kun näin hetken pitempään olen höyrystellyt. Lähes samanlainen mikä tulee kun polttaa jotain. Ei ne karton sisuskalut kuitenkaan tuolla käryä kun karto on hyvin kostutettu, mutta noh.. Ehkä tämä tästä.
Vaihdanpa Gripperriin takaisin jekkupommikangerin ja höyrystelen sitä tämän illan. Mahtineste, vaikka siihen olikin kova totutteleminen :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tobv
Tänään saapui vastaava puteli tuota nallekarkkia, mutta ei se kyllä omaan makuun ole lähelläkään nallekarkkia. Enemmän sellainen Mehukatti sekamehu tulee mieleen. :DAntaa tuon nyt tuulettua muutaman päivän jos se maku siitä muuttuisi.
2.8. siis tilasin, eli alle viikossa tuli perille.
-
Trolli tuossa taannoin tiedusteli Edenin ja Orcanicompun sekoitussuhdetta. Itsellä se menee juuri noin. 2 isoa lestiä Edeniä ja 1 omppua. Voisi jopa laittaa enemmänkin, mutta ainakin meikäläistä alkaa närästää. Siispä sweeteneriä tähänkin satsiin.
-
VR Kentucky Applewood, menettelee, muttei enempää tarvitse tilailla.
Jekkupommikin on siinä ja siinä saako tilatun 5ml höyryteltyä. :-\
4 muuta makua on vielä korkkaamatta.
Hangsenin Mustaherukka on parasta mitä on kokeiltu tähän mennessä.
-
Onko kellään esittää suositusta seuraavasta kokeiltavasta?
Ihan ensimmäisistä nesteistä mitä tilasin, yksi oli Freedom Smoken RY5. Ihan törkeen hyvä paksu kermainen ja pähkinäinen maku kunnon TH:lla. Mutta sit tilasin samaa uusiksi saman vahvuisena 30ml pullona testerin sijaan ja maku oli aivan hirveä. Kitkerä ja todella makea ilman pähkinää tai mitään aromeja joita 3ml testerissä oli. Hajukin aivan eri. Koitin vielä uusiksi tilata samaa, mutta taas sama juttu. Sen jälkeen mitään hyvää ei tunnu löytyvän. Omaan makuun maistuisi siis kermaisen pähkinäinen vahva maku.
-
Itse taidan jatkossa pysyä enjuicen mehuissa...halvoissa paskoissa saa pettyä kertatoisensa perään.... onhan ne paljon halvempia mutta myös paljon huonompia.
easy,koko,peleon+ muut halppikset... maut ohuita ja surkeita (suurinosa)
Laatu maksaa
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Laatu maksaa
Mutta silti jotkut halpikset yllättää hyvyydellään. Esimerkiksi The Best Shopin hedelmänesteet ovat sopivia kevyeeseen höyryttelyyn. Tosin jos samaan nesteeseen jää, niin sit alkaa etomaan. Hyvin mennyt tähän asti aamun avaus mustikalla ja illalla sitten uudestaan töitten jälkeen
-
Ois postissa odottamassa toscana mall:sta Bobas bountya. Saas nähdä onko aine hypetyksen arvoinen. :) Tilasin tosin 6mg vahvuudella vaan ja luulen että sekin on aika stydiä tän 1,5mg-2mg vapoilun jälkeen.
-
Saako VR:n nesteitä enää mistään 120ml pulloissa? Keväällä tilasin uk-eliquidilta, mutta nyt en löytänyt..
-
Toscana Mallilta tilatessa tarttu mukaan muutama ässä: Blueberry Extra ja Creamy Orange. SMOK Vmax + HR Boge + Creamy Orange, ööö, onkohan tästä nyt jäänyt makunesteet kokonaan pois? Maistuu pelkältä paksulta ilmalta... roskiin (tuuletettu on jo).
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pikkiz
Saako VR:n nesteitä enää mistään 120ml pulloissa? Keväällä tilasin uk-eliquidilta, mutta nyt en löytänyt..
Eipä ole saanut Bulkkiputelessa toistaiseksi :(
-
Ei toimi VR:n Hard Lemon ainakaan kangerin cartoissa. Täytyy tekstata vielä tankissa, kunhan saan FSE:t imeskeltyä tuolta pois.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sössönsöö
Ei toimi VR:n Hard Lemon ainakaan kangerin cartoissa. Täytyy tekstata vielä tankissa, kunhan saan FSE:t imeskeltyä tuolta pois.
Oma lempparineste. Menee hienosti jos tykkää kirpeestä, keep on trying.
-
ihme homma toi hard lemonade...tilasin ajat sitte pari pottua sitä sitruksen ystävänä ja maku ohut sitruuna...odotin ihan jotain muuta!vieläkin reilu pottu jäljellä...taasen täys 10 neste mulle on toi citrus explocion...säästellen käytän,aamuisin ja illalla vaan,päivällä töissä jekut sun muut...pitää säännöstellä ku varasto ce:tä uhkaa mennä alle 600ml...jos pitäisi valita yx neste mitä käyttää niin se ois ehdottomasti tää citrus explosion...
makuasioita,ei voi kiistellä...
keep on vaping
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
m3iss3li
Oma lempparineste. Menee hienosti jos tykkää kirpeestä, keep on trying.
Todella voimakas maku, mutta ei oikeen omaan mieleen. Todellakin kirpeä, mutta ei semmonen raikkaan kirpeä. Ehkä se muuttuu tankista makusteltuna? :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sössönsöö
Todella voimakas maku, mutta ei oikeen omaan mieleen. Todellakin kirpeä, mutta ei semmonen raikkaan kirpeä. Ehkä se muuttuu tankista makusteltuna? :D
Varmasti. Ite sitruksen ystävänä tämä on kyllä parasta näistä kaikista florida citruksista ja muista sitruunanesteistä mitä testannu.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
Onko porukalla ehdottaa jotain makuja, joista saa kunnon TH:t? Yksi vallan mainio on absintti, ja toinen hyvä mielestäni cigarillos naturales. Noi herkkumaut on muuten hyviä, mutta sitä kurkkutuntumaa jää uupumaan. Niksat on mulla yleensä 10-15mg.
Ei nyt aivan, mutta hanki Genesis tyylinen ato, esimerkiksi DID ja käännä ilmareikää vähän sivuun coilista ja johan jyrisee kurkussa! :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
VR Kentucky Applewood, menettelee, muttei enempää tarvitse tilailla.
Jekkupommikin on siinä ja siinä saako tilatun 5ml höyryteltyä. :-\
4 muuta makua on vielä korkkaamatta.
Hangsenin Mustaherukka on parasta mitä on kokeiltu tähän mennessä.
Vaihdoin Vermillionin kentucky vanilla blendiin.
Nyt on hyvää ja maukasta :DTätä lisää seuraavalle kauppalistalle
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Chanel
Onko muut maistelleet Vermillion riverin french vanillaa? Alkuun kun otin henkoset niin maistui enemmän terveleijonalta, jälkimaku oli vaniljainen. Sitten yhdistin sen alun savuisuuden tai palaneen maun jotenkin Creme brulee-jälkiruokaan. Palanut sokeri?
Kirjoitanpa tässä itse itseäni tehostaen, että kartolla tuo palanut maku voimistuu aivan järkyttäväksi. Ei pysty ei kykene. Ja itse karto ei ole palanut jos joku sitä epäilee.
Nyt ois hakusessa joku oikein ällömakea ja pehmeä vanilja.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
Vaihdoin Vermillionin kentucky vanilla blendiin.
Nyt on hyvää ja maukasta :DTätä lisää seuraavalle kauppalistalle
Parani vaan kun lisäsi noin 1/3 Applewoodia :laugh:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Chanel
Nyt ois hakusessa joku oikein ällömakea ja pehmeä vanilja.
Tuo kentucky vanilla blend on kyllä pehmeä, muttei kylläkään ällömakea..
-
No vielä itse itseäni tehostaen totean, että ongelma ei ollutkaan french vanilla vaan classic label 5. Pitänee vaan älytä se, että tupakan makuiset hommelit ei enää ole mun juttu :o
-
Puteleiden jämiä tässä yhdistelen C4:seen... FUSA:n JägerBombia ja VR:n Hard Lemonadea 50/50. Mukavasti antavat toisilleen parhaat puolensa! Erikseen ei niinkään, ainakaan JägerBomb tahdo napata. Höyrypilvi on melkoinen, ja maku pirteä.
-
Mistä sais parasta butterscotchia? ::)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Duke
Mistä sais parasta butterscotchia? ::)
En tiedä millaista tuo Wizin on, mutta poistossa on FSUSA Butterscotch Almond ja pari muutakin FSUSA not-so-popular litkua.
-
Mielenkiintoinen ominaisuus tai omituisuus :) eciq caramelliä 16mg 1/4 ja loput ecig menthol 24mg(?). Höyryyttelin ja huilasin vartin, avasin oluen ja heti oluthörpyn jälkeen tuli maukas caramellin maku suuhun. Sama toistui kertaalleen vielä, mutta nyt alkaa olla jo oluita takana, joten ei osaa yhdistää tarkkaan, kuitenkin sellainen hieman hiipivä caramel maku on kielen päällä. Toki röyhyyttelen tässä samalla samaa tavaraa. ego-t ja clearo. Ei huono ollenkaan, kun niin mukava, tosin hieman imelä maku iskee jälkikäteen. Tekee mieli pistää höyryä lisää vaan.
-
Jamaican me crazyä tuli nyt koitettua ekaa kertaa. On toi pullo varmaan kuukauden seisonu laatikossa jo kun en muistanu ees, että simmonenkin löytyy. Muistuttaa mun mielestä todella paljon vr:än malibu pineapplea, mistä tykkäsin. Mulle muuten tuli tosta malibu pineapplesta jotain lievaa allergista reaktiota. Simmosia pieniä hyttysenpistoksen näkösiä jälkiä tuli käsiin. Tosi lieviä noi oli, koska jos olin aamulla ottanu allergialääkkeen niin ei noita tullu koko päivänä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Jamaican me crazyä tuli nyt koitettua ekaa kertaa. On toi pullo varmaan kuukauden seisonu laatikossa jo kun en muistanu ees, että simmonenkin löytyy. Muistuttaa mun mielestä todella paljon vr:än malibu pineapplea, mistä tykkäsin. Mulle muuten tuli tosta malibu pineapplesta jotain lievaa allergista reaktiota. Simmosia pieniä hyttysenpistoksen näkösiä jälkiä tuli käsiin. Tosi lieviä noi oli, koska jos olin aamulla ottanu allergialääkkeen niin ei noita tullu koko päivänä.
Jamaican me crazy! Taas tein tänään tilauksen ja unohdin mokoman litkun. Helvetti varmaan alusta asti pitänyt testata sitä mutta aina jää...
Mä olen kanssa miettinyt tuota että voisiko joku litku allergisoida kun on jotain piileviä allergioita jonka alkuperää ei tiedetä ja aiheuttavat ihan adrenaliinipiikkiä tarvitsevan reaktion. Toisaalta se on minulla aina mukana joten siitä nyt tulee vain 30e reissu uutta EPI-kynää hakiessa jos litkujen takia joskus menee kurkku umpeen ja osaapahan vältellä sitä. Ja se nyt on aika epätodennäköistä. Se on kerran allergisoinut niin että kynää oli käytettävä ja silloin olin juonut virolaista kolaa ja vodkaa sekaisin kaksipäivää syömättä.
-
Ajattelin laittaa varotuksen sanan tänne jos jollain tulee sama idea,
eli sekottaa Green Tea (ina diy) ja Honey Cured Topacco (psv diy)...
Jälkimmäisestä pidän, vaikkei olekkaan aikoihin tullu vedeltyä.
Green tean hajusta päättelin että pakkohan näiden on sopia,
pk-teenki sekaan tulee hunajaa heitettyä....
Kyllähän tämä on täyttä hajukynttilää! Ei tod mitään hyvää.
Tosin mulla tulee Jamaican me crazystä kans tuo kynttilä-efekti,
vaikkakin sitä sentään pystyy vielä vedellä toisin ko tätä.
Ajattelin ensin että se on se kookos (en ole ylin ystävä)
mutta tästä en tiedä. Jokatapauksessa en voi suositella.
Parempi pysyä noissa luottotiivareissa meikäläisen.
-
Miksi tänään kaikki maistuu saippualle?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Lazy Jane
Miksi tänään kaikki maistuu saippualle?
Ootko menny kiroilemaan?
-
Niinkin vaikeaa asiaa oon jahtaamassa kuin "pullan makua", tai kakku ym. :DPari loistavaa löytynyt, mut ei taida olla oikeen kauheen helposti onnistuva neste valmistaa. Vermillionin cinnamon rolls on aivan jäätävän kova, ja Decadentin blackberry grumble myös. Ekaa vaivaa luokaton saatavuus ja jälkimmäistä nikotiinipitoisuuden saatavuus monesti 16<..
Testissä oli jokin XO:n lemon meringue pie, mut kuten arvata saattaa ni meni vähän liian makeaksi. Olisko mitään ideoita?
Näin ohimennen pitää todeta, et pettymyksekseni en ole löytänyt yhtään hyvää mustikka-makua. Hyvä vadelma-maku olis kans hakusessa jos joku on löytänyt hyviä...
-
Pullan makua saa kun pistää pullan suuhun :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
Tekee mieli pistää höyryä lisää vaan.
Onnistuneen nesteen merkki ;)
Sama reaktio tulee tämän absinthen kanssa, vaikka vähän laimean seoksen tällä kertaa teinkin.
-
Tähän mennessä huomioita nesteistä; suurin osa tilaamistani kelvottomia, parfyymin makua tms.
Jokapäiväisinä tähän mennessä: VR Premium Blend, Applewood, HALO Tribeca.
-
Alko tekemään mieli vähän maistaa bobas bountya ja gorilla juicea. Vaikka tähän mennessä kaikki tupakalta maistuvat on ollu mun mielestä ihan hirveetä paskaa. Ei lähellekkään oikeeta tupakkaa vaan jotain ihan hirveetä kuraa sen sijaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Alko tekemään mieli vähän maistaa bobas bountya ja gorilla juicea. Vaikka tähän mennessä kaikki tupakalta maistuvat on ollu mun mielestä ihan hirveetä paskaa. Ei lähellekkään oikeeta tupakkaa vaan jotain ihan hirveetä kuraa sen sijaan.
no eipä noissa nyt tupakka oikein maistu. tosi hyviä nesteitä kyllä.
-
Joo laitoin molempia nyt 10ml pullot tulemaan. Samalla laitoin muutaman muunkin tupakkamakusen nesteen. Olis ihan hyvä noihin päästä sisään, kun tuntuu noi "parhaimmat" merkit melkeen pelkästään tekevän noita tupakkapohjasia litkuja.
-
En tiedä kuuluuko tähän ketjuun, mutta laitetaan kumminkin. Eli meikäläiselle on vieläkin pikkasen auki, että kui paljo sitä nestettä oikeen uskaltaa kerralla tilata. Itse olen max. 90ml kerrallaan tilannu, mutta nyt olis tommonen 180ml tilaus lähössä...että uskaltaako laittaan tulee?