-
Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nisca
"Vittu tarkenna nyt.."
"Tarkentaisitko ystävällisesti... perkele tark.. kiitos.."
"Tarkenna nyt saatana!"
:DDDDDDDDD
Uutta mikrofonia toivotaan o/
-
Eiku puhe kuulu kunnol vai? tosin kuuntelin itekki headsetil mut kyl se piti kuulua :o no pitää kaivaa kunnon mikki :P Mites muuten oliko hyvä ja opettavainen video :D
-
Kyllä siinä voimakkuudet on kohdillaan mutta vähän alapäävoittoinen ja tunkkainen ääni, välilla vaikia saada selvää. Itse noista mitään tietämättä jäi ainakin epäselväksi että mihin kohtaan itse coili tuossa jää, ja onko korolla väliä yms. Mutta siis kuten sanoin en kyseistä peliä omista enkä tule omistamaan. Paitsi kohtahan ne veronpalautukset... EI! Must stay strong...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
Urdu on kingi!!!!
-
-
pätkis ja persikkapiippusoosi testissä
http://youtu.be/5wbeWlKhJQU
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
Et ole outo Urdu kulta :D toi tekee monelle kurkkuun semmoisen kalvon... oudon tuntuman... joka ei ole pidemmällä juoksulla mukavan tuntusta.....
-
-
-
Tuli eilen xätissä mieleen kun joku kyseli miten atomisaattoripää vaihdetaan.
http://www.youtube.com/watch?v=GtmkfL9vPQY
-
Vamo suoraan postilaatikosta
http://youtu.be/ZiZMPjBVyko
-
Urdu se lätkäisi taas pöytään leppoisen helposti lähestyttävän viteon. Täysin epäolennainen asia, mutta missä sun kankainen pussukka on? Mulla tuli mukana musta pussukka, jonka kanssa on kiva hieroa Vamon pintaan ja...oho, eksyin hieman vieraille poluille :-[
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Urdu se lätkäisi taas pöytään leppoisen helposti lähestyttävän viteon. Täysin epäolennainen asia, mutta missä sun kankainen pussukka on? Mulla tuli mukana musta pussukka, jonka kanssa on kiva hieroa Vamon pintaan ja...oho, eksyin hieman vieraille poluille :-[
fuck. mua on huijattu tässä diilissä, ei ollu pussukkaa ???
-
Vasta Black Chromeissa ollu pussukka ja ne CE -merkinnät
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Vasta Black Chromeissa ollu pussukka ja ne CE -merkinnät
pitää tarkentaa että en oikeasti ole kokenut itseäni huijatuksi, tuotekuvauksessa ei mistään pussukasta mainittu sanaakaan eli sitä en odottanutkaan.
perskeleen jämäkkä pötkylä kaiken kaikkiaan. tämä ilta menty vain vamon varassa.
ja todellakin jos tähän hintaan joku jonkun wattimodin keksii niin tuokoon esille ja pirun lujaa
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Kick? :D
Paljon kalliimpi ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Paljon kalliimpi ;)
Mitennii? Eikös niitä saa halvimmillaan jollain 35€? Ja sitten hulluhöyrypää tekee siihen ilmaseks putken ympärille. ;)
:laugh:
-
Vamo aloituspakkaus akkuineen ja latureineen 30e ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Vamo aloituspakkaus akkuineen ja latureineen 30e ;)
Noh, kyllä nyt mun mielestä 30€ ja 35€ on saman hintaluokan laitteita. :D
Mutta joo, ehkä menee hieman aiheen ohi. :P
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Noh, kyllä nyt mun mielestä 30€ ja 35€ on saman hintaluokan laitteita. :D
Mutta joo, ehkä menee hieman aiheen ohi. :P
Menee menee, mutta starter kit vs pelkkä elektroniikka :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Kick? :D
vaatii pötkylän ympärilleen
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Menee menee, mutta starter kit vs pelkkä elektroniikka :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
vaatii pötkylän ympärilleen
No juu. Täytyy myöntää, että itse tarkistin Vamon hinnan ensimmäisestä vastaantulleesta kaupasta ja sillä hinnalla edullisimman Kickin mukaan olis saanut putken ja pari akkua. :-[
Muutenkin toi Kick oli omalta osaltani vaan (huono) huumorivastaus Urdun kysymykseen. :laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
No juu. Täytyy myöntää, että itse tarkistin Vamon hinnan ensimmäisestä vastaantulleesta kaupasta ja sillä hinnalla edullisimman Kickin mukaan olis saanut putken ja pari akkua. :-[
Muutenkin toi Kick oli omalta osaltani vaan (huono) huumorivastaus Urdun kysymykseen. :laugh:
Kick ilmeisesti 35e(?) ja ympärille esim EA-mod normihintainen putki 149e + parit akut, vähintään 190e. Saa sillä jo yli 6 Vamon aloituspakkausta ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Kick ilmeisesti 35e(?) ja ympärille esim EA-mod normihintainen putki 149e + parit akut, vähintään 190e. Saa sillä jo yli 6 Vamon aloituspakkausta ;)
Etkö sää nyt ollenkaan lue mitä on kirjotettu aikasemmin? :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
hulluhöyrypää tekee siihen ilmaseks putken ympärille. ;)
:laugh:
Edit. Niin ja kyllä niitä Kickin kanssa pelittäviä putkia saa parilla kympillä ihan kaupastakin. ;)
-
Kick ja kick ... Ite en ainakaan jaksa ymmärtää mitä helvetin hienoa siinä on ruuvarilla runkata jotain muovinpalaa ja arvuutella että paljon se nyt puskee ulos. Vamossa mukavat napit mitä painelee ja digitaalinäyttö kertoo asetuksen :esmoke:
-
Yhtä epätarkka se Vamon wattisäätökin on. Tuli just mittailtua...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Etkö sää nyt ollenkaan lue mitä on kirjotettu aikasemmin? :D
Edit. Niin ja kyllä niitä Kickin kanssa pelittäviä putkia saa parilla kympillä ihan kaupastakin. ;)
Et kai sää tuolla hintakeskusteluketjussa kirjoittelun jälkeen voi mainostaa mitään "kiinaputkea"? :D
;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Anteroman
Kick ja kick ... Ite en ainakaan jaksa ymmärtää mitä helvetin hienoa siinä on ruuvarilla runkata jotain muovinpalaa ja arvuutella että paljon se nyt puskee ulos. Vamossa mukavat napit mitä painelee ja digitaalinäyttö kertoo asetuksen :esmoke:
Ei sitä tartte ruuvailla, laittaa kohdalleen omaan mielilukuun ja sitten putkeen. Ei tartte arvuutella.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
LSVap
Ei sitä tartte ruuvailla, laittaa kohdalleen omaan mielilukuun ja sitten putkeen. Ei tartte arvuutella.
Mutta kun on erilaisia cartoja ja tötteröitä modin nokalla ja erillaisia nesteitä käytössä. Niin siis aina toimii kick , ilman mitään toimenpiteitä ?
-
Re: Vs: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Anteroman
Mutta kun on erilaisia cartoja ja tötteröitä modin nokalla ja erillaisia nesteitä käytössä. Niin siis aina toimii kick , ilman mitään toimenpiteitä ?
Ihan sama mitkä ohmit tai töttöröt, niin kick antaa aina vakiotehon (lue höyryn määrä ja lämpö).
-
Re: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta
Kick: Tuo isojen herrojen luoma vempele... Aina samat löylyt atosta riippumatta:)
Vähän ku sais watteja ylös niin avot med ody:)
Tai Nautilus tai mikä tahansa säädettävällä nesteensyötöllä varustettu ato... Valikoimaahan löytyy ja varmaan kannattaa alottaa sieltä halvimmasta päästä;)
Wtf mikä tässä nyt on:o
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Yhtä epätarkka se Vamon wattisäätökin on. Tuli just mittailtua...
Joko mittaus data on jossain nähtävillä?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Et kai sää tuolla hintakeskusteluketjussa kirjoittelun jälkeen voi mainostaa mitään "kiinaputkea"? :D
;)
Tottakai voin; otin mallia hhp:ltä. :D
En mä käytännössä enää Kickiäkään käytä, mutta voin silti sitä suositella, jos vaikka joku kaveri on wattisäätöä vailla ja Vamo ei vaikka ulkonäöltään miellytä ja Svoemesto on liian kallis. ;)
-
el toro ja moondrop testissä
http://youtu.be/09guoTwNFgs
-
Ärsyttävä ininä videon taustalla... ???
-
Tuli ajan kuluksi väkerrettyä pieni videovinkki odyn ja penelopen lankojen liittämisestä.
Pahoittelen näin heti kättelyssä huonoa laatua, mutta kaipa tuosta jyvälle kuitenkin pääsee ;)
Itse olen jonkin aikaa tehnyt liitokset tuolla tavalla, ja näin liitoksista tulee varmasti pitäviä sekä siroja :)
Kyseessä siis pari kappaletta perhon sidonnassa käytettäviä häkiläpihtejä ::)
http://www.youtube.com/watch?v=_4S8ieP_XJM&
-
No tuo näytti näppärältä systeemiltä. Mä oon käyttäny noita valmiita lankoja, ku en oo näillä nakeilla saanu noita liitoksia kunnollisiks tai sitten niistä on tullu kauheet pallot :-[ Kiitos vinkistä, mä lähden sissokselle.
-
Re: Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta
Miten voi olla Sibi E-P:ltä ku sitä ei kuule puheesta? :D Meikäläinen on (ilmeisesti?) siitä naapuripitäjästä Ylihärmästä, ja edes 4 muualla vietettyä vuotta ei oo loiventanu nuottia. :D
Mutta, hyviä filmejä! Ollu suurehko vaikutus meikäläisen höyrytinvalintoihin aikanaan. :D
Edit. Siis onhan se naapuripitäjä, mitä mä puhun.. :D
-
Suomalaiset youtube videot sähkösavuke-aiheesta
Koska Sibillä on juuret vähäsen ylempänä.