hienoa!
Printable View
Ja täältä tosiaan lähtee mukaan Cthulhun Kylmän Ilman Karkkia maisteltavaksi kaikille! Ellei sitten hulluus vie ennen sitä... :evil: Eli dripperit messiin. Tosin epäilen, et pitääköhän tuota tehdä viä toinen satsi lisää kun on vasta 20ml... :D Toki myös saman verran lähtee testiversiota jonka muokkasin palautteiden perusteella. Tiedä sit onko mitään sinnepäinkään mitä siinä tavoittelin ja lopulta original on parempi... :D
Kuinkahan monta rosteriosia haluavaa tuubin omistajaa mahtaa olla mestoilla? Jotain arvioo edes. Osaa vähän laskeskella, kuinka pitkään saa ens yönä tallissa viihtyä :D
Näköjään hävisi edellinen viesti jonnekin mutta charunin kanssa ollaan paikalle tulossa
Vielä ehti posti pate yhden toimittaa miittiin maisteltavaksi
The Finest eLiquid Brands Worldwide lähetti hiukan samplereitä maisteltavaksi
http://i61.tinypic.com/29urfis.jpg
Otakkaa joku se m7x0,5 jenkatappi mukaan ? :)
Täytyy käydä kattomassa olisko mulla
Mulla ei ollu sit ainakaan.
Mulla olis, mut en taida päästä ite paikalle ko siskontyttöjen synttärit. Jos saisin sen jotenkin ässälle toimitettua lainaan...
Jos ei 510 ollu tuo jenka niin ottakaa sitten oikea mukaan. ::D
Mä voin ottaa jenkatapin mukaan.
Onko tiloissa muuten telkkaria? Pakko päästä näkemään kun suomi häviää usalle
Ja kyyti selvis, eli tulossa paikalle.
Videotykki roikkuu ainakin katosta tuolla miitinkissä ja sieltä löytyy talon oma wlan. Ässä lupaili ottaa koneen mukaan, eli eikös me jonkunlainen kisastudiokin saada pystyyn.
jätän väliin. Tuli muuta
Kumpi tila käytössä ? Vai molemmat ?
Ainaki yläkerrassa oli viimeksi iso telkku myös kun 2kk takasin olin tuolla firmankenkereissä
Mukaan otetaan sitä mitä yleisö haluaapi (ja pidetään ne pyynnöt normaalilla tasolla ;) )
Tää nyt tulee vähän myöhään mutta olisiko paikallaan nimilappusysteemi? Porukkaa on sen verran että tulee vaikeuksia muistaa kuka on kuka..:laugh: Syksyn miitistä kyllä tunnen satakuntalaisia höyryttelijöitä (+ "videojulkkikset" tuntevat kaikki :D) mutta kiva se olisi istua iltaa ettei tarvitsisi miettiä koko ajan "kukas tää nyt olikaan..??".:)
Se vois olla ihan ok, vaik sit olis jotain post it lappuja, kyl ne hetken pysyy et jää nimi mieleen.... ehkä....
Maalarinteippiä rintaan ja nimi ottaan!
Nimi rintaan ja maalarinteippiä otsaan..
Sit käy sillee et etunimen oppii niin ei oo hajuakaan mikä se nick on foorumilla... :-D ei silti mä oon kova poika keksimään uusia lempinimiä ihmisille... :-D :-D
Joko mennää ? :wheee:
Joudun itse poistumaan ennen kun jatkobileet alkaa pyhänä 05.00 tarvis olla töissä taas :facepalm:
Tänään ajoin just Porin läpi, päivää liian aikaisin, mutta otin siinä kohtaa isot höyryt, joten JB:n tuoksua saattaa olla ilmassa. ;)
Eittämättä olis ihan kätevä muissakin miiteissä kun harvemmin tulee kyseltyä nickejä ja yleensä itseltäkin ne unohtuu ellei oo ennestään tuttu nimimerkki.. :whistle:
Vois ottaa itsekkin tuon festeiltä saadun nimilapun. Tuossapa se roikkuu tarvikekaapin kyljessä erinäisten e-neste etikettien ohella.
No meikäläiseen pätee vanha totuus että kaikki tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään..:lol: