En usko että Cam perseilee tollasista, se on ihan hyvä tyyppi, tosin ei aina ehdi tekeen töitään :D :D
Printable View
En usko että Cam perseilee tollasista, se on ihan hyvä tyyppi, tosin ei aina ehdi tekeen töitään :D :D
Huomaan Ranskan kaupan varastojen tyhjentymistä :D tietyt osat ovat nyt loppu ;)
Huomasin saman kuin Esa.
Piti sitten tilata kahdesta paikasta ja maksaa kahdet postikulut... :'( Piti tehä paniikkiratkaisu.
Hitto kun en heti älynnyt pistää tilausta sisään vaan ajattelin odottaa että saavat putken matkaan nii olisi laittanut samaan pakettiin...
Pari päivää käyttänyt tätä LSVapilta poistamaani V1:stä ja täytyy kyllä sanoa notta on aivan mahtava laitos. :)
Lähtee Line ja Atomaisteri jatkamaan matkaansa ja yritetään haalia lisää Imeon luomuksia.
Flambeerausta ECFlle sitten vaan, tosin ehkä eka YV Imeolle?
Onkos toi 10 postit, btw?
Juuh. Postit se onpi. Tosta kyllä vois sanoa että mitään takuuta halua vaan oikean kokoiset osat.... :D
Ei välttämättä oikea ketju, mutta laitetaan kuitenkin tänne. Onkos kenelläkään ideaa mistä saisi helposti korvaavan ruuvin Penelopen keraamisen kupin sisälle???
Tänään saapui postissa Penelope ja osista puuttui tuo kyseinen ruuvi. :(
Laitoin jo meiliä menemään Goldengreekkiin ja odottelen vastausta.
Onneksi sentään tuo Odysseus tuossa höyryää. :D
Sitä ruuvi voi tilata Gurulta, Goldenilta ja Ranskasta. Ei oo kallis. Ihme sähläystä toi Cam harrastanut koko tän Ody ja Penelope myynnin ajan. Kunhan saan oman numeroni Proteuksesta siltä niin loppuu mun ostokset tuosta kaupasta, gurulta vaan.
Joo kieltämättä aikamoista pelleilyä mitä täältä taustalta näitä juttuja lukenut. Pitää yrittää samaan pakettiin tilata kun tuon GGTS:ssän tuolta Ranskasta saan. Ei viittisi postimaksuja kauheasti maksaa tuon parin euron takia.
Sopiiko muutes sama ruuvi Odysseukseen ja Penelopeen??? Jos tilaisi muutaman varastoon samalla.
Mun mielestä sopii. Et sie niitä yhtä enempää tarvii :) Ranskan postikulut on aika hervottomat että kannattaa tilata kaikki tosiaan kerralla....
No pitää niitä pari ottaa varmuuden vuoksi. :D Ja oottelen kyllä mielenkiinnolla mitä vastaavat tuosta puuttuvasta mutterista.
No perhana, tollasta provariconea mä oon kaivannu ja ihmetelly kun ei ole tullut vastaan. Onko DD:llä niitä jossain myynnissä tai kuin niitä saa?
ettei nyt kävis vaan niin että tarvii lisää Odyja :)
Tää ::) ketju taitaa kertoa kaiken olennaisen: http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=3383.0
Jaaha :'(
No myyt sitten mulle ne holkit kun oot vaihtanut provasis gg:hen tai muuhun kamaan.
Saako ton collector tankin ruuvattua suoraa tohon osaan missä toi kytkin on?
Ei, vaatii välikappaleen, kierteet on sisäpuolella. Jos nyt jotain ymmärsin kysymyksestä:)
Kun ostaa Stealth Capin, niin se on kaksiosainen (rethreader + 510 cap).
Toi rethreader sovitin väliin ja sit voi ruuvata collector tankin alaputkeen ilman teleskooppia.
Varmaan tyhmä kysymys, mutta pitäätkö tuo Ody GGTS-base ostaa erikseen, jotta saa Odyn istumaan noin nätisti, kuin tuolla Jalippon kuvassa vai tuleeko se base automaattisesti GGTS:n mukana? :-[